Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:kam s rouškou?
Místyflus (Občasný) - 17.3.2020 > bezva fotky, ty máš fakt drn, čůzo nemytá, to že ti z pod roušky vytejká prales mě nepřekvapuje.
U příspěvku:Koberec
Místyflus (Občasný) - 27.2.2020 > František Vyrut> ok, já jsem jinej ze z Plzně, ale taky voplzlej. Byl jsem asi krutej a teď je mi to líto, jak by zapěl Honza, ahoj m.
U příspěvku:Stan
Místyflus (Občasný) - 26.2.2020 > čtenář> Vidím že umíš přijmout kritiku. Vím co by ti řekl julián. Že jsou pisálkové, kteří smotaj verše dle všech pravidel a pak jsou básníci. On by ti to vyargumentoval, já to řeknu neučeně, ale význam je stejnej. Ty stojíš zřejmě na začátku, tak jsi neúprosný, což tě neopravňuje bejt sprostej, takže na tebe mrdam!
U příspěvku:Namlouvám
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > něco na tom je, jen nevím jestli byl záměr čtenáře uštvat tím tempem... Pauza na nadechnutí a strávení verše by bodla, takhle mi po přečtení zbyla jen dušnost v hubě, žízeň a bohužel prázdný pocit po slovech. Nebufu to bodovat, protože to je subjektivní dojem, asi bych to rozporcoval, aby víc vynikla podstata, je-li tam nějaká. D, aby se mohli vyjádřit i jiní, zejména názor net wora a jfj by mě zajímal.
U příspěvku:Stan
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > tady je blbě už ten začátek, nelze začínat slovy která nejdou vyslovit ani recitovat
MUŽ S ŽENOU je blábol!
Pouze muž se ženou, a nejde li ti to do rýmu, tak se musíš víc snažit! Na blábolu nelze postavit poezii, ale zase jen blábol, jak napsal Vrchlický.
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > Bohuno, ty máš infekci poševního terénu? Kdepak ses nakazila ty kazatelko mravnosti a čistoty, kdopak ti vystřílel boudu? Čekám na odpověď! Všichni čekáme!
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Místyflus (Občasný) - 25.2.2020 > Bohuno, ty máš infekci poševního terénu? Kdepak ses nakazila ty kazatelkomravnosti a čistoty, kdopak ti vystřílel boudu? Čekám na odpověď! Všichni čekáme!
U příspěvku:Koberec
Místyflus (Občasný) - 22.2.2020 > Nebudu to známkovat bez vysvětlení, to je srabství.
Rytmicky to není kosšer a rým chodí-svědí je fakt nepěknej. (to jsem slušnej, co, to se ode mě nečeká.
U příspěvku:Má NEJ BOMBA
Místyflus (Občasný) - 21.2.2020 > já ti D nedám, ty vobludo. Jestli vypadáš takhle, hnusnej chlupatej chlap se šátkem jak tetka z jarmarku, tak už mi nepiš, to se radši vymrskám nad fotkou Wericha!
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Místyflus (Občasný) - 19.2.2020 > vono se pozná jaká je to dementka, že místo jedný věty do vykoktá do 5 komentářů!! přitom každej tady ví, že je to jedna píča!!!
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Místyflus (Občasný) - 13.2.2020 > čtenář> bohuno odulá, proč si nadáváš, protože jsi shemale? my se učíme že diletant je ten, kdo nic nepřečet a je nevzdělanej, ty to splňuješ, nebylo by lepší si strčit ruku až po loket do vlastní prdele než tady pindat, pitomečku hloupej?
U příspěvku:VZPOMÍNKO + jfj
Místyflus (Občasný) - 13.2.2020 > čtenář> bohuno, proč si nadáváš, protože jsi shemale? my se učíme že diletant je ten, kdo nic nepřečet a je nevzdělanej, ty to splňuješ, nebylo by lepší si strčit ruku až po loket do vlastní prdele než tady pindat, pitomečku hloupej?
U příspěvku:VZPOMÍNKO
Místyflus (Občasný) - 13.2.2020 > Ty si fakt nechutná piča, zlodějko z diagnosťáku
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Místyflus (Občasný) - 6.2.2020 > KDO TĚ MRDÁ LÁSKO MÁ, KDO TĚ DUSÍ KOULEMA?
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Místyflus (Občasný) - 4.2.2020 >
U příspěvku:ZBODAL mě debil
Místyflus (Občasný) - 4.2.2020 > moje gule pojmeš vobě, jestli je nakdeš!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
Místyflus (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> Bohuno, jsi nemocnej nekrofil!
U příspěvku:ZKOUŠCE (Bohuně)
Místyflus (Občasný) - 31.1.2020 > Kluci, překonali jste mé očekávání!
Tohle je současná poezie a Zkouška si u toho jistě bude mrskat...
5+D+U
U příspěvku:Co vy víte...
Místyflus (Občasný) - 13.1.2020 > tak určitě!
U příspěvku:Zabij mě něžně
Místyflus (Občasný) - 3.1.2020 > Bohuno VOPLÁCANÁ, voni tě tu vopravdu nemaj rádi, lepší bude, když zavřeš kušnu a budeš sem dávat jen ty svý úchylný videa z refíže, foto svýho poštěváka nebo jak si mrskáš frajtra v autě!!!
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Místyflus (Občasný) - 30.12.2019 > proto je Otylka tak výjimečná, i když možná je tak upřímná, že je na fetu. Já jsem Mareš.
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Místyflus (Občasný) - 28.12.2019 > Voteklá Bohuno, co je pravdy na tom, že jsi taky židobolševická vargoška a že žereš jen Dalmácký čufty??
U příspěvku:Přáníčka SLUNÍČKÁŘKY - PF 2020
Místyflus (Občasný) - 25.12.2019 > BOMBA BOHUNO!
U příspěvku:Klausovci nepoctivým dali iluzi, td. .
Místyflus (Občasný) - 22.12.2019 > Hezký kecy, blbý je, že pak se chytnete s Bohunou za pazdráty a hupsnete rovnou na náměstí v ústrety dalšímu idiotovi MINÁŘOVI...
U příspěvku:Zázrak
Místyflus (Občasný) - 14.12.2019 > prečo, Bože mój!!!
U příspěvku:ZTP snadno a rychle!
Místyflus (Občasný) - 14.12.2019 > zkus to NA HLAVU, ČUČKAŘI!
Je to dost adresný?!?
U příspěvku:Čecháček a kaptáček - text Václav Kovalčík
Místyflus (Občasný) - 14.12.2019 > tohle si zpíváte na těch srazech Vítačů a buzerantů? Známej zpěvák? Tak možná mezi teplometama, já ho teda fakt neznam!!!
D-pro ostrašení!!!
U příspěvku:Výčet převtělení básníka j.f.juliána
Místyflus (Občasný) - 7.11.2019 > Abychom měli výčet videí Bohuny pohromadě:
https://youtu.be/4w1xlhKsE0o https://youtu.be/_wpTny5crPo https://youtu.be/qSKaV8zWpTw https://youtu.be/T-uy7AENfAQ
U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Místyflus (Občasný) - 31.10.2019 > Bohuno, stojí mi klacek!!!
U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Místyflus (Občasný) - 29.10.2019 > Taky ti sem přispěju, sestro stalkerko


PRASEČÍ král


Jsem králem hovad
a znám jen prd,
jak na poušti je nomád,
na Totemu jsem zmrd!

Já škodím kudy chodím,
stříkám si do textilu,
pomluvu, když já zplodím,
vřískám jak Děti míru!

Pořád musím psát hovna,
bez nich mě život sere,
mé chytrosti jsou rovna,
vlezte mi do prdele!

Jsem jedno velký lejno,
namísto básní - hnus,
obdivovatelek čpí hejno,
jsem prase - Místyflus!


U příspěvku:JSEM HOVADO, VÍM!
Místyflus (Občasný) - 28.10.2019 > Takže jsem tu právě včas! Dneska fakt píšeš sračky, to se nedá!!
Kdyžtak zkus narazit hlavou na síť, třeba se ti konečně rozsvítí OTYLÁ BOHUNO!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter