Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Moje (hladové) vánoce
Unge (Občasný) - 21.12.2011 > libusepalkova> dobrej spisovatel jsem byl možná dřív, ale tohle rozhodně fikce není. na štědrý den mi oběd určitě nepřivezou, nikdy ho nevozí. loni jsem zkusil tu hospodu, ale měli otevřen jen výčep a to nebylo nic pro mě, protože kvůli lékům si nemůžu dát ani obyčené pivo.

před několika lety jsem si objednal vánoční stravování u soukromé agentury slunečnice. bylo to prima, ale stálo mě to přes 1000 Kč za celé svátky.
U příspěvku:Události komentáře
Unge (Občasný) - 20.2.2005 > To jsou mi ale UDÁLOSŤI...o))
U příspěvku:Hádanka 07
Unge (Občasný) - 18.2.2005 > já už taky sotva plápolám...o))
U příspěvku:Vlásky moje
Unge (Občasný) - 14.2.2005 > krtek> Pásovci žerou podpásovky.
U příspěvku:3x o jazyku
Unge (Občasný) - 14.2.2005 > Líbí velice...o)))
U příspěvku:Miláčku, nekvič.
Unge (Občasný) - 13.1.2005 > Lada Niola> Iba šestkrát do týždňa ? Takže dodržujete aspoň První přikázání: den nedělní světiti budeš. :o)))
U příspěvku:Savku na silvestra prohodili dveřmi
Unge (Občasný) - 3.1.2005 > Já se nejvíc bojím "amatérských pyrotechniků" - ale zakázat svátek ? To je na mě moc silný kafe !
U příspěvku:Portrét
Unge (Občasný) - 3.1.2005 >

...v ruce třímal přímotop...

...Zemědělcova slast...

((|:~»))

U příspěvku:Asi to sem nepatří.
Unge (Občasný) - 3.1.2005 > jen na ty 4 body jsem tak trochu zapomněl...  v 6.15 ráno !
U příspěvku:Asi to sem nepatří.
Unge (Občasný) - 3.1.2005 >

tak nás čeká odměna za falzifikáty představ. (bez čárek před a za slovem odměna se mi to líbí víc).

Těm falzifikátům představ dám 4 body...  je to vtipné...

U příspěvku:nenacházím
Unge (Občasný) - 27.12.2004 > ush_ack> 

net einfach ... slovnik nem tudom "net"

einfach nett ... jednoduše roztomilý

 

nett sein wirst, wenn tschechisch špricht.

 

 

U příspěvku:nenacházím
Unge (Občasný) - 27.12.2004 >
U příspěvku:nenacházím
Unge (Občasný) - 27.12.2004 >



kdé ty dojčland slófnik sou ?

co se s nima mohlo stát ?

kdé ty dojčland slófnik sou ?

was ist geschehen ?

 

wirrwar mi tu provedli

jsem z toho jak na jedli

wer wird es verstehen ?

wer wird es begreifen ?

U příspěvku:jednoaktovka o blondínkach
Unge (Občasný) - 27.12.2004 > Vtip je to dobrej, ale nevnášej nám sem reklamy !
U příspěvku:Nepřítel ?
Unge (Občasný) - 27.12.2004 > Tak mladej a tak sklerotickej...  nebo je skerotickej až teď ?
U příspěvku:Bála se bomb (ano či ne)
Unge (Občasný) - 24.12.2004 > Jasně, že se bála ! Pouze přilba zabránila, aby jí nevstaly vlasy hrůzou.
U příspěvku:Vánoční test.
Unge (Občasný) - 23.12.2004 > Na blbůsti tě užije ! (|:~»))
U příspěvku:Vzdoroklub přistřižených křídel.
Unge (Občasný) - 21.12.2004 > čím delší poznámka, tím větší pravděpodobnost, že po odeslání zmizí beze stopy ! bylo to samozřejmě psáno pro mě !
U příspěvku:Dva světy
Unge (Občasný) - 21.12.2004 > čaro> jó, ten dědek sem býl já při svým jedenáctým pobytu v B. (medaile ani prášky za věrnost se neudělují)
U příspěvku:Epitaf
Unge (Občasný) - 21.12.2004 > ouvej> tak nemluv a něco sem dej. tenhle nebyl nejhorší - já taky trousím drobky až za mnou lítejó ptáčci.
U příspěvku:Opravdu chceš od něj všechno?
Unge (Občasný) - 21.12.2004 > to je typicky zastaralý evropský myšlení. my, Mohamedáni, můžeme mít tolik žen, kolik máme peněz !
U příspěvku:Dva světy
Unge (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> 

Já bych ty (úmyslný ?) gramnatický chyby ignoroval - je to prostě osobní styl vyprávění. Příběh působí velmi autenticky, popisované reálie existují (já byl v Bohnicích jedenáctkrát, naposled letos v létě).

 

Dám tomu 5 bodů právě pro autentičnost... přitom autor je ještě mírný, skutečnost je horší.

U příspěvku:Haiku o růži
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > kmínek> dík ! hezky jsi mi to vysvětlila. přidám ti boda. ale s tou Helenou to nebyl špatnej nápad, že ne ? -:)))
U příspěvku:Žádnej mě nenapadá, sorry
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > kam na tö chodíš, zlatíčko ?
U příspěvku:Lekce dějepisu
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > dějepis měl sice jen 2 strany, ale v době kamenný to byla nějaká váha ! je ti to jasný, má Lily Marlene ?
U příspěvku:Dlouhý krk
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > Lian> ááá jééé, krásná Lilly Marlene ztratila nervy a vmýsyla se nám do debaty. na nervy je dobrý jinan 2-laločnatý, Gingko Biloba. aspoň nebudeš na jevišťu zapomínať *.txt (to, co mají herci mlůvit, tedy text)
U příspěvku:Výměna
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > pisisvor> jak pro koho,pišto. já ho neznala...
U příspěvku:Porada
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > pisisvor> vodkdy krokodýly žerou hrochi ?
U příspěvku:Nález
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > Lžete, hombre ! Koněvova je přece na Žižkově a to je Praha 3 !
U příspěvku:Ze života manželek
Unge (Občasný) - 17.12.2004 > Lian> jak pro koho, má kočičko. já to neznal a taxem se zasmál. závidíš, viď -:))
U příspěvku:Ze života mušle
Unge (Občasný) - 17.12.2004 >

Totéž (v nepatrně jiném znění) mají na Pavilonu 1 Psychiatrické léčebny Bohnice.

Takže ten vtip vlastně znám... -:(((

 

Božidaro, proč vlastně chodíš na pánské záchody ?

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter