Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Polykač deště
codiak (Občasný) - 25.2.2004 >

Po dlouhé době, můj život byl teď samý kotrmelec, jsem zase navštívil Totem a tento kousek je jedno z mých prvních navštívených okének. Můj první dojem? Mám rád hrátky se slovy a toulání v oceánech duše toho, kdo to dokáže i zveršovat. Líbí se mi to. Teď je pro mě asi moc brzo to nějak hlouběji hodnotit ale rozhodně si přečtu i Tvá jiná dílka.  

U příspěvku:Peklo na zemi
codiak (Občasný) - 1.12.2002 > Panstvo, nebojíte se, že skončíte v pekelným kotli? Vím, že v Něj nevěříte ale nevrtalo vám někdy hlavou co bude, až tady skončíte? Ale jestli bůh je, tak za tyhle kecy bůh s vámi.Ouvejs.
U příspěvku:Letní večer u babičky
codiak (Občasný) - 30.11.2002 > Rád jsem jezdíval k babičce, psal se rok 1973 a bylo to přesně takovéhle.
U příspěvku:Schizofrenie
codiak (Občasný) - 29.11.2002 > Pěkné. 
U příspěvku:Já miluju tanečnice
codiak (Občasný) - 29.11.2002 > Nejdřív romantická tanečnice a pak rovnou tvrdě na to. Zajímavé. Představivost je někdy asi i bolestná. Měl jsem kamaráda a ten mi kdysi řekl:" Představy o hezkých holkách a jak s nima dovádiš v posteli se Ti rázem rozplynou, jakmile si je dokážeš představit i na záchodě jak tlačí." Já vím, je to nechutné ale jako názorná ukázka v ovládání své předtavivosti to většinou zapůsobí na každého. Zase na druhou stranu, proč si odpírat snění o rozkoši, že? 
U příspěvku:...ala carte
codiak (Občasný) - 10.11.2002 > Musím smeknout i já. Opravdu nevšední dílko a působivý komentář. Radost pohledět a počíst.
U příspěvku:Námořní výprava
codiak (Občasný) - 10.11.2002 > To by se dalo i zpívat, ne?
U příspěvku:Peklo na zemi
codiak (Občasný) - 10.11.2002 > Ou, není to rouhání?
U příspěvku:Hadrová panenka
codiak (Občasný) - 2.11.2002 >  Opravdu to není  špatný.
U příspěvku:Alanis
codiak (Občasný) - 2.11.2002 > Děkuji.
U příspěvku:Dítě a kotě
codiak (Občasný) - 28.10.2002 > Děkuji.
U příspěvku:Neumírej jabloni......
codiak (Občasný) - 28.10.2002 > Pravda... je to působivé.
U příspěvku:Poslední dopis
codiak (Občasný) - 28.10.2002 > Děkuji.
U příspěvku:Kapkovite Blues
codiak (Občasný) - 8.10.2002 > Libí se mi to.
U příspěvku:!!!!!!!ONO!!!!!!!
codiak (Občasný) - 8.10.2002 > Hm.
U příspěvku:Hluboký oči hraběnky Karolíny
codiak (Občasný) - 8.10.2002 > Ani mě ne!
U příspěvku:Pokojik s vyhlidkou
codiak (Občasný) - 7.10.2002 > Moc pěkné, to byla asi makačka?!
U příspěvku:Děvče
codiak (Občasný) - 7.10.2002 > Děkuji všem za reakci. Občas trochu zamažu papír, tedy musí mě něco nakopnout a pak je mi vcelku jedno čím to bude, na co to bude ale mám z toho dobrý pocit, kterej hřeje. Nesmím se však na to koukat moc dlouho, pak to začnu zkoumat a jen hledám, co bych mohl udělat líp a to je na nic. Pak už na tom vidím jen samé chyby (například i ty zuby) a to bych to potom mohl pořád jen upravovat a nakonec by to skončilo stejně v koši. Ne. Jednou a dost... a když už to je, tak se stejně u pastelu toho moc zachránit nedá. Já to stejně dělám jen proto, že mě to baví. Stejné je to i u mých básniček. Už jsem si zvykl, že se většině lidem nelíbí ale nemůžu si pomoct, prostě mě to baví. A tak si píšu, kreslím, maluju, fotím, modeluju atd. Vždyť život je tak krátkej a radostí tak málo.
U příspěvku:Vzpomínka
codiak (Občasný) - 4.10.2002 > Musím se samozřejmě přiznat k tomu, že nejsem autorem tohoto snímku ale získal jsem ho kdysi i s podpisem Michala na zadní straně. Myslím si, že tato fotografie nebyla ještě nikde publikovaná a ani nevím, komu se povedl tento skvělý záběr. Bohužel už v době, kdy jsem ji vyšmelil, byla ve špatném stavu a tak jsem musel provést trocha korekce. Výsledek posuďte sami.  
U příspěvku:Nenaplněn
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > Čtu to několikrát ale i já zůstávám nenaplněn. Nechybí tam něco
U příspěvku:MOTEL V ZIMĚ
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ...a jednou i poslední zubaté vydechnutí.Člověče, je to jako porod. Nemůžu si pomoct ale je to krásný! Jen ten název jsem nepolknul.
U příspěvku:...nostalgija...
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > Fajn. A co já? Jsem nekuřák, nemůžu to vlastně hodnotit. Ale zkusím to. Mám pocit, že slovenčina to akosi zmäkčuje. Pěkně se to čte a má to atmosféru. Jedna.
U příspěvku:Rohlík na láhvi
codiak (Občasný) - 20.9.2002 >

Chce se mi u toho tancovat ale budu si muset asi trochu přihnout abych se vešel do taktu.

 činely, čin Ely, čí Nely

U příspěvku:"Vztah"
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > S předchozím hodnocením (názorem) se ztotožňuji. ...ale doutná léta dlouhá.
U příspěvku:bez názvu
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > Já nevím. Hubert neznámkoval, asi se mu nezamlouval oběšenec. Já to nezatracuji, četl jsem to asi pětkrát a nutí to k přemýšlení. Takové věci, které mě nutí k přemýšlet mám rád. Dávám dvojku.
U příspěvku:AQUA BELLA
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > To slunce není zrovna moc stydlivé, když se sklání k hladině aby vidělo Tvou nahotu. Červené je od vzteku, že toho asi moc nevidí. Budeš se muset přece jen asi příště otočit.....
U příspěvku:na lodi
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > Bohatí? Ti bojují proti těm co bojují s životem. Chytří se do toho nepletou a chudí jsou buď nemocný nebo hloupý ale hlavně bojují se všemi. Bože, ať nepatřím ani k jedním.
U příspěvku:Co je pravda a co lež
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ... on si nehrál, má jen trochu pomotaný žebříček hodnot. Nedá se hodnotit obsah, to je asi prostě citové rozpoložení ale formu bych aspoň oznámkoval. Já nejsem žádnej odborník přes poezii ale držím Ti palce, protože kromě toho, že je to opravdu trošku dlouhé, tak je to jinak docela hezké, plné snahy o vyjádření se pomocí rýmu. Hlavu vzhůru.
U příspěvku:...1939...
codiak (Občasný) - 20.9.2002 >  Teda klobouk dolu smekám, uznání Ti padne, na další kousek čekám, za tento... jedna, každopádně.
U příspěvku:HLAVA V DLANÍCH
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ...a za názor na tuto pohádku. Cheské, mne moc libit.
U příspěvku:Z ranního autobusu
codiak (Občasný) - 20.9.2002 > ...no mě se zdá o sklence J.D. s ledem a o kamenem krbu, koženém křesle v dřevěném srubu daleko v americké divočině a o milence, obyčejné hezké české holce, to by bylo fajn...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter