Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 30.11.
Ondřej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 15.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...za...
Minerva (Občasný) - 14.6.2006 > skold5> Tak tak. Můj pohled je, že postava je primitivní. Druhý můj pohled zní, že ještě primitivnější je zdůrazňovat, že jde o můj/tvůj/jeho/její pohled. A třetí pohled je konstruktivní - dal bych za ty cáry voběšenou kočku.
 
Mám i svou vlastní teorii o brontosaurech, pokud to někoho zajímá.
U příspěvku:...za...
Minerva (Občasný) - 14.6.2006 > čtenář> Hlavně aby tam nebyla postava, to je vysloveně primitivní. Mohl by tam být třeba lis na ovoce, ale ani to není dvakrát úžasné. Nejlépe bude, když tam dáš something completely different.
U příspěvku:Plot I
Minerva (Občasný) - 14.6.2006 > Co dál? Co se plížit podél plotu, na konci nohy a když se podíváš nahoru tak chlap s pantokem?
U příspěvku:bez názvu :)
Minerva (Občasný) - 14.6.2006 > Do příběhu dobrá, ale jedna taková je na příběh trochu málo.
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
Klikni
U příspěvku:Na hodině
Minerva (Občasný) - 13.6.2006 >
U příspěvku:753.
Minerva (Občasný) - 13.6.2006 >
U příspěvku:Marie Beckova
Minerva (Občasný) - 13.6.2006 > Evil Dead
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Fotosoutěž Zahrada jinak stále probíhá.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Fotosoutěž Zahrada jinak stále probíhá.
U příspěvku:polívka
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Nelíbí se mi název, nemám rád vtípky, ale fotka dobrá.
U příspěvku:543.
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 >
U příspěvku:rozhodnutie
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 >
U příspěvku:linie
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 >
U příspěvku:543.
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > sveřepes_umřetý> K té "zavedenosti" - jestli chceš jakýs takýs "úspěch", nebo alespoň pozitivní ohlas (ale proč bys to měl chtít?), musíš nad lidmi vyhrát. Budeš jim dávat to svoje tak dlouho, až si nejdřív zvyknou a pak se to části i zalíbí - protože lidem se ve skutečnosti ze všeho nejvíc líbí opakování. Takže vlastně když máš úspěch, znamená to, že se buď sám opakuješ, nebo opakuješ co už řekl někdo jiný.
U příspěvku:659.
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Tak jo! Kurva!
U příspěvku:659.
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Jak to asi dopadne... Člověku to nedá!
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > psu> Účel? Jaký účel? Účel?!?! Nepotřebujeme žádný smradlavý účel stejně jako nepotřebujeme žádné povolení.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Jak "Bez názvu"?!
U příspěvku:659.
Minerva (Občasný) - 12.6.2006 > Kus linolea?
U příspěvku:5
Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Samé novoty. Když musíš mít doma místo jaru a okeny cizácké blastofy, tak se pak nediv.
U příspěvku:5
Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Sklo to samozřejmě je, alespoň na CRT. Na LCD možná ne, o tom nic nevím. CRT se mohou mýt jarem, mohou se mýt okenou, sám to tak dělám. Nesmí se dřít ničím s pískem a vlastně vůbec se nesmí dřít, aby se neservala antireflexní vrstva.
U příspěvku:5
Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Zvláštní? Co ti na tom, prosím tě, přijde zvláštního? Ono ti to spíš sakumprásk všecko přijde takové divné, že. Doopravdy ani divné ne, jenom nevíš co vlastně na to říct, tak řekneš "divné". Na monitor zkus hadr.
U příspěvku:543.
Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Hehe
U příspěvku:4
Minerva (Občasný) - 11.6.2006 > Janahe> Na ukázání vaší nedostatečnosti stačí jediná výstava současné fotografie, na to se nemusím pachtit s vlastními fotkami. Když vy jste pořád sevření v jednom myšlenkovém schématu - autor něco říká, i když třeba zašifrovaně, a vaším úkolem je zjistit co. Jenže tak to vůbec není. Pořád jen samé fráze. Šedivá plocha je hnusná, protože krásné jsou přece barvy. Má být jasně modrá a s obláčky, jelikož to je krásné, krásné je to proto, že to všichni říkají, že je to tak napsáno ve slovníku, že co je krásné je přece dobré a co není krásné je vůbec br, a že tě nikdy nic jiného než pořád dokola opakovat co říkají ostatní nenapadlo. Rezaté? Natřít. To není myšlení, to jsou reflexy.
U příspěvku:Vzpomínka na dětské vystřihovánky
Minerva (Občasný) - 1.6.2006 > Hm. Proč "dětské"?
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 31.5.2006 > čtenář> Klidně.
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 31.5.2006 > vodouch> Sem to přidáváme ručně poté, co se fotografie objeví v galerii. V tvém případě není třeba nic nikam posílat, stačí tak jak je to v Galerii.
U příspěvku:Zneklidňující sen II
Minerva (Občasný) - 30.5.2006 > Když to jsou jenom samé detaily
U příspěvku:Tam,kde žije starý zahradník (Editováno)
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > psu> Nehraje
U příspěvku:Nejrozumnější je léčit se
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Dcerka říká oříšek
U příspěvku:Ofélia
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 >
  <<< předchozí 
15.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter