Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:vykreslená skutečnost
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > v rohu skví se pavučina
já bych ji vyluxovala, ale co chudák pavouček?
U příspěvku:Drobnosti II
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > čto slučílos' s taboj, mboníta majá?
U příspěvku:Sedíte a zatím venku - ledy tají
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > světlo nemáčím. zastávám totiž obojetnou teorii hmoty jako vlny-částice. vlnu máčet můžeš, částice těžko.
U příspěvku:Na věčné časy
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > anae> Súchoj ješčo živjót? éto nět vazmóžno, ne jevó samaljoty živút na vjéčnoje vremjá.
U příspěvku:prodám pozemek 1 077m
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > starou ženu neberu
neblesní ani nenoblesní
máš pravdu, prodej to, ale někomu jinýmu
U příspěvku:Zahrada
Ria (Občasný) - 31.1.2010 > prokrastinace...
pro krista pána, ve které nemocnici to provádějí?
nebolí to?
U příspěvku:HOKUS POKUS 1
Ria (Občasný) - 12.2.2004 > U těbjá ošíbka : "da íli nět" ! Ostátok ustójčivyj.
U příspěvku:Co říkají dobří řidiči
Ria (Občasný) - 11.2.2004 > Ně posjértěs při vsjom étom za voljántom !

Óčeň charóšaja i úmnaja ígra slóv !
U příspěvku:Řekněte mi, jak vypadám
Ria (Občasný) - 11.2.2004 > Zagljádyvaj na www.iconbazaar.com gdě svajú krasívuju ikónku i najďóš...

Těbjé tóže nádo znať, kak skážetsja Černobýľ po anglíjski - no kak ja užé skazála, vsje slóvniki udóbno svjergnúť do gajzlá !
U příspěvku:Něobyknovjénnoje predložénije
Ria (Občasný) - 10.2.2004 > Černobýl> Ty nachódilsja u nas, kogdá éto v Čjornobýlje tragíčeski vzorválo ? Bog s tabój !

Do Absurdistána ja bojús. Al-Kéjda zachvatívajet samaljóty !
U příspěvku:Předzvěst máje
Ria (Občasný) - 10.2.2004 > Simónka> Vot pozrí na těrmomjétěr ! U meňá on trepájetsja zimój v glubínach po núljem.
"Násratoje vyražénije" - éti slová profjésor Kopjéckij i ně znájet. Kakája mojá žálkosť !
U příspěvku:Předzvěst máje
Ria (Občasný) - 10.2.2004 > brouk> Těbjé ně nrávilsja "kyblík" ? Vot, móžeš po-němjécku býstro skazáť: der Kübel, das Kübellein (veď i tóže sámoje, íli) der Eimer.

Běsnýje tríčki... vot éto bjéšenstvjennyje ťéľnički ? Kakája úmnaja paslóvica !
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 9.2.2004 > Ja sďélala korjektúry kotórych-nibúď svojích zamjétok (die Bemerkunken -- annotations) a mojá rekomendácija (die Refenenz -- recommendation, remarks) izčézlo. Bog pomagáj TOŤÉMU ! Veď éto užé charašó znakómaja ošíbka ! A sejčás mně ně vozmóžno rekomendáciju dať snóva ! Vot éto borďéľ a nět serjóznyj sjérvjer !!!
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Andulka> Vot éto takája naródnaja pjésnička:


Andúľka šafárjová,
gús ňét u těbjá domá.
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Závtra útrom pročítyvaj moj reklámm. -:)))
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > quétin von bubakóff> Vjeď sam Bog i chúdaja prastitútka iz Ukrájiny těbjé býli dolžný pomagáť rádou (posovjétovať) ! U těbjá dlúgoje vveďěnije. Ně šmatáj drátov na zémlju spádlych ! Éto dla žízň opásno !!! -:)))
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Tak on éto nóčnoj góršok, a nět korzína (kóšik) iz supjermakjéta !?! No, podúmaj, rebjónok (das Kind -- baby) v étom kóšike, vygljažájet kak obezjána (die Affe -- monkey), móžno i kak lidoóp, nazyvájemyj Něandětáljec. -:))) Óčeň charóšaja, úmnaja ikónka !
U příspěvku:Z britského zákonodárství.
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> V étom čásu rabótala so mnój Adletka. Kdě sejčás jej kóněc ? Ja pasmótrim, čto oná ješčó v TOŤÉMe kak avtórka jestvújet... blagodarjá za bóbiki
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Kto u těbjá k...a ? No ničtó, kak mně posovjétuješ, kdě ty izybrála takúju [strášlivuju -:))) ] ikónku - vypadáješ kak lidoóp s kóšikom v supěrmerkjétě.

O těj gúsě ty napisála óčeň charašó, Natašó. Vot kak oná (ta gúsa) protapkála téppich ! Gúsjak tam ně byl ni kakój ?
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Kto u těbjá k...a ? No ničtó, kak mně posovjétuješ, kdě ty izybrála takúju [strášlivuju -:))) ] ikónku - vypadáješ kak lidoóp s kóšikom v supěrmerkjétě.

O těj gúsě ty napisála óčeň charašó, Natašó. Vot kak oná (ta gúsa) protapkála téppich ! Gúsjak tam ně byl ni kakój ?
U příspěvku:Účtenka
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Lúna jesť bledája a chláva nechníje ! Vot, éto sámyje kósti, ty skvérno blédaja !
U příspěvku:Remoska
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Montrealer> Na Remóskě ja ďélaju plívčiki, no Venca u étovo nět.
U příspěvku:Michael Jackson v Praze
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Berny> Bjérny, čto tvojá ikónka ? Izměňáj za vódku !
U příspěvku:Michael Jackson v Praze
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Salám alejkum (Vysóčina íli Usámovina ?) Nět, éto jesť volovína.
U příspěvku:Láska na první dotek
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Simonka> Simónka, ty frajírka, počemú ty děláješ z krasívych šmajlíkov fašírku ?




Morfeus: Natašo, éto bylo charašó !
U příspěvku:Ranní vstávání v paneláku
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Ria> Éto spróstoje vymygátěľstvo ! Kak stajít nad mnój chnúsnyj bandít - týchlyj měrzávjec s Kalášnikovom v šmutzig-pazúrach, to ja napisála, čto on dikktíroval.
U příspěvku:Kateřina
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Vilda> No vídiš, i pochvalíť ty znáješ, kak chóčeš. No, ja chočú těbjá vo svojím šámbré separée. Éto búdut óržie, kak na mášině.
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Flegmatík> Dáješ tóľko jednovó šmajliká a ješčó nět iz tabbúlki ? Ni kakóje slóvo na vozbužďénije ? Tý ně flegmatýk, tý mjellancholík ! Těbjé núžno pažiráť Dyjazepámmu, čtóby perestál byť mjellancholíkom ! Búděš choljeríkom a búděš razbuševáťsja.
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 8.2.2004 > Paslúšaj, Simónka, daj étot aněkdót mjéždu "idiótstva", pa čéšsku bjelbústki. Ja dáju těbjé ješčó adnó Déčko.
U příspěvku:Partyzáni
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Blagodarjá. Já tóže znáju iskáť v TOTÉMe.
Danke schön. Ich kann suchen auch.
U příspěvku:Partyzáni
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Blagodarjá. Já tóže znáju iskáť v TOTÉMe.
Danke schön. Ich kann suchen auch.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter