Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:POCTA ERBENOVI
Leona Tyronni (Občasný) - 29.12.2013 >
Tvorba je úleva, tvorba je pokus, pohyb. Už jenom to, že se děje, stačí. Hodnocení kvalit je věc druhotná. A že právě o tebe rozhodl se otloukat zlý zapškloun? Jen další potvrzení smysluplnosti.
U příspěvku:--
Leona Tyronni (Občasný) - 22.12.2013 > eje. píšeš v hodně líp než já, drzoune;)
U příspěvku:Satanismus vášně
Leona Tyronni (Občasný) - 22.12.2013 > ti v psaní (záznamu myšlenek) často přeskakujou protiklady. já - ty, bylo - (bude/nebude), chci - nechci atd. základ pro problém. a nebo základ pro nejkvalitnější... ledascos. Tak se uvi, kudy se budeš spirálou vyvíjet.
U příspěvku:Bezdomovec
Leona Tyronni (Občasný) - 16.12.2013 > všechno vidím jinak. ale stojíš si za svym. smířen. i to se budu muset naučit. já? zítra? doufám. spíš pozítří, prosím. ač či tak, díky (láďo?). ukázko alternastivy. nezbytnosti smíření. přístupu? nevim. ale ať či tak, poučuješ. Leon
U příspěvku:Goblin
Leona Tyronni (Občasný) - 11.12.2013 > největší borec na světě jsem já. i když, jen těsně. tohle bych třeba chtěl umět napsat, ale nedokázal bych. vzhůru antoníne, vzhůru a dál!
U příspěvku:... nebo tak
Leona Tyronni (Občasný) - 11.12.2013 > totog taky neni špatný, hele. ale už mi to přijde divný, jak se mi začíná (na totemu) sem tam něco líbit. snad že "redaktoři" přestali votravovat se středověkejma "radama". a nebo se měnim já? což teda určitě, ale že by tolik?;)
U příspěvku:Omamuješ
Leona Tyronni (Občasný) - 11.12.2013 > čéče, má to hlavu a patu, neplká to, nematlá zbytečný obrázky... a chvílema to dokonce začíná znít i jako - opravdická poezie! jdu si tě číst. od začátku. úúplně celou;)
U příspěvku:P jako Publikovat Porno
Leona Tyronni (Občasný) - 7.12.2013 > H jako říct hmm, hele. Já ti to věřim! Dobrý.
U příspěvku:Nehledej duchovno
Leona Tyronni (Občasný) - 6.12.2013 > myšlenkově to ladí dokonale, provedení věc naturelu. konec bych si snil víc takovej... přísnější, jasnější, dějovější(?). ale dobrý.
U příspěvku:žižkovská serenáda
Leona Tyronni (Občasný) - 25.11.2013 > žižkov sere na ádu, na dádu ještě víc. voe. dneska jsem jednal s vedoucí matriky na havličáku, to by tě přešli chvalozpěvy:)
U příspěvku:Pusť se do toho!
Leona Tyronni (Občasný) - 23.11.2013 > Výběr dobrej. Ale ač nejsa schopen posoudit originál, překlad je naprd. Nenakopává. Vždyť jen baby má v angličtině tisíce významů. Zařvi jak na sebe, ať se slyšíš!!! Nebo taky potřebuješ pomoct, co? Takže předělat, švihem, dochází čas!
U příspěvku:Tisové údolí
Leona Tyronni (Občasný) - 15.11.2013 > Dělá mi rozkoš popravdě říct – jsi lepší. Aspoň jedna malá úlevička šokem. Děkuju. pč (přerozmazlenej čurák)
U příspěvku:Lesem
Leona Tyronni (Občasný) - 14.11.2013 > Uplně zbožňuju, když fakt Poezie a dobrovolně i (pravidla Prózy). Vůbec nemusí ubírat na poetičnosti, když se příjemně čte i dobře chápe. To si ale může dovolit jen ten;), kdo na čtenáře nic nehraje, protože v takovém stylu je myšlenková prázdnota snadno rozpoznatelná. Vybodl bych se na všechny interpukce i velký písmena, strofy ještě brutálnějc zkrátil a roztrhal je cca do čtyř bločků.
U příspěvku:Lesem
Leona Tyronni (Občasný) - 14.11.2013 > Následuješ šílence na úprku, TAK si pomáháš ke štěstí?:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter