Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:ZLATÝ VĚK
suelta (Občasný) - 6.10.2011 > Šílená svině> Děkuju moc. Je to děda mýho partnera a múzy v jedný osobě ;-)
U příspěvku:trocha zmatku
suelta (Občasný) - 5.10.2011 > Zaujalo mě to, pěkná práce s barvami.
U příspěvku:PAN HRUŠKA
suelta (Občasný) - 5.10.2011 > Mima> děkuju... Ty znáš "pana Hrušku" osobně?? :-)
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 3.10.2011 > Robert Beránek> Smysl tohoto počínání je ten, že se nehodlám řídit předsudky typu "nekouřím,takže se automaticky nebavím s kuřáky, odmítám díla umělců,kteří kouří...atd." Proč bych nemohla namalovat portrét člověka, jehož muzikální umění mě hodně oslovuje, něco mi dává?! To,že pálí jednu za druhou, je jeho věc, jeho zdraví, možná jen jeho image nebo náhražka citu,co mu byl odepřen.. každopádně je to pro něj typický, ať už je to sebevíc špatný - kdo říká, že ten obraz k tomu nabádá?! Můžeš to brát naopak jako varování, vždyť někomu nepřipadá zrovna pohledný mít šílenou životosprávou strhaný rysy obličeje. Záleží na každým, co si z toho vezme, jak to na něj zapůsobí. Jinak odmítám reagovat na tu debatu tady, co se přenesla od kritiky mýho obrazu k soutěži o ubožejší nadávku, obsah těch příspěvků mluví sám za sebe, takže za mě bez komentáře.
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 25.9.2011 > Robert Beránek> Jde mi o to,že k tomuto muzikantovi cigarety prostě patří, takže byť sama nekouřím, jsem ho ztvátrnila s tím,co je pro něj typický v barvách, kterejma na mě působí.. je mi jedno,jestli jsou to barvy nějaký značky cigaret, prostě jenom maluju, jak to cejtím, nic víc. Ty třeba neznáš Keitha, já zase neznám reklamy na Marlboro.
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 23.9.2011 > sorry, ale pokud ti říká něco jméno Keith Richards, tak je jasný, že asi těžko mu namaluju do huby lízátko....
U příspěvku:SMOKING STONE
suelta (Občasný) - 22.9.2011 > Robert Beránek> radši bych konkrétní kritiku, než "no nic" jestli se Ti obraz nelíbí, klidně to rozepiš, protože to pro mě může bejt přínos - každej názor se počítá!!
U příspěvku:Colt
suelta (Občasný) - 18.9.2011 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter