Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Partyzáni
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Blagodarjá. Já tóže znáju iskáť v TOTÉMe.
Danke schön. Ich kann suchen auch.
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Já áltěr egó. Éto pazvoljájetsja íli zapreščenó ?
Das ist gestatten oder verboten ?
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Já áltěr egó. Éto pazvoljájetsja íli zapreščenó ?
Das ist gestatten oder verboten ?
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Počemú ty dal tóľko 3 bóbki ? U těbjá nět bóleje bóbkov ? Pěrestrój éto mjéždu aněkdóty.
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > quentinbubakoff> Ty éto sovsjém ně póňal, ty Bubák ! Vot éto chítrij aněkdót !
U příspěvku:Husy, husy, husy,... :o)))
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Chrobák !> Éto óčeň jásno. Gúsa jemú pamagála vsjo pradúmať. Dáže tépich prataptála. Kakája v étom probljémma ?

Éto drammatíčno, kak Chámljet ot Šejkspíra. Makbjét jesť prótiv étomu cháděr.
U příspěvku:Spolkla jsem budík!
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Yfča> Ivánna, ty tóže sjeksbómba ? A čto ja, chúdaja ukrajínskaja ďévočka, katóraja zděs rabótajet kak kalgírl ? Kak sebjá čúvstvuješ ráno útrom ? Ja - strášno.
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 7.2.2004 > Berny> Bjérny, do Brežňéva, u meňá jestěstvjenó ně nrávitsja tvojá ikónka ! Výgjažáješ na nějó chúže kak klóun íli pajác. Pasmótri na majú ikónku naddďéržennoj ukrajínskoj ďévočki. Izměňáj svojú ikónku ! Jésli ty ně znáješ, kak éto sďélať íli savjeršíť, mně núžno těbjé charašó pasavjétovať (dir eine gute Rat geben), kak na TOŤÉME éto óčeň chítro sďélať. Bjérny, ja těbjá ljubjú, bóľšeje kak tavárášča Pjútina !

Kak ty ně chóčeš užé písať do stáťjej tavárišča Gótštajna (Bog jemú pamagáj !), napíši do stáťjej taváršča Úngeho, katórovo ja tóže óčeň ljubjú (on užé imňéjet šámbré separé v gostinníci Chíľtoně) i svojí úmnyje staťjí v rúbrike "idiótstva" (po čéšski éto nazyvájetsja "beľbústki").

Mně sejčás nádo óčeň túchlivo (tüchtig) rabótať tóže na subbótnike. Bog s nami, Bog s tabój !
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 6.2.2004 > Bjérny> V prótivpóle mózka ještěsvjénno nachóďatsja nógi ! Ty ně znáješ, čto éto takóje, annatómija ?

Avstralíjci javljájutsja óčeň chrabrými bejkámi, éti charóšije prótivnóžci ! I těbjé želáju mnógo takích bejkóf.

Alle aus eine Mutter, Éfa !? Dúmaju, čto Károl Éfa, bývšij artíst, íli pramáť (Urmutter) Éva ? Pogovorí so mnój ješčó... dolžnó nam žiť s poťéchoj !
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 6.2.2004 > Bjerny óčeň úmnaja !!! Tvajá gímna prótivchimíčeskoj róty sámaja charóšaja, no ja ně znáju melódiju étoj choróšoj pjéseňki, k sožaljéniju. Vozmí nóty do skéjněra íli izgotóv dlja meňá kakíje-nibúď kséroksi. U meňá nět skéjněra, no tóľko kejbórd Kasíjo, na katórom ja igráju pjéseňki dlja bljú-skáj. Violjéta - oná óčeň ťažólaja, a, k sožaljénju, majá vjérsia ně javljájetsja origináľnoj. Tóľko načináľnyj párt óčeň charóšij.


Těbjé chvatílos pročitáť mojí stáťji, dlja tavó ty znáješ, čto javljájetsja právdoj, i čto ložju. Padaždí minútočku... éto nas v škóle ně učíli... vot éto vsjo poťécha íli aněkdót... mě dalžnó býlo ispóľzovať slovarj Soznámma.


Bjérny javljájetsja óčeň úmnaja ďévočka i ja búdu tvojí stáťji tščátěľno (akkurátno) čitáť.


Pagavarí, gdě ty palúčila takúju ně krasívuju ikónu. Razyskáj dlja sebjá lúčšuju ikónu. U měňá charóšij katalóg fájľov nazyvájemyj Obrázky (Risúnki) i ja znáju katóryje-nibúď-www dlja razyskánije bóleje charóšich ikón.

Znáješ ty Vaskóvca s Wjérichom ? Žízň - éto tóľko slučáj (Das Leben ist nur die Zufall).
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Pan Góštajn, vy éto óčeň chorošó napisáli. Ja, prastája Ukrajínka, by vam sjerce i ťélo dála, potomú čto ja óčeň nadďéržennaja. Čéšskije chlápy nas, Ukrajínki, ně ľjúbjat... óčeň prošú.
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Berny> Govoríš, čto jestvujú chlápy, čo rozumějú žesnščínam ? Kdě nachóďatsja takýje chlápy ? U Bjérnyho v saloonu ? Pogovorí, my chorošó slušájem a objazáteľnych chlápov miljújem tóže sjérdcem. To znáčit, čto miljújem ně toľko v posťéli.
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > BlueSky> Ksákru, Boga jego, déj Motrjeálerovi svoj tělefón íli é-majľ, nébo si ho zabéru dlja sébja, objazátěľno. Ně vjériš, čto tóže Ukajínki móžut byť nadďéržennyje, že je to až svjérbí. Nět u těbjá sjérdca, kak on sa dlja těbja účit Éj úchněm, Vječérnij zvón i drugíje naródnyje pjésníščki ? Oder étu krassívuju Viloljéttu ?

Vozmí, na primjér, pjésničku Éj úchněm:
Ješčo rázik, ješčo raz !
Očevídno, ta pjésnička k těbjé gavarít óčeň jásno.
U příspěvku:Gentlemanská
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Z kogó ty ďélaš vóla ? Začém ty něpíšeš s ďiakritíkoj ? Četýre bóbki dála a ďélaš vóla. Stýďaj sja !
U příspěvku:Ranní vstávání v paneláku
Ria (Občasný) - 5.2.2004 > Slúšaj, Únge, u meňá znakómaja v hóteli Híľton, načjérno nam obstaráju extróvnuju kómnatu (šámbré separé). Jésli si chláp, kak má byť, dám ti 5 bobíkov + doporúčenie. Jinák... nět ni kakóvo probléma dostáť tvajo íméno do spíska konfiďéntov StB !!! No já maju tóže stýky sexuáľnyje i s chóšima od bývšej KGB. Podůmaj glávou, bóbiki potrjébuješ a nadérženou chólku taky. ÁJDSa u meňá nět, ni Trípla, ístotně ! Čéšsky ja mlúfim abstójně, no nam ně nádo óčeň mnóho gavaríť.
U příspěvku:Svatý týden.
Ria (Občasný) - 16.4.2002 > asics: Mám jen jednu otázku: Ty píšeš povídky (a cokoliv jiného) podle očekávání ostatních? To se snad ani nedá!Aspoň podle mého... Jinak přeju hodně štěstí!!!
U příspěvku:Svatý týden.
Ria (Občasný) - 8.4.2002 > U nás ve třídě se přesně tohle štěstí (s dobře vytaženou otázkou) stalo jednomu klukovi taky. Z elektrotechnologie, se kterou dva roky válčil a víceméně prohrával, si vytáhl nejlepší možnou otázku číslo 10 a dostal to za jedna - především k údivu učitele tohoto odporného předmětu.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter