Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Havířovské vlakové nádraží
punkinrome (Občasný) - 7.5.2014 > čtenář> Hele, díky za reakci. Já jsem amatér, všecko je to tak nějak bokem - fotky to nejsou nějak skvělý, ale těší mě Tvé nadšení - fakt dík. ;)
U příspěvku:jižní disco
punkinrome (Občasný) - 7.11.2013 >
U příspěvku:Srpnová kompozice
punkinrome (Občasný) - 7.11.2013 >
U příspěvku:Kostelík v Železné Rudě.
punkinrome (Občasný) - 7.11.2013 >
U příspěvku:za záclonou 15
punkinrome (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:Cesta
punkinrome (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:ŠUMAVA III.
punkinrome (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:Ššššůůů....Ššššůůů
punkinrome (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:Čertovo jezero na Šumavě 1028 m.n.m.,10,3 ha.
punkinrome (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:"Lily was here"
punkinrome (Občasný) - 31.10.2013 >
U příspěvku:Slunce
punkinrome (Občasný) - 21.10.2013 >
U příspěvku:Růže
punkinrome (Občasný) - 21.10.2013 >
U příspěvku:Podzimní výlet
punkinrome (Občasný) - 21.10.2013 >
U příspěvku:troska
punkinrome (Občasný) - 21.10.2013 >
U příspěvku:Místodržitelský letohrádek ve Stromovce.
punkinrome (Občasný) - 21.10.2013 >
U příspěvku:červené zimní noty
punkinrome (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:Západ slunce nad Stromovkou II.
punkinrome (Občasný) - 19.10.2013 >
U příspěvku:mb_12
punkinrome (Občasný) - 17.10.2013 > Ottokar Mlčoch> ; )))
U příspěvku:mb_10
punkinrome (Občasný) - 15.10.2013 > susa> Podle toho, jak se co povede. Řídím se podle toho, co jsi onehdy napsala - budem si hrát a uvidíme, kam to povede. ;)
U příspěvku:mb_10
punkinrome (Občasný) - 15.10.2013 > superfly> Dianu sice mam, ale jeste neni dofocena. Jak jsem uvedl v nekterem z predchozich prispevku - vsechno to jsou fotky z mobilu, ktery tu vice tu mene uspesne upravim, aby to nezkurvilo celej koncept. ;)
U příspěvku:Polštáře z podzimní kolekce susaDesign /Zuzana blbne nakvadrát/
punkinrome (Občasný) - 9.10.2013 > !
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
punkinrome (Občasný) - 7.10.2013 > superfly> Už jste si o tom popovídali, tak jen doplňuju, že souhlasíms tou antikvárností a kdybyste se domluvili na nějakej hromadnej nákup "filmů" do Polaroidu, tak s emi ozvěte. ;)
U příspěvku:mb_8
punkinrome (Občasný) - 7.10.2013 > čtenář> Foceno mobilem, už tak to je dost výkon, že z těch fotek vymačkám to, co tady je. Je to fakt každodenní záznam a mobil je médium, který tý několikrát zmíněný poetice dává svůj konceptuální smysl. ;)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
punkinrome (Občasný) - 4.10.2013 > susa> Trnka mě taky napadl. Ten motiv zahrady je u všech tří nádherně a svébytně zpracovanej. Polaroidlove je super a jsou tam moc milí; na klasickej polaroid Tě 8 fotografií vyjde na 400 kč (obyčejnej polaroid za cca 1100), což je poměrně moc, ale aspoň to nebude grafomanie ve foto hávu. Doporučuju taky Lomo (Diana) - je to mnohem levnější, svou poetikou vyrovnatelný polaroidu a přitom to neztrácí stejný kouzlo (byť ta instantnost polaroidu přebít jen tak nejde ,.)
U příspěvku:Zahrada - vesmír - zahrada /Zuzana dostala hráběma po čuni/
punkinrome (Občasný) - 4.10.2013 > Nádhernej Sudek a Pavel Čech dohromady (http://www.casopisxb1.cz/aktuality/velke-dobrodruzstvi-pavla-cecha-recenze/). :)
Předpokládám, že to asi není pravým instantním foťákem...
U příspěvku:mb_4
punkinrome (Občasný) - 30.9.2013 > Mima> Kdyby se estetický hodnocení mělo řídit podle toho, co si myslí většina (= průměr), a co bylo považováno za nudné a hodné podivení se (v tomto případě sémanticky rovné rozčarování), nevzniklo by nikdy moderní umění, které vyžaduje alespoň mírné přemýšlení. Pokud rezignuješ na zamyšlení se souvislostí u tohodle příspěvku, tak vidíš jen čtyři nesouvislé fotky, nehodnotíš jejich "poetiku", tedy jejich funkční prostředky, co reflektují a jak to reflektují. A nepodsunuj tomu příspěvku něco, na co si nehraje jen tím, že nerozumíš tomu, co jsem napsal výše, kde jsem nic nepsal, že by to snad byl stoprocentní majstrštyk, ale rozhodně se více než málo snaží vést dialog, komunikovat se zdejším průměrem, na čemž není nic špatného, umění na tom vyrůstá (a taky, abych nic nezamlčoval, i případně padá). A jo, dostala jsi přes čumák. ;)
U příspěvku:mb_4
punkinrome (Občasný) - 29.9.2013 > Mima> Prosímtě, nikde tady nenapadám jakýkoli komentář, tak se uklidni, naopak děkuju za komentář. Máš pravdu, že bych tady neměl teoreticky zasahovat do komentářů, takže jen abych to dovysvětlil: recepční estetika (Iser, Eco, Jauss etc.) vykládá "encyklopedii" jakožto celkovou sumu vnímatelovy znalosti v přístupu k estetickému objektu, přičemž používaj ještě termín horizontu očekávání, kterej spolupracuje právě s onou encyklopedií - buď vnímatle naplní tento horizont, nebo je naopak "zklamán", což je ovšem pozitivní estetický výsledek. V zásadě pak interpretace závisí na tom, nakolik je schopný vnímatel využít kombinaci horizontu a encyklopedie, takže interpretací může být teoreticky nekonečně mnoho, ale prakticky to závisí na jakémsi interpretační poli, které dílo vytváří a jestliže, a teď to opravdu míním útočně, se Ti nechce dopátrávat a něco Tě nebaví, tak je někde chyba a tak nudnej komentář si nech pro příště pro sebe, protože mám raději komentář, kterej vyjádří, že je něco sračka (neboť to je alespoň nějaký estetický postoj), než tyhle takřka apologetiky "nepřemýšlení" u díla; tyvole, tvoříš jen proto, abys sluníčkově pochopila jednoduchý věci, abys pak dávala do uvozovek "náročnost" a věci náročnější na přemýšlení Tě nudily a nebavily? Když dáš do uvozovek náročnost, dáš do uvozovek umění vůbec, který se snaží vytrhávat právě z nenáročnosti soudobýho průměru. Když někdo řekne, že ho něco nebaví, tak se obrací na soudobej problém televizní kultury, toho, že musí být někdo baven, nechce se nudit, všechno musí být dynamické a zajímavé. Takže opravdu si pro příště trochu postůj, popřemýšlej, nuď se, unuď se (!), napiš, že je to sračka, dej jedničku, ale nech si pro sebe tenhle typ komentáře. Nebo si přečti Periskopa.
U příspěvku:mb_4
punkinrome (Občasný) - 27.9.2013 > písečný přesyp> Vidíš, a přesto tam je. "Poetika" není složitá a interpetační pole tady není až tak velké, aby přesahovalo "encyklopedii" pozorovatele. Nicméně nic nevnucuju samozřejmě, jen podotýkám, což snad není nic špatnýho a dezinterpretačního. Dík.
,.)
U příspěvku:mb_3
punkinrome (Občasný) - 25.9.2013 > Marod> Jo, prohození by dávalo smysl. To každodenní nahazování je záměr, každodennost, každodenní koláž. Není to samozřejmě nic novýho, ale je to zábava a jakýsi hravý deník viděného. Díky (i za předchozí komentář).
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter