Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Od srdce
petr kurka (Občasný) - 5.10.2003 > Promiň, z příspěvku se nepozná, zda máš nebo nemáš choromzóm X. V opačném případě bys měla mít dva choromzómy Y. Jiné kombinace uvedených chromozómů považujeme za patologické... o:))
U příspěvku:Od srdce
petr kurka (Občasný) - 5.10.2003 > Ty máš srdce v penisu ? Zajímavý anatomický úkaz, nezdá se vám ?
U příspěvku:Murphyho zákony o publikování v TOTEMu
petr kurka (Občasný) - 30.9.2003 > Ten úspěšný mizera jistě dostal své body nezaslouženě :)))
U příspěvku:Alkohol v krvi
petr kurka (Občasný) - 30.9.2003 > Něco jsi s tím udělal, snad je to takhle lepší, ale tuším za tím rukodělnou výrobu. Žádné moderní technologie :)
U příspěvku:Házení kamenů
petr kurka (Občasný) - 29.9.2003 > Velmi nápadité.
U příspěvku:Uklidnění
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Odkoukaly to od lidí.
U příspěvku:O zdraví a o nemoci
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Jako vtipy se mně tyto výroky zdají příliš vážné
U příspěvku:Poutník
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Na průmce mě nedonutili, abych četl Máchu (Jiráska, Nemcovou a jiné tlusté autory). Teď už jsem na to moc línej, takže pokus o napodobení stylu hodnotit nemůžu.
Aspoň je to srozumitelné, i když někteří rejpalové tam asi najdou drobné pravopisné chyby.
U příspěvku:Něco docela jiného I.
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Nevím, zda z toho nedostanu manickou fázi, ale poslední tři příspěvky mně přpadají vtipné.
U příspěvku:Počítač je žena
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Doporučuji doplnit:
12. Je možný upgrade na modernější verzi. V prvním případě u softwarového dealera, ve druhém na klinice plastické chirurgie. Připravte se ale na to, že chirurgie je parádně drahá...
U příspěvku:Vynálezy a vynálezci
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Jsou určití (singulární) jedinci, kteří píšou do koše úmyslně. Snad proto, že Odpadkový koš lze při zobrazování přímo navolit jako jednu z rubrik...

Tohle je blbina, k jejímuž sestavení stačí telefonní seznam (v digitální podobě) a nějaký databázový systém. Já bych to aspoň takhle dělal. Možná bych si pomohl i elektronickým slovníkem nějakého jazyka (jako Yfča ?)

U příspěvku:Gramofon..??..
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Takhle gramofon na kliku, to by bylo něco !
U příspěvku:Dopis na rozloučenou
petr kurka (Občasný) - 27.9.2003 > Nevyprávěl něco velmi podobného už před padesáti lety Vlasta Burian ? Jenže "staré vtipy" se kupodivu říká těm, které nestárnou...
U příspěvku:Lekce angličtiny
petr kurka (Občasný) - 23.9.2003 > Nebesky krásné !
U příspěvku:Opilost
petr kurka (Občasný) - 22.9.2003 > Na to ranní bolení hlavy a zbytku celého JÁ se prostě zapomenout nedá.
U příspěvku:Jeden policejní
petr kurka (Občasný) - 22.9.2003 > Pěkné a zejména neoposlouchané !!!
U příspěvku:Galantnost
petr kurka (Občasný) - 21.9.2003 > Bobr > Ten s telefonem znám, ale nepřijde mi tak legrační.
U příspěvku:Dítě školou povinné.
petr kurka (Občasný) - 26.11.2002 > Snažil jsem se vybrat ze svých školních vzpomínek příhody spíše veselejší nebo aspoň takové, které neskončily špatně a pak se tyto příhody pokusit jakž-takž vtipně pospojovat. Zda a jak se mně to povedlo, to ať si čtenáři zhodnotí sami.
U příspěvku:Chodov 3:15
petr kurka (Občasný) - 3.11.2002 > Jako kdyby ta určitá, jediná a zcela nenahraditelná opustila mě ! Sice jsem nikdy nechtěl odnikud skákat, bojím se totiž výšek, ale jsou i jiné možnosti. Taky jsem je (naštěstí) nevyužil.
U příspěvku:Boulička a paraplíčko.
petr kurka (Občasný) - 18.9.2002 > Obával jsem se, že to pro některé čtenáře bude příliš odborné. Nakonec, kdo v době počítačů dneska ví, jak vlastně pracuje transformátor ? Já jsem však zažil i dobu, kdy se na VYSOKÉ škole elektrotechnického směru posluchač nedozvěděl, jak vlastně pracuje počítač ! Bylo to krátce poté, co ÚV KSČ odvolal scestnou ideu, že kybernetika je buržoazní pavěda.
U příspěvku:Nová Hospoda
petr kurka (Občasný) - 12.8.2002 > Hezké počteníčko o cizím nejmenovaném městě, kde musí být totální nuda...
U příspěvku:Cyklus
petr kurka (Občasný) - 12.8.2002 > Inu, vydal ses v myšlenkách do Totálního Neznáma. Až na to, že plyn už není asi 20 let jedovatý, by se se ti to snad mohlo povíst. Obávám se však, že pravdu měli spíše staří Římané:
„Post mortem nulla voluptas,“ což česky znamená něco jako „Po smrti už žádná radost.“ Latiníci mně prominou nepřesný překlad citátu, o němž ani nevím, kdo je jeho autorem.
U příspěvku:Zachraňte prózu!
petr kurka (Občasný) - 15.7.2002 > Naprostý souhlas jednoho „nebásníka“.
U příspěvku:Moje Amerika IV
petr kurka (Občasný) - 19.4.2002 > Yanno, prosím tě, i když bude ohlas na seriál nulový nebo malý, dokonči seriál celý. Jednotlivé díly si stahuji a převádím si je do Wordu. Amerika mě po geografické stránce velice zajímá.
U příspěvku:Ostře sledované vlasy
petr kurka (Občasný) - 14.4.2002 > Perfektní prózička ! Závidím umění psát. Přitomje to v TOTÉM-u tvůj první příspěvek.
U příspěvku:Mateřská školka a dědeček.
petr kurka (Občasný) - 28.3.2002 > Tento příběh se skutečně odehrál přibližně v roce 1951. Naši mě však k dědečkovi pravidelně „odkládali“ až do roku 1957, kdy jsem v Dejvicích nějaký čas chodil i do školy.
U příspěvku:Western
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Dneska se mně to číst daří, ale mezitím jsem si nechal znovu vygenerovat systém. Tolik k čitelnosti.

Na TOTEMu existují nepsaná pravidla, jak publikovat. Tohle není publikace, tohle je reklama ! Nebo mně (i jiným) poradíš, jak si jednu vybranou povídku přečíst jednoduchým způspbem celou ?
U příspěvku:Střecha
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Jsou místa, kam já se kvůli zdraví nikdy nedostanu. Bohužel už mezi ta místa patří například Václavské náměstí...
U příspěvku:Neuchopitelná
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Není to doufám závist, ale vždy mě něco divného napadne, když čtu věc, kterou bych nebyl schopen sám napsat.
U příspěvku:Světy
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Moc velké mezery mezi řádky sice znesnadňují čtení, ale jinak se mně to líbilo.
U příspěvku:Boženina pomsta.
petr kurka (Občasný) - 17.3.2002 > Stále ještě vzpomínám na tvůj Polední sen daňového úředníka. Díky tvému dnešnímu přípěvku se mne ho podařilo opět najít pomocí funkce „předchozí příspěvek od Autora“
Tvou „dvojnici“ Janínu jsem nenašel, protože od té doby nepoublikovala. Pořád tedy nevím, zda to není tvoje Alter ego (nic proti rozdvojení osobností nenamítám)

Autor[ka] Janíno byla na TOTEM-u pouze jednou a sice 25.2. s velmi vtipnou básní „Na okresním úřadě.“ Ale dalo to práci ten její [jediný] příspěvek najít !
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter