Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
analfagot
(muž)
Stálý
Na Totemu: 40243x
Napsat zprávu

jsem hetero a cena je otázkou dohody...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 12.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 21.10.2021 > 1. PORUŠENÍ TRESTNÍHO ZÁKONÍKU
Soukromá osoba (zaměstnanec prodejny, agenturní pracovník), která aktivně vynucuje u druhých osob dodržování povinností dle mimořádných opatření (např. povinnost nošení roušky, respirátoru) se dle paragrafu 328 trestního zákoníku dopouští trestného činu přisvojení si pravomoci státní nebo místní správy. Za spáchání tohoto trestného činu hrozí soukromé osobě sazba odnětí svobody až na dva roky nepodmíněně.
2. PORUŠENÍ ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE
Tento zákon č.634/1992 Sb. prodávajícím a poskytovatelům služeb jakýmkoliv způsobem zakazuje spotřebitele diskriminovat. Není tedy možné např. zákazníka v prodejně neobsloužit proto, že nemá nasazenou roušku, respirátor. Porušením zákazu diskriminace páchá prodávající přestupek, za který mu od České obchodní inspekce hrozí pokuta až do výše 3.000.000 Kč.
3. PORUŠENÍ ZÁKONA O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Tento zákon č.110/2019 Sb. slouží na ochranu občana před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života. Tuto ochranu zaručuje také Listina základních práv a svobod. Jméno a příjmení jsou osobní údaj. Informace o zdravotním stavu patří do kategorie citlivých údajů. Pokud jakákoliv společnost (např. obchodní řetězec) prostřednictvím svého zaměstnance nebo agenturního pracovníka vyžaduje po zákazníkovi zdravotní potvrzení jakéhokoliv druhu, aniž by měla souhlas dotyčné osoby (např. zákazníka), porušuje tím zákon a může být proti ní vedeno soudní řízení.
Několik dalších informací k zamyšlení:
Žádný zákon, ani tzv. pandemický zákon, ministerstvu zdravotnictví neumožňuje vydat jakékoliv nařízení s plošnou platností.
Opatření může vyhlásit pouze krajská hygienická stanice, a to s řádným zdůvodněním a pouze s místní platností.
Nejvyšší správní soud zrušil (ke konci července 2021) 24 vládních nařízení nebo nařízení ministerstva zdravotnictví – buď odporují českým zákonům anebo jsou nedostatečně odůvodněná, případně obojí. Vláda i ministerstvo zdravotnictví rozhodnutí soudu trvale ignorují.
Nejvyšší správní soud zrušil již třikrát plošné nařízení povinného nošení roušek či respirátorů. To poslední zrušil ZDE.
Dodržování nařízení, která jsou v rozporu se zákonem, nelze nijak vymáhat, pokud se člověk nerozhodne tato nařízení dodržovat dobrovolně.
Dodržování protizákonných nařízení nemůže vymáhat ani Policie ČR, natož podnikatel nebo zaměstnanec soukromé společnosti či agenturní pracovník.
Výňatky z Listiny základních práv a svobod, která je součástí Ústavy ČR:
Každý může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá. [Nařízení, vyhlášky a opatření nejsou zákon.]
Povinnosti mohou být ukládány toliko na základě zákona a v jeho mezích a jen při zachování základních práv a svobod.
Každý má právo na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a rodinného života.
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 19.10.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/konference-patologu-a-lekaru-analyza-covid-injekci-a-jejich-obsahu-cast-2-2/?fbclid=IwAR1H7Gqhd2vnla-FYKKnIr15HxX24teguw7Ym11y_X2Rp31Lh22Pvjys6vw



tady máte odborníky, ne ty naše zvěrošarlatány-o tom, co obsahují vakcínky, na které jste stáli fronty na nádražích...

Snad vám ta dovča za ty šílenosti které vás čekají stála! A nebojte, teprve to začalo, v dalších dávkách budou ještě horší zvěrstva! Gratuluji přesvědčeným covid ovcím!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 18.10.2021 > ne, to byla juliánova podmínka, jen na chvíli a jestli tam nebude žádnej přihlášenej komentář, tak smazat. On chtěl a souhlasil v podstatě jen proto, že to Bohuňu rozseká, což se povedlo. Na tom je největší fór, že já četl jen ten její nejkratší blábol a julián ani jeden, ale my už víme, co tak za slinty asi psala. Ani nevim, jestli vůbec pochopila, kdo že ten dopis-kritiku vůbec psal, ona jako čobolka nikoho ani nezná, takže jí ta výjimečnost a pocta od takovýho člověka ani nemohla dojít. Jak jsem si všim, tak jedinýho koho u nás zná je nějakej egil... tak to blahopřejeme. On má těch chvalozpěvů j. daleko víc od opravdu známejch lidí, ale víš co je výsledkem? Že včera začal přepisovat celou trilogii, teda básničky, znova. Na Písmáku je nová verze jedný věci a je to zase lepší, takže je to v prdeli, protože, já bych mu přál aby to konečně vyšlo a tohle je zas na dva roky práce... Kéž by mu to aspoň prodloužilo život...
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > máme tady seznam vrahů-krásný příspěvek!!!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 17.10.2021 > 17.10. > https://www.facebook.com/1850992545/videos/180363214163519/

30000 lidí v Británii už zemřelo na očkování atd...!
Tak rychle rychle hadry na držku a "posilovací" vakcínku, zapíchat děti, lidi jsou totální idioti, když lidi zjistí že měl VOLNÝ pravdu, tak radši zabijí své děti a zemřou s nimi!! Dobrý co? To je úroveň inteligence Bohuňi! To se pobavíte hloupostí voličů covid mafie!!!
U příspěvku:Pak
analfagot (Stálý) - 14.10.2021 > j.f.julian> já teda nevím, ale víš že nesmíš nikoho a nic kritizovat, protože od tebe se to bere jako že se vytahuješ... vtip!

Taky se mi to líbí, takže podpořím.
U příspěvku:PO VŠEM!
analfagot (Stálý) - 11.10.2021 > Chybí tu ty chvalozpěvy na trilogii, tvá skromnost je na škodu, Jaromíre, asi to dám k sobě?
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 4.10.2021 > https://fb.watch/8qB_O7MWib/

další argument-jak libo, děti
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 19.9.2021 > NE, hujerům a slaboduchým to nedojde nikdy! Za 730 dní si to povíme-aspoň my, kteří přežijeme a nenaletěli jsme covid vrahům! Nerozčiluj se Jaromíre, když jako ukázku inteligence vemem za příklad Bohuňu, která za X let nepochopila, že anonyma nečtem a když, tak 2-3 slova, která jí prozradí!

Silní přežijou a volů bude míň, to je dobrá zpráva!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > Vy už jste v médiích někdo viděl, že B. Gates je už 4 dny obviněn a vyšetřován kvůli covidu, genocidě ap.?? Nějak nám ta covid média umlkla, copa to?
Jen jeden náhodný pořad který váhavým může otevřít očka, jestli tedy ještě maj po očkování kapacitu...

https://fb.watch/7XaUhBp4-W/
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 10.9.2021 > https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Vysel-Zelezny-usmal-se-Lubomir-Volny-Co-bylo-po-vysilani-A-co-naseptal-Foldyna-676313

Předpokládám, že jste všichni viděli jak komouš Železný dostal po držce od našeho hrdiny-neuvěřitelná arogance a šikana covid České tv, kdy nedal ten grázl šanci Volnému bloku k prezentaci jeho Programu, což má přímo nakázáno jako povinnost zákonem! Takže jasná manipulace voleb!!!

Volte VOLNÝ BLOK, jedinou svobodnou stranu v ČR!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 7.9.2021 > https://fb.watch/7SNySdrSsa/

Válečný zločin = vakcinace!
U příspěvku:Ivo RITTIG
analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > j.f.julian> teď jsem si poslech OBČAN RITTIG a oni tam mluví o tobě!
Začínám rozumět tvým slovům, že všechno je jinak...
U příspěvku:Ivo RITTIG
analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > čtenář> Bohuňo a tobě podobní... i když si myslim, že takhle blbej hlupák tady nikdy nebyl - co nám povíš na to, že dnes vyšel tento článek...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obcan-rittig-zpatky-do-minulosti-s-lobbistou-ktery-muze-slavit-173826#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=YKr8FIXICWu-202109060931&dop_id=173826&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Pořád ti to nedošlo?!
asi ne, tobě dodnes nedošla ani poezie velkého jfj!

Kdyby sis aspoň shemale pamatoval, co už jsi zde četla od jfj. Jaromír byl učitelem Rittiga, blbko a z toho plyne??? chacha, pro tebe nic, ty jsi jelito!
Ty jsi takovej maskot Totemu, takovej užitečnej idiútek
U příspěvku:Ivo RITTIG
analfagot (Stálý) - 5.9.2021 > Protože jfj nám to v nejbližší době neřekne, tak můj názor, jak jsem ho poznal, je...

1-udělal si prdel z Bohuňi
2-opravdu zapomněl, vím, že jí psal
3-mluvili jsme o tom, že v současnosti vůbec nemá cenu publikovat básně žádný, lidi jsou úplně vymletý a co byste mohli chtít od idiotů, který se nechaj napíchat jedem, aby mohli dělat to, na co maj ze zákona právo!!!

Rittig samozřejmě není julián, takže nevěřím, že by chtěl odkrejt svý podvody, ale zase není vylouč, že je neodkryje j., protože jeho následující kniha, na kterou upozorňuje v trilogii, má bejt právě o nejtajnějších důvěrnostech slavnejch lidí, o největších tajemstvích lumpů, zlodějů, ale i vrahů, který na svejch cestách životem jarouš potkal, o zákulisí politiků atd.

Za mě-byla by to desetkrát větší bomba než všechny knihy Motla, Kroupy a Kmenty dohromady, mnohý příběhy jsem si vyslech a můžu říct, že existuje úplně jinej svět, než kterej žijeme my, obyčejní smrtelníci.

Protože j. pracoval i na místech, která vyžadovala tu největší prověrku, tak by to mohlo dost hodně zahýbat politikou, ale na druhou stranu, když vidím kolem sebe ty podrobený ubožáky-ovce, tak politici, Rittig i Eben můžou bejt v klidu!
U příspěvku:Těžko někdy
analfagot (Stálý) - 5.9.2021 > Tyhle přívlastky za nehodící se slova a věci jsou podle lajků a amatérů poezie.
Já připomenu slova jfj, kdy říká asi toto-v nesmyslech nehledejte smysl, je to jen rádobypoezie, která se chce přiblížit "krásné" poezii.
Já osobně ale myslím (zeptáme se ho), že tenhle případ nemyslel.
Mně se to líbí. Je to narozdíl od spousty blábolů "moderní" poezie vkusný.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 4.9.2021 > tady je potvrzení slov jfj, že ti šašci kteří vás v covid tv straší nejsou ani doktoři!!! Není tu info, že berou za minutu strašení 56000 korun, ale to už si dokreslete, ten trouba Flégr tam sedí jak hovado a přitom by měl bejt za mřížema na doživotí, šmejd! Je to krátký, tak si to vy vyplašenky s očkováním poslechněte. Ale zítra opět masáž! Chápete to někdo, jak je možný že národ ty zmrdy nepopraví? https://www.facebook.com/100008213791192/videos/147729820863024/ už je vám jasný, proč vás straší? Tolik peněz by si ti knechti nikdy nevydělali!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 3.9.2021 > Kdy už konečně začnou orgány činné v trestním řízení konat, jak mi dle principu oficiality ukládá trestní řád a z úřední povinnosti stíhat ministra zdravotnictví a zodpovědné úředníky pro trestný čin zneužití pravomoci úřední osoby. Tito pachatelé opakovaně úmyslně nerespektují výklad právních norem daný závaznými soudními rozhodnutími a zásadním způsobem zasahují do práv a povinností lidí.

Podle poznatků z celého světa i logiky respiračních onemocnění v minulosti je již dávno jasné, že imunita z prodělání nemoci je mnohem lepší (ale dražší, samozřejmě, lidé umírají) než imunita z očkování. Lidé s protilátkami jsou nejvíce chráněni a představují nejmenší riziko pro ostatní. Naopak tito lidé by měli mít nejmenší (resp. již dávno žádná v současné epidemiologické situaci) omezení a lidé s pozitivním PCR testem a lidé očkování by měli být (pokud tedy už to divadlo neodpískáme) testováni na protilátky, když víme, že pozitivní PCR test vůbec neznamená nákazu, může jíž o zbytku mrtvého viru jen na sliznici a spousta lidí si protilátky nevytvoří ani po očkování a mnohem rychleji je ztrácí než ti, kteří mají protilátky po nemoci (jsou na to studie, např. v Brně).

Celé je to jen o penězích a moci, vůbec nejde o ochranu veřejného zdraví. Je zde snaha prodat co nejvíce testů, roušek, respirátorů a vakcín bez ohledu na to, zda to ještě má nějaký smysl.
U příspěvku:Můj dezinformační sen
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/

jasný a srozumitelný názor odborníka ! Světového odborníka, když ti naši hujerům nestačí!

Očkování je SMRT, bližší či pozdější, TEČKA!
U příspěvku:T.a F. -návrhy ilustrace (201.)
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/

jasný a srozumitelný názor odborníka ! Světového odborníka, když ti naši hujerům nestačí!

Očkování je SMRT, bližší či pozdější, TEČKA!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > https://www.facebook.com/100008213791192/videos/2950334878548906/

jasný a srozumitelný názor odborníka ! Světového odborníka, když ti naši hujerům nestačí!

Očkování je SMRT, bližší či pozdější, TEČKA!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > fašismus v Austrálii

neuvěřitelný-tohle se blíží na nás!

https://fb.watch/7Mjn_lPqK6/
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 27.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/2898678667054121/
U příspěvku:Vstupte, bude půl
analfagot (Stálý) - 25.8.2021 > tak nějak mi tento autor unikl... což je ve svém součtu ale jeho vina, že?
Proč? Protože o mě ani nezavadil, zbytek si domyslí pouze chytrý...
U příspěvku:Pane Alexandře
analfagot (Stálý) - 25.8.2021 > Takhle, na první čtení mi není jasný, jestli se snažíš o rým, či jen se tam občas mihne...
Jinak - na mě to působí moc pěkně a líbí se mi, musím se ještě vrátit, jestli čas dovolí, uložím si...
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 20.8.2021 > https://www.facebook.com/100003794443217/videos/819041252140707/

a co na to očkované ovce?????
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-to-vidi-pravnici-mohou-firmy-naridit-ockovani-ci-poslat-lidi-domu-172525#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=zUGoLKPEH9k-202108191622&dop_id=172525&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ockovani-s-deltou-v-sobe-nemaji-mene-viru-zjistili-britsti-vedci-172632#source=hp&seq_no=7&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=rfHDddO0kZQ-202108191623&dop_id=172632&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

je to jak říká jfj, covid je tu kvli očkování a ne očkování kvůli covidu!
Už jsou tisíce mrtvých a tisíce lidí s infarkty, mozkovými příhodami, trvalými následky a ti vrazi mají jen jednu odpověď-to není způsobeno očkováním!??
Kdy už konečně někdo postižený tímhle organizovaným zločinem a terorem občanů ČR ztrestá ty zmrdy?
Já myslím, že to je otázka dnů, max. týdnů a ve chvíli této exekuce se rozpotá v zemi peklo násilí.
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zbytecne-diskriminujete-lidi-po-covidu-spilaji-imunologove-vlade-172614#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=Ha47bz9M2xW-202108191250&dop_id=172614&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Tak takhle nás balamutí ti zmrdi!
Oni neví kolik protilátek stačí k ochraně a tak je nebudou uznávat,
ale,
Rovněž NIKDO neví co s lidmi udělá vakcína a tak ji budou uznávat!

ZMRDI ten kdo se nechá napíchat je taky zmrd, tečka!
U příspěvku:někdy to tak je
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > Supr. Jak nejsem moc na volný verš, tak tady mi to sedí!
... a monstrance je ok, ale tomu rozumí jen poeta, takže to neřeš!
U příspěvku:28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
analfagot (Stálý) - 15.8.2021 > žádné nové vlny neexistují-je to vymyšlené proto aby se se postrašili další trubci, kteří se ještě nenechali napíchat! To snad už ví i malé děti!
Opakuju-v Česku žádný člověk na covid neumřel-ani jeden!!!
Ale na vakcínu umřelo přes 45000 lidí!!!

Překvapení?? aha, tak na to nemám co říct!
  <<< předchozí 
12.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter