Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Čertova basa: Kombinovaná technika na plátně 130 x 80 cm
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.1.2023 >
U příspěvku:Fly away far away
Jára z Opičí hory (Občasný) - 23.1.2023 >
U příspěvku:Koupání na Marsu
Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.1.2023 > Slušné.
U příspěvku:Madona a pekelník
Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.1.2023 > Nevím, je-li to hlubší kritika, ale musím říct, že jsem milovník "kopru" a zuřivý odpůrce depilátorů... Tož tak... ale jinak v tom obrázku marně (pro sebe) hledám nějaký vtip (rozuměj "důvtip").
U příspěvku:Jen tak pustím oči a čekám
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.11.2020 > Velice mě těšilo.
U příspěvku:Ich und wieder ich
Jára z Opičí hory (Občasný) - 18.7.2020 > Jakmile skončí jedno představení Fausta v našem pimprlovém divadle, už už se těšíme na další reprízu... tento mýtus je náš nejpalčivější.
U příspěvku:Po dešti (kostel Nanebevzetí panny Marie v Ústí nad Labem)
Jára z Opičí hory (Občasný) - 5.4.2020 >
U příspěvku:Otrava srdce ve středním věku
Jára z Opičí hory (Občasný) - 13.1.2019 > Myšlenka věrnosti a lásky až za hrob je vůbec (ale hlavně v dnešní době) úctyhodná... Za mě by stačilo méně slov, velká idea mi tu přijde poněkud rozmělněná. Ahoj.
U příspěvku:s hady a jablky
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.12.2018 > Mé nevědomí to stále zpracovává... víc poctivých slov nemohu říct.
U příspěvku:.lickiny.megaloly
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.12.2018 > Úžasná atmosféra
U příspěvku:krajina 33
Jára z Opičí hory (Občasný) - 28.10.2018 > Není to Baška?
U příspěvku:Jednorožec
Jára z Opičí hory (Občasný) - 27.10.2018 >
U příspěvku:Smer
Jára z Opičí hory (Občasný) - 6.10.2018 > Na tomto serveru rozhodně pozoruhodné. Zejména prvních šest veršů mě téměř uhranulo svojí prostotou.
U příspěvku:Hmla
Jára z Opičí hory (Občasný) - 6.10.2018 > Čekal jsem něco přitrouble unylého a sebestředně uslzeného, avšak jsem velmi příjemně zaskočen. Verše jsou nad věcí a jejich poetika je nad míru vyzrálá.
U příspěvku:Romance podzimní
Jára z Opičí hory (Občasný) - 6.10.2018 > Připomnělo mi to Kroutvora. Je to prosté a neotřelé. Co víc si přát?

P.S. "zahrádkářů / nářků" je hodně nepovedený rým, ale v tomto silném textu nepadá na váhu.
U příspěvku:Umělecké reflexe
Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.9.2018 > Ach, kolik prostoru pro imaginaci čtenářovu připravil autor, dočkav se jen hovad, která byla naučena číst písmeny!
U příspěvku:"Alenka kouzlí úsměvy
Jára z Opičí hory (Občasný) - 14.9.2018 > Docela hezká básnička o "průkopnici" radosti... trošku škoda, že předposlední verš rozbil celou rytmiku.
U příspěvku:Hrdý úd
Jára z Opičí hory (Občasný) - 10.9.2018 > Pro mě až drásavě autentické a poetické až na dřeň. Nic ufňukaného, ale právě proto ryze dojemného.
U příspěvku:Ořechová plavba
Jára z Opičí hory (Občasný) - 3.9.2018 > mystikus> Já ho takhle naholo neznám...
U příspěvku:Objevení nové planetární soustavy
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.9.2018 > Děkuji, rozesmál jsi mě, když jsem nejdřív pohlédl na ty roztomilé brambory a pak si přečetl název.
U příspěvku:Uvězněná
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.9.2018 > Poněkud prvoplánové.
U příspěvku:Uvězněná
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.9.2018 > Poněkud prvoplánové.
U příspěvku:Půlky
Jára z Opičí hory (Občasný) - 1.9.2018 > Pěkně prorostlé, takové mám nejradši... To maso myslím hezky podtrhuje animálnost a smyslnost obrazu.
U příspěvku:Ořechová plavba
Jára z Opičí hory (Občasný) - 31.8.2018 > Bylo by to moc hezké, evokující mi staré, krásné animované pohádky (a snad i Štěpku Haničincovou), jen nebýt toho "umělohmotného" metrosexuála.
U příspěvku:Boj o žárovku
Jára z Opičí hory (Občasný) - 27.8.2018 > Napětí, náznak erotična, a navíc memento mori. Bezva!
U příspěvku:Radní se radí aneb výběrové řízení na novou uklízečku
Jára z Opičí hory (Občasný) - 25.9.2017 > Miluju časové smyčky.
U příspěvku:"Držím teď jízdu... (( aneb „Píseň Světlonoše“ ))
Jára z Opičí hory (Občasný) - 15.9.2017 > Síla přesilná, mrazivá...
U příspěvku:Studna z rattanu
Jára z Opičí hory (Občasný) - 7.9.2017 > Nebýt tělesné přitažlivosti, potřeboval bych "milovat" nějakou samičku? Ne, nepotřeboval. Nebýt tělesné přitažlivosti, "milovat" neznamenalo by nic... Jinak řečeno: Nemysleme si, že člověk snad umí více a lépe milovat než jiná zvěř. On jistě vyniká nad jiné, ano, ale pohříchu ve zcela jiných disciplínách.
U příspěvku:Veterán
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.8.2017 > Já jenom nevím, co je na těch peckových věcech peckovitější, jestli ty slaboduché rýmy anebo stejně přínosné téma béčkových hororů.
U příspěvku:Apokalypsa
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.8.2017 > Únavný blackmetal.
U příspěvku:Smrad z tlustoprdova cigára
Jára z Opičí hory (Občasný) - 29.8.2017 > Prvních pět veršů je dobrých, dost dobrých... dále se však báseň poněkud rozplizla a roztekla.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter