Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sud, dort a mince
fernet=kranad (Občasný) - 29.3.2015 > Veronika Wallerová> Vyšlo to, Verčo, hurá!!
U příspěvku:ŽIVOT S VYRÁŽKOU (dozvuk)
fernet=kranad (Občasný) - 28.3.2015 > nemám ten světový mormotor, ale až se nadopuju...vrátim. Se.
U příspěvku:Dvakrát
fernet=kranad (Občasný) - 25.3.2015 > No a Ty ses ustrnul, Bene.....
U příspěvku:Léčba pamětí
fernet=kranad (Občasný) - 25.3.2015 > ...vždyť se snažím číst, ne? Vod toho básně taky jsou....
U příspěvku:To není poezie, to jsou nějaké deníky
fernet=kranad (Občasný) - 25.3.2015 > Nezlob mne, jinak začneme závodit (jen blbej říká, že se to v poezii nedá)! Vlastně co....byl jsem první. Ale že bych to dával ještě na třetí litfórum?
U příspěvku:MAINSTREAM
fernet=kranad (Občasný) - 11.3.2015 > ty seš ale...u takovýchto miniaturek je bohužel víc vidět na každé slovo, asi tou zimou bez listí, takže nemohu polknout křičící ryby (i když Kerouacovi - podstatné jméno - plakaly)...asi můj problém. Budu to brát tak, že se v tom cukru vlastně topí a tím pádem jim vyjadřuji solidaritu.
U příspěvku:monodialog
fernet=kranad (Občasný) - 10.3.2015 > Mno jo, nic proti, je to pečlivý (kurzíva). Pro mne však forma trochu koliduje s obsahem. Koncept se prý (kurzíva) vydává odvážnějším (podtrženo) směrem. Jasnější experiment.
U příspěvku:Sud, dort a mince
fernet=kranad (Občasný) - 28.2.2015 > Veronika Wallerová> Nejčistější srdce v celé Praze má slečna Černá (zlatá) y f-z Roušal, předhradnictví....(naproti ONO benziny).

("obec Horní Měcholupy měla v r. 1824 79 stálých obyvatel, na místě někdejšího zámku stojí v současnosti kulturní centrum Centrum a jako dar městské části Praha 15 dal podnik ´Výstavba sídlišť Praha´ zhotovit zvoničku umístěnou v ulici Nemrdavá, protože babyboom husákových děcek zplodil současných 13 000 obyvatel Hornoměcholupských lupičů měchů". Ale ticho už tam vítězívá nad hlukem. A zhruba tolik má v současnosti celé městečko mého původu.)

Jako samostanou úvahu do nekonečna opakuji, že Totém Systém umožňuje spekulovat o tom, že si na své anonnymní komenty odpovídáš po přihlášení sama. No paranoia, jasné.

Ale što dělať, keď Písmák nejede? Á, už vím! Pište Povídky, hledejte ferneta!
U příspěvku:Sud, dort a mince
fernet=kranad (Občasný) - 28.2.2015 > Veronika Wallerová> Ahoj. Dík za pokec. Především pozdravuj děcka, nádhera.

(Budeš se možná divit, ale tohle mne moc nebaví. Když chceš být osobní, vzpomeň si na mne, prosím se vší pokorou, 9. 3., třeba konečně nastoupím trend normálnosti či normality a přestanu přeceňovat jeden z nejlepších filmů všeh dob: https://www.youtube.com/watch?v=od_6M8cFdUA (a to vč. Felliniho, Kaurismaekiho apod.) A má to spojitost se vším; sudem, Ježíšem, sexem, mnou, i ....Donnym. Johnem Donnem.

Anebo dobrá, pokračujme takhle, něco z toho literárně vytěžím. Už jsem to chtěl hodit i sem do komentu, ale ta má ICT....nemám na to, kurva, věčnost!!)
U příspěvku:Milostná nepopej kudlanky nábožné
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > No jo, máš pravdu, jako každá žena. Na něco jsem zapomněl a už to nejde napravit...Vlastně...Kouzelnej Totem, jde!

...vždycky mi ta vikinga vytýkala, že i když sylabicky je to OK, sylabotónicky už ne. Z čehož se dá vyvodit, že i naopak. Ale možná je to chybná dedukce, nevím, neznám ji. Třeba by učebnicově vnímala ženský trochej v páru s ženským jambem (nestejný počet slabik) zvukomalebně....
U příspěvku:Jinovatkou
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > Podle mého názoru závěr, 2 sloky, trochu ujel, zvolnil (nemyslím rytmicky, ale v naléhovosti výpovědi), přesto skvělé.
U příspěvku:Sud, dort a mince
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > Tý jo, ta červená na černém fakt nejde přeluštit....trochu jsem dedukoval...

No ale, vikingo, netrvalas vždycky na pevném metru s homogenními stopami? No, dejme tomu, že ten refrén má provokovat....
U příspěvku:radostné přemítání
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > Jejeda! Úplně jsem se uklikl a předchozí koment patřil pod Veroniku, které jsem v duchu toto dílko přisoudil. Prostě omyl. Ale názor mám stejný, ať jde o jakéhokoliv autorka(u):
především většinou nevnímám patos jako kýč, už kdysi dávno mi jeden normalizační autor na jedné soutěži...no, to je jedno, tady je jeho intenzita pořád snesitelná. Za další: jakékoliv "filozofická sentence nebo snad maxima" je v básni velmi ošemetná, tvrdit něco kategoricky...ale koneckonců jde o lyriku. A četl jsem i špatné úvahy v dobré básni a tak i když "o lidstvu uvažuji naprosto jinak, nesentimentálně", a i když se v současnosti většinou i jinak píše, mívám slabé chvilky. Takové ty "s citem pro sníh"....

P.S: ale když jsem reagoval jako anonymní čtenář, jen s ad hoc přezdívkou, nechtěně jsem zvýšil paranoidní charakter dalšího čtení takových komentů. Protože kdo může věřit nějakému "veselákovi", že? A kdo uvěří, že nějaký veselák jsem jednak já a jednak, že to myslím tak, jak to píšu? Nu což, takový je Totem.
U příspěvku:Milostná nepopej kudlanky nábožné
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > .....někdo prostě ty emoce umí. Když říkám, že umí, tak myslím solidní práci a dobré řemeslo, a, jak říká Měrka Petr, "tu duši".
U příspěvku:Miluju Brno
fernet=kranad (Občasný) - 20.2.2015 > No tak pořád se tu dá leccos najít. Ale abys špendlíčkem....a kdo to chce dělat? Umění je instantní....
U příspěvku:St. Valentine
fernet=kranad (Občasný) - 17.2.2015 > přinejlepším Mišmaš (letní fesťáček u Bojkovic). Asi jako ta první láska.

Zdravím atomovýho Jirku!
U příspěvku:Mateřídouška
fernet=kranad (Občasný) - 17.2.2015 > poslední dva verše tomu ubližují
U příspěvku:Peříčka
fernet=kranad (Občasný) - 17.2.2015 > Martin> Zdar, Martine!

Ty ještě žiješ? Vypadáš jako skutečný Poslední Mohykán na Totemu....Ale nic; fakt jste neuvažovali o zrušení možnosti anonymního aktivního užívání? Hodně by to věci prospělo, není náhodou, že v tomto zůstává Totem v té nehorázné změti literárních fór poslední.
((je mi jasné, že v tom mohou být motivy, o nichž nic nevím - a mohou mi být u prdele - ale z jakéhosi sentimentu se snažím tento tradiční amlit web mít pořád v patrnosti. I když relevantní autoři jsou i jinde a relevantní kritika také. To byl pro mne do nedávna hypotetický argument proč ještě zvažovat možnost anonymních komentů (že jako třeba Olga Stehlíková si nemůže dovolit diskutovat pod nickem -carduela- nebo podobně). Ale když se nikdo z vás neobtěžoval zasáhnout - nejen pod mými příspěvky - proti výlevům typu "stejně ti to fotr rval každý den do prdele...", tak vám dobře tak.))

Zdar.
U příspěvku:PPnT
fernet=kranad (Občasný) - 14.12.2014 > mystikus> Ale klidně napiš svůj názor místo keců "ad hominem".
U příspěvku:Pokračování nikoliv příště
fernet=kranad (Občasný) - 14.12.2014 > čtenář> Tak napiš text té "písně z Oravy", ať se někam dohrabeme.
U příspěvku:Holky z Kogalymu
fernet=kranad (Občasný) - 7.12.2014 > Prosťě se ti to povedlo. Nebo jinak: povedlo se to. Neříkám úplně něco jiného než kink, ale nejde jen o refrén.
U příspěvku:Dívka zvenku
fernet=kranad (Občasný) - 7.12.2014 > Rozumím tomu, Rusko.
U příspěvku:Ostrava
fernet=kranad (Občasný) - 29.11.2014 >

Připadlo by mi lehce nablblé známkovat takové objevné věci, i když by se dalo o lecčems diskutovat.....

 

fajn text.

U příspěvku:Človek to neprespieva
fernet=kranad (Občasný) - 27.11.2014 > Pravda, milujem pravdu.

Áno, volala mi teraz Stonožka. Stěhuje se sem z Čachtíc zkratkou přes Prahu.
U příspěvku:Lesní chaos
fernet=kranad (Občasný) - 8.11.2014 > Vážně to praštilo do očí "něčím velkým", možná příslibem.....
U příspěvku:Překvapivý úkryt
fernet=kranad (Občasný) - 25.10.2014 > 2014-2008=láska jak trám. Veronika? S Mistrem Husem?
U příspěvku:neponocovala jsem
fernet=kranad (Občasný) - 25.10.2014 > Zkurvený počák mi tolikrát spadnul (tentokrát nikoliv Gates Mates), kolikrát jsem tu byl. V novém voze orangën.

I když duch nevane kdovíjak nově, jsem přece toho názoru, že prastarého kultu poezie je Pavla důstojnou kněžkou, takže.
U příspěvku:nakonec vždycky dojdu domů
fernet=kranad (Občasný) - 25.10.2014 > I kdepak. Krkavec se nenakrkne. Je dost chytrý na to - na rozdíl od koně - že si ve svých dvou metrech rozpětí prostě sedne a pak musíš setrsakra dávat pozor...Anebo jinak: to se vždycky ozvalo - pozóóór, vlak do Ameriky odjíždí z druhého nasupiště, nikde nebyl nikdo vidět, přišel-li jsem si pro dceru v neděli, až potom. Ten vyšehradský. Byl v kleci.
A jo. Supa tam vlastně ani nemáš.
A ani nijak nechybí.
Zajímavé.

Tvůj neposeda.
U příspěvku:Vrátila ses…
fernet=kranad (Občasný) - 7.10.2014 > Ano. Vzpomínám na Davida Vávru, který by Ti měl být konfesně blízký, anžto adoptovaná Cikáňata učil modlit se před jídlem slovy: "modlim modlim modlim". Pozor! To není ode mne kousavost, považuji jeho učení za geniální, taktéž i Tvou modlitbu. A samozřejmě za tím cítím skutečnost.

OK. Trošku ta poslední sloka se "popohanštila", ale to neva. Modlit se mnoha slovy nemusí být zrovna mínus.
U příspěvku:Divadlo bouřky
fernet=kranad (Občasný) - 18.8.2014 > Slušná práce.
U příspěvku:to takhle v krušných horách
fernet=kranad (Občasný) - 18.8.2014 > No nic. Je to sice vo ta prsa, mezi holkama, ale tadlencta ..... nosí lepší podprdu. (promiň, musel jsem to prásknout)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter