Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:To nemuselo být...
Psanec (Občasný) - 24.5.2006 > Ostatní tvoje příspěvky mě moc nenadchly, ale tohle je radost číst.
U příspěvku:Letní bouřka
Psanec (Občasný) - 23.2.2004 > Naty> Hmm...Tak to mi ještě scházelo, nejenže mě sešrotovala kritika, teď mě ještě začnou osočovat za plagiátorství.
Ta tvoje verze se mi líbí.
U příspěvku:Letní bouřka
Psanec (Občasný) - 21.2.2004 > Takže děkuji za kritiky a teď zase já něco na vysvětlenou a tím bychom to ukončili. Nechci tady hájit své nezdárné dítko, jen abychom si rozuměli. Výhřevnost deště přeskočím a nechám odborníky, aby si s tím lámali hlavu. Barvy z textu dělají sice miš maš, ale snažil jsem se, aby to vypadalo poněkud multimediálně, něco jakoby jste se dívali na bouřku v televizi a pod obrazem by běžely titulky popisující, co se tam odehrává.
slízla - jelikož tato rozkoš opravdu mocná, představme si povodeň, která ty domy a stromy smete
zachvění těla - když zaburácí hrom hodně blízko, zachvěje se Země a zároveň člověk, který bouřku pozoruje. Samozřejmě, že záchvěv je to nepatrný, ale v literatuře vidíme nadsázku na každém kroku.
rozkoš - tentokrát je to rozkoš Země, ostatní viz slízla
toužebné chroptění - mám na mysli hrom, který podle mého názoru více než něžný vzdech připomíná chroptění zvrhlíka.
oplodnit rudě - vášeň ( tohle asi mělo být jinak)
modré semeno - modrá barva je chladná, a proto se k chladivému semenu a plodivé síle deště náramě hodí.

Na závěr chci říct, že nechci nikoho přesvědčovat, že by se mu to, co jsem napsal mělo líbit, chci jen, aby bylo jasné, o co v tom jde.
U příspěvku:Letní bouřka
Psanec (Občasný) - 21.2.2004 > Takže, jak už napsal g morr déšť zpravidla nehřeje, alespoň v našich zeměpisných šířkách to není zvykem. Možná, že pocházíš z okolí Černobylu a tato odlišnost od tvé domoviny ti zatím unikla, tím by se vše vysvětlilo. Barevné rozlišení představuje proměnu barev přírody během bouřky. Nakonec bych chtěl poděkovat, že jste strávili kus cenného internetového čas nad mým pokusem. Snad jen kritika se nemusela zaměřit pouze na semena, i když chápu, že co do počtu znaků, jsou v příspěvku nejvýraznější.
U příspěvku:Brýle
Psanec (Občasný) - 18.2.2004 > quentinbubakoff> Ok. S tímhle už nic dělat nebudu, ale jestli budu příště něco psát, řeknu rozumu, ať zavře ego ve sklepě, dám na tebe a uvidíme, co z toho vznikne. Ale nevím, nevím, je to potvůrka a jen tak odbýt se nedá.
U příspěvku:Brýle
Psanec (Občasný) - 18.2.2004 > quentinbubakoff> S těmi přechody to byl záměr, taková slovní hříčka. Nebo myslíš, že bych si toho opravdu nevšiml, kdybych to tam nechtěl? No ale tobě se taková slovní hříčka asi nelíbí, co? Jo a pokud, se ti nezdá místy překombinovaná větná konstrukce, tak to je taky součást vtipu, je to prostě parodie na styl politků a ůředníků a pseudointelektuálů, kteří plytké myšlenky zabalují do vznešených slov.No, taky si teď, když to po sobě čtu připadám jako rádoby chytrolín. Kdybys ještě něco našel, a tvoje klávesnice by se necítila přespříliš unavená, tak mi prosím napiš.
U příspěvku:Brýle
Psanec (Občasný) - 18.2.2004 > quentinbubakoff> Proto jsem to poslal na Totem - aby to někdo viděl a utrousil nějakou jízlivou poznámku, nějakou radu.....
My psanci to máme těžké.
U příspěvku:Brýle
Psanec (Občasný) - 18.2.2004 > stanislav> Díky. I když tvoje reakce není jednoznačně kladná, bodů jsi mi dal dost a o to tady přece jde ne? :)
U příspěvku:Brýle
Psanec (Občasný) - 18.2.2004 > quentinbubakoff> Předně bych chtěl poděkovat za kritiku. S tou neuhlazeností máš asi pravdu, je to způsobeno tím, že jsem hooodně dlouho nic nenapsal, ale do jisté míry je to mým stylem. A s tím nakvapem a loudáním se věci mají tak, že jsem utekl a jak už to tak bývá po čase jsem se unavil a zvolnil tempo, ten odstavec ber jako střih, prostě 10 min ago.
U příspěvku:Džínová nevěstka
Psanec (Občasný) - 28.9.2002 > No comment
U příspěvku:Její rty
Psanec (Občasný) - 28.9.2002 > Na můj vkus až moc sentimentální, ale nenech se mnou odradit.
U příspěvku:Sup
Psanec (Občasný) - 28.9.2002 > Kdybych byl nadanější, tak to napíšu úplně stejně. Tyhle pocity znám velice důvěrně a jejich původce je stejný jako v tvém případě. Možná budu až přespříliš subjektivní ale:
U příspěvku:Cestou domů z HK
Psanec (Občasný) - 22.9.2002 > Chytnul jsem kytaru, nahodil jenom takovej houpavej rytmus a nemůžu jinak než:
U příspěvku:Poraženecká
Psanec (Občasný) - 13.5.2002 > Přesto bys mi mohl odpovědět na co by to měla být parodie. Předem dík.
U příspěvku:Poraženecká
Psanec (Občasný) - 12.5.2002 > farářskej> Parodie na co, brácho pastore?
U příspěvku:Poraženecká
Psanec (Občasný) - 12.5.2002 > Shadow. Ty v tom třeba díl nemáš a jestli se ti to tak dotklo, tak promiň. Ale kdybych měl jmenovat, bylo by to poněkud zdlouhavé.
U příspěvku:Která povolání jsou nejdůležitější?
Psanec (Občasný) - 11.5.2002 > Jako formu sis měla vybrat graf a ne úvahu.
U příspěvku:Kde divoké růže rostou
Psanec (Občasný) - 9.5.2002 > Stydím se za sebe a za svá neuvážená slova. Bohužel jsem tvůj vtip nebyl s to pochopit. A tou pannou jsem samozřejmě nemyslel tvoji nedotčenost opačným pohlavím, nýbrž znamení zvířetníku. Mám pro tebe návrh, co kdybych ti obden zaslal vlastnoručně napsaný diktát. Rád bych zjistil, jak na tom jsem. Zatím se měj hezky. Tvůj milovaný Psanec.
U příspěvku:Love Hurts
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Zatím mě ještě přemíra chlastu nikdy nebolela. Jenom mi bylo špatně.Líbí se mi konec.
U příspěvku:Kde divoké růže rostou
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Langueur??? Změn si ten tvůj umělecký pseudonym na Xantypa. To by ti sedělo. Představuji si tě jako zhrzenou profesorku češtiny (starou pannu). To je opravdu zoufalost opravovat překlepy.
U příspěvku:Když srdcem je poušť...
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Jak víš, že Styx je kalná řeka?
U příspěvku:Mléko
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > Ta tvoje skromnost, to byl skvělý psychologický tah. Ovšem musím smeknout mistře.
U příspěvku:Pero a meč
Psanec (Občasný) - 8.5.2002 > V tom s tebou bez výhrad souhlasím. Většina lidí však používá spíše oudy všech možných tvarů a funkcí než tu hlavu. PS: Díky za kladnou odezvu.
U příspěvku:Nevěstka
Psanec (Občasný) - 7.5.2002 > Tím jiným vajíčkem nemyslíš snad záprdek, že ne?
U příspěvku:Nevěstka
Psanec (Občasný) - 6.5.2002 > langueur> Respektuji tvůj názor, ale jazykové prostředky, které jsem použil k tomu patří jako žloutek k bílku. A i když je žloutek nezdravý, málokdo ho při přípravě vejce vynechá. Je to sice hloupý příměr, ale je to TAK.
U příspěvku:Znamení naděje...
Psanec (Občasný) - 6.5.2002 > Ta růžová se k tomu opravdu hodí. Takovej slaďáček. Neinspirovala si se náhodou v cukrárně?? Není to napsáno po posledním soustu indiánka???
U příspěvku:Štěstí se studeným zadkem.
Psanec (Občasný) - 6.5.2002 > Snad se ti to příště povede lépe. Věřím ti.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter