Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prázdná Postýlka
tajemství (Občasný) - 7.3.2014 > čtenář> Upřímně, delší dobu jsem tu nebyl a žasnu. Myslel jsem, že je mi vás líto, ale pak jsem to dočetl do konce a musím říct, že není. Pane klobouku, proč vy tu nemáte díla? Nic o vás nevím a jste mi vlastně ukradený, ale kdo jste? Připomínáte mi jednoho porotce na divadelní soutěži, který trochu pochválil, pak nějaká kritika a ve finále se obul do samotné hry. Urážel jí i autora a víte, co bylo nejlepší? 84 letý autor té hry tam byl s námi a po tom, co bylo řečeno vstal a řekl, kdo jste, že tak kritizujete tu hru. On na to, že divadelní kritik atd... Autor řekl a vy sám jste někdy nějakou hru napsal? Zarazil se a pak řekl, že ne. Na to autor řekl, jak tedy můžete kritizovat mojí hru, když sám jste žádnou nenapsal? Kdo jste, že si myslíte, že můžete urážet jiným hry? A i kdyby jste nějakou napsal, tak kdo vám dal právo kritizovat jiného hru, když sám jste se nevžil do jeho myšlenek? Já jsem tomu tleskal a kritik zmlkl. Proč? To je přeci jasný.

Nevím, co jste, kdo jste, ale ptám se na to samé. Nemáte tu nic, o co by jste se mohl opřít, jen vaše vulgárnost, jest odraz vašeho pochybného charakteru. Jinak co se týká toho respektu, ohledně toho vykání, jak tady směšně podotýkáte, že tu byli tací, co něco uměli a že si to zasloužili a můj případ to není, tak na rovinu říkám, projděte si etiku. Tam je to dané, ale pochybuji, že jí znáte.

A co se týká toho jak píšete, ať poprosím administrátora, ať mi to smaže, tak to neudělám. Lidé sami rozhodnou, kdo je tu blbec.

Poslední věc, totem je jen stránka, kde lidé rádi uráží a nikoli je to o tom, že by jim někdo chtěl poradit. To už vím dávno s mnoha lidmi, proto já si tady od nikoho nenechám radit. Radit mi můžou jen lidi, které znám a kterým důvěřuji a od člověka jako jste vy si k srdci brát nic nebudu. Mějte se hezky a přeji vám lepší život než zřejmě máte.
U příspěvku:Kamenné srdce
tajemství (Občasný) - 7.3.2014 > kokojako1> S tím já nesouhlasím. Svět je takový, jaký ho chceme mít ;) Jinak nemyslím si, že bych trpěl prázdnotou. A co se týče viagry, AIDS atd... to není můj způsob života a já ho vidím, tak jak chci ten Svět vidět ;)
U příspěvku:Proč
tajemství (Občasný) - 24.11.2013 > čtenář> Je mi vás líto, urážíte lidi, kterým se to třeba líbí. Moje tvorba je ve velkém % založena na životních příbězích. To že někoho považujete za vypatlaného, je důkaz vaší slabomyslnosti a netaktu. ... Mimo jiné já mám i veselé a jiné tvorby.
U příspěvku:Prázdná Postýlka
tajemství (Občasný) - 24.11.2013 > čtenář> Lehko se soudí, těžko se tvoří. Člověk je tvor kritický, obzvláště, když nic nesloží. Je to váš názor a ten vám neberu, jen prosím, mluvte slušně. Vulgární projev, je totiž omezenost člověka. --- Mimo jiné, pokud někoho neznám osobně a nezeptám se ho na tykání, tak považuji to za velice neslušné okamžitě mu tykat.
U příspěvku:Prázdná Postýlka
tajemství (Občasný) - 23.11.2013 > čtenář> Nikdy neposlouchám nikoho, obzvláště v tom co dělám, ale za názor děkuji.
U příspěvku:Zatoulané štěně
tajemství (Občasný) - 23.11.2013 > čtenář> Každý má svůj názor a každému se líbí něco jiného. Čtenář básník, nevím, co píše, či co vydal, ale zřejmé je, že jen hloupí člověk se sníží k vulgárnostem, aby byl něčím zajímavý. Tak nikoho neurážejte a pro příště zkuste být slušnější.
U příspěvku:Prázdná Postýlka
tajemství (Občasný) - 22.11.2013 > popleta79> Děkuji
U příspěvku:Zatoulané štěně
tajemství (Občasný) - 22.11.2013 > Smutná blecha> Děkuji a doufám, že si to přečte více lidí. Tato tvorba se objevila i v mojí první knížce.
http://www.librix.eu/cz/books/detail/nadeje-829/
U příspěvku:Zatoulané štěně
tajemství (Občasný) - 22.11.2013 > čtenář> Proč? Věk není podstatný.
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 12.10.2012 > čtenář> Ahoj brachu, co tě nemá?
Řekni, co se skrývá za verši,
snad to není vedlejší.
U příspěvku:
tajemství (Občasný) - 22.1.2012 > mystik> Poslední roky si všímám, že lidé klesají hlouběji a ještě hlouběji. Kde jaké dílo je znehodnoceno, jen proto, že lidé radši dají kritiku, než aby řekli co se jim na tom líbí či ne, co by se dalo pozměnit. O tom jsou přeci tyto stránky nebo jiné podobné. Bohužel, závist je hrozná věc. A proto pozvedněme číše a závist ze svých srdcí vymaňme ;)
U příspěvku:
tajemství (Občasný) - 21.1.2012 > Nelam si hlavu s kritikou, neboť jak mi řekl jeden malíř. Tak blbost tohohle národa je odražena od Ameriky. Lidé místo, aby ocenili to, co jiný člověk stvořil, tak raději to hloupě pohaní. Tahle stránka Totem, je toho důkazem. Najde se tu méně umělců a více tupců. ----

Teď k tvému dílu. Já si myslím, že když to člověk přečte a pochopí, tak se mu to musí líbit.
U příspěvku:Pradlena
tajemství (Občasný) - 20.1.2012 > Pěkné, ukládám si.
U příspěvku:Už mi vlásky nezaplétáš
tajemství (Občasný) - 20.1.2012 > Co dodat? Nádherné
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 25.11.2011 > Sartori> Děkuji
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 19.11.2011 > Věza> Děkuji :)
U příspěvku:Podvodní svět
tajemství (Občasný) - 2.11.2011 > Opravdu povedené :)
U příspěvku:AŽ JEDNOU UMŘU
tajemství (Občasný) - 29.10.2011 > Perfektní, jako vždy ;)
U příspěvku:Rozhledy
tajemství (Občasný) - 27.10.2011 > Je to dobré, ale ta poslední část mi tam nějak nesedí. Já bych to ukončil takhle :

s rozevřenou dlaní urovnáš froté ručník
vyhladíš záhyby
pro pocit
že tvůj svět je bez chyby
ten malý život

Jinak je to moc pěkný
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 27.10.2011 > žito> Moc děkuji
U příspěvku:Nebe a já
tajemství (Občasný) - 27.10.2011 > Zajímavé a hezky napsané.
U příspěvku:V dáli
tajemství (Občasný) - 25.10.2011 > Mě se to líbí ;) A pokud je to tvým snem, jdi za tím a neohlížej se na rádoby vtipné připomínky. ;)
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 23.10.2011 > Bajata> Smutek nám otevírá oči. Ve smutku je víc, něž-li si člověk myslí ;) Děkuji :)
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 18.10.2011 > honja> Děkuji
U příspěvku:Na dlani
tajemství (Občasný) - 18.10.2011 > Adrianeta> To snad ne. Já se omlouvám, ale 90% mé tvorby je o smutku. Děkuji ;)
U příspěvku:První i poslední
tajemství (Občasný) - 11.10.2011 > sibyla> Jo pravopis, to je trefný, to taky dělám ;)
U příspěvku:První i poslední
tajemství (Občasný) - 11.10.2011 > To já je napíšu a po čase se k nim vrátím a sem tam nějakou úpravu udělám, ale jak už to jednou vydám, tak už neměním ;)
U příspěvku:PŘEKLADY MÝCH OBLÍBENCŮ
tajemství (Občasný) - 11.10.2011 > Tohle mi jako poezie nepřijde. Nic ve zlém, ale souhlasím s PetrSuk-Zbraslavský, jen za nápad.
U příspěvku:Rozhovor v přestupní stanici (2007)
tajemství (Občasný) - 10.10.2011 > Tak to mě trochu dech vzalo. Docela morbidní, ale líbí se mi to. Tleskám ;)
U příspěvku:První i poslední
tajemství (Občasný) - 10.10.2011 > sibyla> Mě se to líbí, tak jak to je, já bych to neměnil ;)
U příspěvku:Dračí král
tajemství (Občasný) - 10.10.2011 > sibyla> Není za co, to já děkuji ;)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter