Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Co mi schází?
misak (Občasný) - 1.9.2004 > Cobain> no rekneme pro uplnost, ze tenkrat nepotesil, neb nebylo uz koho (proto to konecne vzniklo:)
U příspěvku:Má Anima
misak (Občasný) - 1.9.2004 > Se mnou to teda ani nehlo:( Je to asi muzskym usudkem... "Tak prostá a namnoze stojím...", nevim jak to pojmout.
U příspěvku:Víš, miláčku
misak (Občasný) - 1.9.2004 > To je moc hezky, jen se to spatne cte na te barve a s malym pismem (ze by byla chyba v prohlizeci?), ale kdyz jsem si to vykopiroval do textaku... mile smutne
U příspěvku:Díky stínu
misak (Občasný) - 18.7.2003 > Alggiz> Ale tak jsem nekdy asi pred pul rokem cetl knizku o cestine a recitaci od Lukavskeho a tak jak jsem to porad prepisoval a prepisoval a prepisoval a menil (asi jako kazdy) a jak mi to v hlave znelo... prislo mi ze pro recitaci bych to musel takhle zvyraznit (respektive utlumit)..., ale jak rikam jsem v tu chvili ovlivneny tim, co mi utkvelo z pane profesorova pera, ze je zapotrebi recitatorovi rici, jak to ma slyset a rikat...
U příspěvku:Chci Tě aspoň po kouskách
misak (Občasný) - 21.3.2003 > rabako> Jojo, máš pravdu, hříchy mládí:o) Když já to po sobě nechci předělávat, tahle písmenka jsem k sobě skládal zhruba před 9 lety... M.
U příspěvku:Klečel bych a křičel ano
misak (Občasný) - 11.12.2002 > temnota> 

Skoro se to stydim priznat, ale ja to psal v dost nepeknem pocitu a behem psani jsem se na Vysehrade v zahradni restauraci uvolnil "az hanba"...

- tj. asi i vic nez mi radis.. :))

U příspěvku:Klečel bych a křičel ano
misak (Občasný) - 10.12.2002 > Kelly> 

Pratele, ono to je tim poslednim versem cele vyprovokovane...

Mozna neumele ale je to o nem - tak tam byt musi.

Neni to o nicem jinem nez o tom pocitu, ze je nekdo misto s tebou, jen vedle tebe... Mozna malo a mozna spatne :)

Kazdopadne dik za nazor - ostatne proto to sem soukam...

U příspěvku:Platan
misak (Občasný) - 22.10.2002 > Moc se mi libi. Dekuju:)
U příspěvku:Tiše kráčí slova líná
misak (Občasný) - 2.9.2002 > farišta> 

Je to pisnovy text:)

Jenom jsem to trosku rytmicky upravil a vyradil dvojhlasy refren, ktery jen napsany je spis matouci...

Dik:)

U příspěvku:Galantní
misak (Občasný) - 12.7.2002 > farišta> Díky za hodnocení a hlavně upozornění na chybu, opravil jsem. Člověk to po sobě může číst 10x a nic nevidí... Jinak jsem se snažil aby mi to znělo dobře rytmicky (teda myslím samozřejmě - mě osobně), stejně jako v těch francouzských předobrazech:)
U příspěvku:Ráno
misak (Občasný) - 9.7.2002 > miroslawek> Neboj, nic si z toho nedelam, teorii ani klasiky se zkazen necitim a pisu jen proto, ze chci (dela mi to radost, nebo se potrebuju z neceho vypsat) a ne proto abych publikoval (teda pochopitelne mam radost kdyz si to nekdo precte - ale to Ty urcite taky). Tvuj odsudek zdejsich dilek svedci bud o Tvem dost vysokem sebevedomi, nebo o Tvem pocitu marnosti z publikujicich autoru. Nevim co je horsi:o) M.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter