Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Cyril a Metoděj
suelta (Občasný) - 30.8.2013 > nemá chybu!!
U příspěvku:PRUHOVANÁ
suelta (Občasný) - 7.7.2013 >
U příspěvku:PRDELKA
suelta (Občasný) - 7.7.2013 > Díky této fotce si říkám, že moje mindráky jsou zbytečný, naopak bych měla mít odvahu jako zvěčněná slečna, jíž naopak chybí soudnost... ovšem hodnotí se fotka, nikoli pozadí, takže k fotce: dle mého názoru pěkně kontrastní a líbí se mi i kompozičně, že to není klasická středovka s osou mezi půlkama ;-)
U příspěvku:Génius
suelta (Občasný) - 25.6.2013 > Surová surrealita - bomba!! Obraz jsem viděla i naživo na výstavě v Pardubicích.
U příspěvku:Deštník
suelta (Občasný) - 25.6.2013 > To si nezasloužil :-D
U příspěvku:ceresne
suelta (Občasný) - 25.6.2013 > Hodně dobrej nápad a parádní provedení!! Baví mě to.
U příspěvku:Koně
suelta (Občasný) - 11.6.2013 >
U příspěvku:Pohled z mostu
suelta (Občasný) - 8.6.2013 >
U příspěvku:Marketky sen...
suelta (Občasný) - 3.6.2013 > Super - jako z komiksu ;-)
U příspěvku:Kurt Konrád
suelta (Občasný) - 3.6.2013 > Líbí se mi fotky, který maj duši a dokážou v člověku vzbudit nějaký silný pocity, nebo vedou k zamyšlení...Tahle fotka je plná emocí - zmrzlý slzy na tváři mrtvý připomínky nějakýho kdysi živýho nešťastníka s odhodlaností změnit svět. Mladá tvář odlitá z chladnýho kovu, zima, smrt, sklíčenost, otázky o smyslu lidský existence - to mi prolítlo hlavou, když jsem tu fotku poprvý uviděla... pak "vygůglím" jméno Kuta Konráda (který se mi pořád spojovalo s Kurtem Cobainem) a vida - další mladej sebevrah. Povedlo se Ti v tý fotce obsáhnout jeho osud, člověk ho nemusí znát, ale tuší z tý fotky nějakou dávnou lidskou tragédii. Dokázala bych si to představit jako trefnej obal na knížku o jeho životě. Fakt upřímně klobouk dolů - zatím jedna z Tvých NEJ fotek!!
U příspěvku:PAN HRUŠKA
suelta (Občasný) - 3.6.2013 > iggi> Co ty tady??! My o vlku... :-D
U příspěvku:Nenaplnený sen
suelta (Občasný) - 28.5.2013 >
U příspěvku:břichomluvec
suelta (Občasný) - 24.5.2013 > bezva nápad!!
U příspěvku:openair
suelta (Občasný) - 7.4.2013 > Jako kdyby to světlo naznačovalo: "Tohle jsou hvězdy" - super nápad, pěkně zachycená atmosféra koncertu, člověk se na to dívá a úplně jako kdyby se ocitl u pódia.
U příspěvku:Stromy umírají vstoje
suelta (Občasný) - 15.1.2013 > NÁDHERNĚ ODUŠEVNĚLÝ DÍLKO!! Je v něm hezky zachycená atmosféra a dokáže zaujmout. Jinak mám taky slabost pro stromy, takže líbí moc!!
U příspěvku:Wanna Whole Lotta Love?
suelta (Občasný) - 15.1.2013 > lada34> Zase umíš krásně fotit.
U příspěvku:Po dešti
suelta (Občasný) - 13.1.2013 > Nádhera - výjimečnost (ne)všedního okamžiku z toho úplně sálá. Líbí se mi, když fotka v člověku dokáže vyvolat nějaký pocit, Tobě se to povedlo!!
U příspěvku:Wanna Whole Lotta Love?
suelta (Občasný) - 13.1.2013 > lada34> Vidíš, já zase závidím těm, co mají hudební sluch, umí zpívat a tancovat - taky o sobě nemůžu tvrdit,že i výtvarně jsem kdovíjak dokonalá, mám se pořád,co učit! Hrát správně třeba jenom na tamburínu nikdy umět nebudu, stejně jako nezpívat falešně nebo nebejt dřevo na klasický tanec typu valčík nebo polka. Přesto hudbu miluju, tancuju si po svým a zpívám si zásadně při mytí nádobí, když nikdo není doma ;-)
U příspěvku:Bílý pes
suelta (Občasný) - 11.1.2013 >
U příspěvku:posel smrti
suelta (Občasný) - 4.6.2012 >
U příspěvku:LASKAVÁ
suelta (Občasný) - 6.2.2012 > čtenář> Díky za názor - pravda, tohle je výsledek čmárání si, relaxování s progressy,která jsem po dlouhé době vytáhla, přišlo mi to celkem zajímavé, ale taky si nedovedu představit, že bych měla tohle chrlit ve velkém, mám radší barvy a plátno. Nicméně mi tenhle pokus přišel zvláštní, proto je tu.
U příspěvku:Cígo a sny
suelta (Občasný) - 4.2.2012 > Působivý snový kousek
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 24.10.2011 > nápodobně
U příspěvku:Ona
suelta (Občasný) - 23.10.2011 >
U příspěvku:Tatka
suelta (Občasný) - 23.10.2011 >
U příspěvku:Hack půjde do nebe
suelta (Občasný) - 23.10.2011 > zajímavý, neotřelý - bomba!!
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 23.10.2011 > Buk Masér> máš v tý tvojí úvaze tolik hoven, až je o hovně...
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 19.10.2011 > Buk Masér> Možná by se ozvalo,kdybych někoho nazvala debilem atd. atd. Je mi jedno, co v tom obraze vidíš, jenom jsem napsala, z jakýho důvodu vzniknul, jestli v tom všichni vidíte reklamu na cíga, poslušte si, já vím svý a to vaše vám neberu.
U příspěvku:sere na to pes
suelta (Občasný) - 15.10.2011 > Pěkně drzý!!
U příspěvku:PAN HRUŠKA
suelta (Občasný) - 6.10.2011 > Mima> je to kámoš, skvělej fotograf a správnej blázen, kterej se jmenuje Hruška a říkáme mu "pan Hruška" nebo "Mr. Iggy Pear" :-D
U příspěvku:ZLATÝ VĚK
suelta (Občasný) - 6.10.2011 > Šílená svině> Děkuju moc. Je to děda mýho partnera a múzy v jedný osobě ;-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter