Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
lacko (Občasný) - 7.3.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> Mám pro tebe slabost petře, ač primárně mý kecy můžou vypadat pouze přehnaně agresivní. Taky bych na tebe nemusel reagovat vůbec, z čehož by vyplývalo... Ale co se týče hodnocení na totemu, nemáš pravdu ani trochu. Je naprosto bezcenné. Jen nejjednodušší příklad: Pepík je zdánlivě lepší než Toník, protože má tři dé. Od bambuly, nekňuby a mystika. Anton má jen jedno - od sojky.
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
lacko (Občasný) - 7.3.2013 > lada34> vladimíre nebo co vlastně jsi - pro "negativní" ohlasy přestat psát? z tvýho podmazávání bodama je mi na zvracení, protože jedině vzniklá konfrontace JE NĚCO! prober se prosim tě. net, totem, amaterský umění a pod je z 90% podvod. pokud má něco tady smysl, NENÍ to ohodnitelný bodama a obrázkama úsměvů. cožs to nikdy v reálu nezažil? když potřebuješ opravdu pomoct, slaďouši se na tebe vyserou a rukou pohne jen věčně zamračenej děda z přízemí.
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
lacko (Občasný) - 7.3.2013 > lada34> Nemáš se za co omlouvat, sám to poslední dobou strašně řešim a... muj problém. Ty promiň. čau
U příspěvku:Úvaha o lhaní.
lacko (Občasný) - 7.3.2013 > pro blaho našich potomků, proboha, nemelme dál tyhle sračky. jsou i stovky populárně-vědeckých článků od neurovědců a pořád málo? bože tohle mě bolí, fakt bolí.
http://www.ted.com/talks/lang/cs/pamela_meyer_how_to_spot_a_liar.html

U příspěvku:Ex
lacko (Občasný) - 7.3.2013 > Co toto a proč jako... A vůbec! Proč já si měnim nicky co chvíli vim (a nemám ze sebe vůbec radost), proč ale ty? Vzore můj, co mi to děláš;):(:)
U příspěvku:Takybásníkům
lacko (Občasný) - 30.1.2013 > děkuji vám všem za vaše pochvaly a doporučení. udělali jste mi velikou radost. díky franto, díky petře (jo, alice, zapomněla jsi si u nás gumovky, mám ti je schovat nebo poslat?)
U příspěvku:Akrostich 23. ledna | I. řada Superstar
lacko (Občasný) - 23.1.2013 > Stavím se k psaní zásadně jinak než vy. To ale nic nemění na tom, že vás mám rád. Jako jeden z mála si v poklidu myslíte svý, trochu si uděláte radost, trochu podělíte a - jdete dál. Líbil se mi váš poklid, jak někdy před týdnem si na vás chtěl podupat majitel literry. A vy jste se jeho těžko zkrývanou zlobou dokázal nenechat vyprovokovat. Mám se od vás co učit.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter