Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Sáša
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3843x
Napsat zprávu

Co sem tak napsat... Žiju!

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pohled ven....
Sáša (Občasný) - 20.1.2004 > Mně to spíš přijde jako pohled dovnitř... :)
U příspěvku:Bez odpovědi
Sáša (Občasný) - 20.1.2004 > Jen taková otázečka - nevíš, kam máš jít, nebo nevíš jak a kam máš jít? Máš to vyvedený, ten čtvrtý odtavec nemá chybu.
U příspěvku:Úvaha o rozdílu mezi zvířaty a lidmy
Sáša (Občasný) - 20.1.2004 > Hezky se mi to četlo, jen jsem čekal, že se bude ku konci nějak pracovat se slovem "zabíjení", když je ho na začátku tolik, a ono nic. Jináč celou úvahu chápu jako pěknou nadsázku. A potěšilo mě CBD :)
U příspěvku:Soutěžení
Sáša (Občasný) - 14.1.2004 > ush_ack> A navíc, králík a bobky, to jde k sobě!
U příspěvku:Soutěžení
Sáša (Občasný) - 14.1.2004 > ush_ack> Za tuhle reakci dávám pět bobků :) Jnáč fejeton je to, jak už pár lidí podotklo, nemastnej neslanej. Akorát ta poslední věta vtipná.
U příspěvku:Televizní soutěž
Sáša (Občasný) - 13.1.2004 > No, tak to jsem se teda nezasmál.
U příspěvku:odchází mi
Sáša (Občasný) - 13.1.2004 > Jé, no to je dobrý. Teda ten textík, ten obsah ti nezávidím... :)
U příspěvku:Pes-přítel člověka,PSÁŘ-NEPŘÍTEL ČLOVĚKA.
Sáša (Občasný) - 6.1.2004 > Každé této podobné skupině bych přidělil jednoho pitbula. Hladovýho. Není to napsané špatně, a od třetího odstavce se mi to líbí, má to šmrc. Přesto by se to dalo ještě zlepšit, bohužel nevím jak (to se to kritzuje :). Bodově se shodnou asi s quenbubákem. (Ovšem, co by budoucí učitel - tři plus.)
U příspěvku:..t.n.p..
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > A opět jedna konstruktivní: Pěkné.
U příspěvku:sen
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Asi nejsem zrovna povolaný a má "kritika" má do konstruktivní daleko, ale líbí se mi to, dobrý nápad.
U příspěvku:..n.t.d..
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Nějaký hezký to je...
U příspěvku:Paegasův duch
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Já tam vidím letícího draka zazhora nebo protahující se ženu (pravda, trošku předimenzované bičáky...). Líbí obojí.
U příspěvku:..p.f.ck..
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Tak proto máš takový sebevědomí...?
U příspěvku:Zůstaň !
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Hezký. Tos vymyslel?
U příspěvku:Pár básniček-:)a moudrostí
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Jů, to je to hezké, milé, krom Hot Doge líbí moc.
U příspěvku:Duchové, duši a souduši...
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > "souduši" je skvělý! Jinak nic moc, spíš nic než moc.
U příspěvku:První sníh
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > Minifejeton: S prvními sněhovými vločkami se na mě snesla dětská radost - padá sníh. A místo výroby seminární práce jsem koukal z okna, jak se vločky krásně usidlují na trávě. Ráno už mi tak kouzelný nepřišel, to když jsem si dopřával ranní běh na vlak (dodělával jsem jednu seminárku) a on mi podrážel nohy a metal velevločky do očí... Také jsem přemýšlel o dvou věcech. Za prvé, jak jsou teď nebezpečné přechody, tedy přesněji ty bílé pruhy, a za druhé, nepíše o prvním sněhu MZF?!

Jak jsem tušil, on už to ta potvora má dokonce napsaný a publikovaný. A asi se bál, aby ho někdo nepředběhl, tak spěchal a nasekal tam pár chyb. A nejhorší je, že to má napsaný hezky, záživně (opak nezáživně) a vtipně. Dvojník a jeho záchvěv slávy, silnější bratr, pohřeb... to všechno mě náramně pobavilo. Jen to Waterloo mi tam nesedí. Auto po Waterloo by bylo spíš rozmlácené než špinavé a s těžkými kusy sněhu na podvozku. Víc by mi bylo po chuti, kdybys tam dal tank nebo tak něco... A to sklízení také není špatný příměr. Možná to pointa mohla být lepčejší.
U příspěvku:Jednouduchá studie procesu nakupování průměrné české rodiny
Sáša (Občasný) - 5.1.2004 > U nadpisu jsem začal úplně hrozně moc těšit, protože toho času navštěvuji jeden obchodní dům, kde házím profesionální úsměvy za kasou, ale pro první tři "odstavce" (počítám dle odsazení) se zábava nekonala, nějak tomu chybí vtip a glanc, podruhé jsem se zaradoval u slova AKCE (také se lidé dožadují věcí z letáku, které nejsou, stůj co stůj), ale tomu si zase nějak utekla. Příjemné osvěžení po tom všem tak byl popis chudých a mluvy a místo pointy takové uzavření toho všeho. Bohužel jsem ti tak nemohl napsat nic novýho. Ale nevěš hlavu, jestli se budeš v onom hyper... vyskytovat déle, ono ještě přijde námětů dost a to by bylo, abys to nenapsala pořádně břitce a briskně. A máš hezkou přezdívku.
U příspěvku:American Live
Sáša (Občasný) - 16.12.2003 > Jo tak ten je "hezkej".
U příspěvku:Boj znamének
Sáša (Občasný) - 16.12.2003 > Hezký je to, akorát jsem čekal, že je ten otazník nějak oblafne...
U příspěvku:Fotky z parteí
Sáša (Občasný) - 16.12.2003 > Quasimodo> No jo, ale to stejně ještě psali živí :) Každopádně děkuji za čas a pár řádek a bodíky!
U příspěvku:Ve větru
Sáša (Občasný) - 11.12.2003 > Pěkný fejetonek, takový příjemný, nenáročný, hezky se čte. Možná jen některé dodatky mi přijdou zbytečné, třeba ten po tý perníkový chaloupce či jak už upozornila ModráNebe. A asi s ní budu souhlasit i s tím koncem.
U příspěvku:Šťastný a Veselý
Sáša (Občasný) - 10.12.2003 > Mňó, povídka je to hezká, to jo, čte se to pěkně plynule, nemáš to kostrbaté, má to své kouzlo. Přeci jen mi tam něco chybí, možná trochu víc té atmosféry, bohužel nevím, co by ji tam vpravilo. Moc se mi nezamlouvá to psaní přímé řeči, co to zkusit napsat "tradičně"? Nebo aspoň nějak viditelně odlišit přímou řeč a to okolo (ne, že bych se v tom nevyznal, ale asi by to vypadalo lépe) Taky nevím, proč máš tu poslední přímou řeč rozdělenou nadvakrát, to je už takové nepřehledné. A poslední odstavec už bych vůbec vypustil, jen ať si to každý domyslí, není to až tak těžké. Stejně tak mi přijde zbytečný ten časový údaj.
U příspěvku:Duchovní útěcha
Sáša (Občasný) - 10.12.2003 > Máš to hezký a s pěknou pointou. Pobavil jsem se.
U příspěvku:Z lesa
Sáša (Občasný) - 10.12.2003 > Mě se to líbí, proč si nepohrát s češtinou?
U příspěvku:proč?
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Tenhle krasohled musím mít doma!
U příspěvku:miňonky?
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Co je to? Mám to taky doma? :)
U příspěvku:midlinky
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Jé, to je to pěkný, ale víc ti bohužel nenapíšu, jaksi nejsem z "oboru"... Ale co, ty barvy mě vyloženě potěšily, i ty tvary, nějak z toho na mě dýchá optimismus, pohoda, veselost, rozpustilost.
U příspěvku::-) ...
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Dneska si tak brouzdám mimo "svou" kategorii a nechávám se bavit výtvarnem, a tohle mou momentální náladu uspokojilo. Díky!
U příspěvku:Pohřební ...
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Výjimečně jsem zabrousil mezi povídky a jsem rád, že jsem to udělal. Asi si budu muset udělat čas a brouzdat zde častěji. Pěkný text, skvělá pointa, sympaticky nedlouhé. Gratuluji.
U příspěvku:Přísloví doslova
Sáša (Občasný) - 9.12.2003 > Ještě pár slov, chtělo by se napsat úvodem... Je to taková hříčka, spíš takové třeštění po jevišti. Nedávno jsem ji objevil ve svém "archivu", přečetl ji a řekl si, že by možná stálo za to ji upravit, přepracovat. Tak než se na to vrhnu, byl bych vám vděčný za nějaké postřehy, podměty, názory, hodnocení...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter