Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 9.12.2006 > born to be child> Vidíš, toono? Tohle je vlastně zaujme vždycky nejvíc.
U příspěvku:Zbývá poslední porotce
Minerva (Občasný) - 8.12.2006 > čtenář> Ano. Je to porušení pravidel a můžu za něj jen já. Naprostá většina zpoždění padá na mou hlavu.
U příspěvku:Zbývá poslední porotce
Minerva (Občasný) - 4.12.2006 > Už jsme za polovičkou, snad už to brzy dorazíme.
U příspěvku:Maoisté řádí a Nefoto stále nekončí
Minerva (Občasný) - 17.11.2006 > doupovec> Nepal je zeme s sedesatiprocentni negramotnosti, tak co chces. A ani "vzdelani" tu neznamena totez co v Evrope. Lide s titulem MBA nevedi co je to levice a co pravice (vyzkouseno).

Na fotkach je demonstrace decek, ktere k tomu prisly jak slepy k houslim. To neni skutecna guerilla, to je mladez, ktere cosi navykladali, jejich ucitele zastrasili, pak je svazeji nakladaky a "vypujcenymi" autobusy a oni ted pokrikuji a machaji vlajeckami.

V Nepalu uzavreli s maoisty v techto dnech mir po deseti letech obcanske valky, podepsali smlouvy, slozili zbrane, a raduji se. Bohuzel nikdo tu asi nezna historii, jelikoz jim jen velmi poznenahlu zacina dochazet, ze mir a rudy mir jsou dve naprosto odlisne veci. Doufam, ze se pletu, ale hadam, ze vec pujde jak obvykle v takovych pripadech chodi. Pristi volby maoiste vyhraji a pak uz dlouhou dobu zadne volby nebudou.

Hlavne aby mezitim priletelo me letadlo.
U příspěvku:Maoisté řádí a Nefoto stále nekončí
Minerva (Občasný) - 17.11.2006 > doupovec> Maoiste obrazem: http://www.megaupload.com/?d=F0HS74ZS. Fotky jsou asi dve hodiny stare, demonstrace stale probiha.
U příspěvku:tlamička a nožičky
Minerva (Občasný) - 9.10.2006 >
U příspěvku:2006-09-24
Minerva (Občasný) - 9.10.2006 >
U příspěvku:Běžím s hovnem proti plátnu
Minerva (Občasný) - 9.10.2006 > rohe> Bohužel odjíždím, nemám čas reagovat jinak, než že nesouhlasím. Možná se diskuze ujme Janahe, jako se teď ujímá správy celé soutěže.
U příspěvku:141
Minerva (Občasný) - 8.10.2006 > Sugestivní, sálá z toho výjimečně odporný pocit. Nenapadá mne žádné přesné slovo, hnusný je ale neobyčejně. Co to dát do soutěže?
U příspěvku:141
Minerva (Občasný) - 8.10.2006 >
U příspěvku:cesta vlakem
Minerva (Občasný) - 7.10.2006 > elegantní
U příspěvku:DESÍTKA
Minerva (Občasný) - 6.10.2006 > jezekp> Tak tak
U příspěvku:Mother And Child
Minerva (Občasný) - 6.10.2006 > Že to sem ty angličany tak táhne?
U příspěvku:červánky
Minerva (Občasný) - 6.10.2006 > Nebo technicky strašně nedokonale... nebo nejlépe vůbec.
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 6.10.2006 > To už je jak od Lynche
U příspěvku:Moje pohádky: Alenka v říši pražské
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > doupovec> Nebyl, i když vím, kde ten obchod je. Ovšem to jsou jen katolíci a ne obecný lid.
U příspěvku:Moje pohádky: Alenka v říši pražské
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > Příšernost této fotografie začíná nabývat až německých rozměrů. Ještě to chce ozdobný okraj a jsme v reichu.
U příspěvku:Zkáza supermarketu
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > !!!
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > Nechceš se dát spíš na režii?
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > doupovec> Rakušáci nejsou skopčáci?
U příspěvku:Na laně
Minerva (Občasný) - 5.10.2006 > *****
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Proč? Jezdí tam spousty skopčáků, mají tam rozsáhlé katakomby a haldy okurek.
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Čtenář Josef ti dělá výstavu, nebo ne?
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> A já si do Znojma na páně Doupovcovu výstavu zajedu, tak. Mám to kousek.
U příspěvku:Nostalgie nedělního večera
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > Antinua4> No nevím jestli jsi tomu dvakrát pomohla
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > toono> Já jsem tak racionální člověk až to hraničí s psychopatií. Kočku nemám. Že tě taková chvála naštve ovšem chápu. Ještě by se mohlo provalit kdo získal letošní cenu Jindřicha Chaloupeckého.
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Mně se nejvíc líbí toonova nenápadná, skoro až nepostřehnutelná ironie - dělá něco, co by označení "nefotografie" klidně sneslo, dělá to natolik dobře, že by se v soutěži jistě umístil, ne-li ji s přehledem vyhrál, a přitom do soutěže nic nepošle. Cosi jako "děti, hrejte si, nebudu přece soutěžit s předškoláky". Vlastně mi to i vyhovuje, kdyby do soutěže něco dal, musel bych se asi vyloučit z poroty pro zaujatost. Ani bych se nedivil, kdyby byl Anglii na stipendium pro výtvarné hypertalenty.
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Miroslav
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec> Hehehe, výstava! On bude mít ve Znojmě výstavu, nefotografickou výstavu budou mít, voni parodiku jeden! Uá, já snad puknu. Ještě budou tisknout programy na tu výstavu, pan Doupovec, ne-ne-fotograf.
U příspěvku:[Nefoto] [Pro porotu]: Arlene (Ikonografie moravskych barev)
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > čtenář> Kromě toho je hezčí.
U příspěvku:..nt.
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Mně spíš přijde, že jí dělají tělesnou stráž. Na první fotce se rozhlížejí. Vlevo není toono, vpravo není toono. Bílá uprostřed: "Bojím se toona! Já se tak bojííím!" Vzduch je čistý, a tak jdou, bílá uprostřed, tlustá to jistí z jedné strany, černá z druhé. Netuší, že toono zatím...
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 4.10.2006 > TheThing> Tos mi to objasnil
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter