Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 30.11.
Ondřej
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 16.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ofélia
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 >
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:3
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:Život divokých hus
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > Kde to je?
U příspěvku:..bfls.
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 >
U příspěvku:Tam,kde žije starý zahradník (Editováno)
Minerva (Občasný) - 29.5.2006 > psu> Porotci jsou bohatí lidé. Nestoudně bohatí, proto mají také nehorázně drahé monitory s opravdu obludným rozlišením. Na takových monitorech je šestisetbodový obrázek velký jako dvě ikony - a kdo bude posuzovat ikonu, že?
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 28.5.2006 > Pitoma kaca> Může, dokonce je to chvályhodné. Janahe je jenom drobet přetažená, nic se jí nevede, všecko na ni padá, nemá zrovna den. K soutěži - soutěž vyhlásila porota aby tím postrčila tvorbu na Totemu směrem, který považuje za správný. Nezaujatá je ve smyslu "nenadržuje konkrétním osobám", ale určitě není nezaujatá ve smyslu "nemá žádný názor". Právě naopak, je souborem lidí, z nichž každý má poměrně silný názor na fotografii. Jsou to názory dostatečně odlišné aby mělo smysl mít více porotců, a zároveň dostatečně podobné aby porota vůbec mohla rozumně fungovat. Ceny budou věcné.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 28.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:4
Minerva (Občasný) - 28.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 28.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:sídliště - východ
Minerva (Občasný) - 28.5.2006 >
U příspěvku:...kremnické vrchy...
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Estel> Pana Photographera nikdo nikam nezadupe, on má stativ HAMA GAMMA. Odsunout dál by bylo pozitivní, copak serverů pro technografy není dost a dost? Namátkou... všechny. A vážně - tyhle lidi nikam neposuneš. V nich to prostě není.
U příspěvku:...kremnické vrchy...
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Bell> A mexickou telenovelu k tomu. Už troubějí, už troubějí...

Ovšem teď se dočítám, že Pan Photographer vlastní filter Cokin P120 aj Cokin P121 a dokonca tiež Cokin Circular Pola! Úžasné. Až je jednou nasadí všechny najednou, tak se poserete všichni.
U příspěvku:2
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Janahe> "Totalitní veřejné osvětlení", to by mne nikdy napadlo. Tomu říkám revolucionář. Rozkope i asfalt na ulici.
U příspěvku:...kremnické vrchy...
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Nejenže to je kýč jak bič, ale fotograf si navíc myslí, že barevnými sklíčky a Photoshopem udělá všecko. Takže je pak líný sejít o kus níž ke skále, kde by jistě získal lepší pohled. Takhle mu to všechno splývá, ale hlavně že má hnědé mraky. Je to blbá sračka, tupanský výcvak, jakých vyrobí každý turista s digitálem na požádání libovolný počet. "Photographer", to je velmi přesné označení.
U příspěvku:...kremnické vrchy...
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Bell> Umcaca umcaca umcaca
U příspěvku:Obrázky ze zoologické ...
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > mmiiaa> No lidi přece. Zapomnělas?
U příspěvku:Fotosoutěž Zahrada jinak
Minerva (Občasný) - 27.5.2006 > Janahe> Jsi přehnaně podrážděna. Majákista: Jde o to, aby autor prokázal jakousi delší kontinuální myšlenku. Jednotlivá fotografie bývá spíš osamocený výkřik.
U příspěvku:Stahl
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 >
U příspěvku:1
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 > Vitovan> Není
U příspěvku:Optika pro začátečníky
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 >
U příspěvku:Zahrada z cukrove vaty 1
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 > Do soutěže Zahrada jinak zařadíme v okamžiku, kdy bude jasné, že jde o kolekci. A druhá věc - prosím o odstranění rámečku ve větší verzi, takto ( i když uznávám, že je to sporné) fotografie nesplňuje velikostní požadavky pravidel soutěže.
U příspěvku:Tam,kde žije starý zahradník (Editováno)
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 > Aby mohly být fotografie hodnoceny v soutěži Zahrada jinak, musí mít jejich delší strana bez rámečku alespoň 950 pixelů. To tu sice jen o málo, přesto ale není splněno.
U příspěvku:1
Minerva (Občasný) - 26.5.2006 > S.P.> Díky, náčelníku
U příspěvku:Bez názvu
Minerva (Občasný) - 25.5.2006 > Právě probíhá fotosoutěž Zahrada jinak.
U příspěvku:0632_0023
Minerva (Občasný) - 25.5.2006 >
U příspěvku:Kopce před městem ...
Minerva (Občasný) - 25.5.2006 >
U příspěvku:Dôkaz o guľatosti Zeme
Minerva (Občasný) - 25.5.2006 >
  <<< předchozí 
16.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter