Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strom
jenikh (Občasný) - 21.1.2003 > Nadhera. Souhlasim s posunutim niz.
U příspěvku:Kuk
jenikh (Občasný) - 21.1.2003 > me to prijde kompozicne zdarile, zalezi take do jake literatury. Do knizky o kaktusech urcite ;o).
U příspěvku:Soumrak
jenikh (Občasný) - 21.1.2003 > ...jen tak naokraj, rozdil mezi kycem a umenim je ten, ze to vetsina z vas nepozna ;o).

...ale jinak - prijde mi to nejak do fialova, mohlo by to byt tou podexpozici, ale stejne. Esi vis cim to je, tak to netaj ;o)
U příspěvku:větvička
jenikh (Občasný) - 11.8.2002 > Lucie> kdybys viděla originál, tak bys viděla, že už tam neni co ostřit (možná ta spodní část větvičky), akorát byl z malý fotky skenovanej obrázek a to nedělá nikdy dobrotu ;o(. Akorát nevim, co jsi chtěla vynalézat se světlem, prosím komentuj. Dik.
U příspěvku:větvička
jenikh (Občasný) - 11.8.2002 > lili: a to v jakém smyslu úhel pohledu? prosím více specifikuj.
U příspěvku:kapradí
jenikh (Občasný) - 7.8.2002 > tak teď teda nevim, cos tim myslel. Nechceš to drobet specifikovat?
U příspěvku:Daydreaming...
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > ta vypada hezky ;o)
U příspěvku:skica - Divka s sampanskym
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > To je celkem dobre, akorat prava noha mi pride ponekud vykroucena. Zkratka kdyz si to predstavim 3D, tak ji to musi bolet ;o).
U příspěvku:skica - kluk 2
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Telo a ruce drobatko (vic) v nepomeru, ale hlava dobra.
U příspěvku:Tanec
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Perfektní nápad a dokonce je to i oslovující ;o).
U příspěvku:Šípkový keř
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Expresívní a krásné. Kolik že ti bylo? ;o)
U příspěvku:Půl roku
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > ...jak to dokážeš hezky vyztihnout ;o). Vlastně ;o(.
U příspěvku:Tanec smrti
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > krásné
U příspěvku:Slza
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > kraťoučké leč milé ;o)
U příspěvku:Nepoučitelná
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > ;o).
U příspěvku:Temná
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > ;o(. Chci říci, že se mi to moc líbí ;o).
U příspěvku:A dáme si sonet...
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Ale je to hezký ;o)
U příspěvku:Růže
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Nádhera. N.C.
U příspěvku:Dobrou noc
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Jímavé. Nevím jak z odborného hlediska, ale mě se to líbí. Líbí se mi ta představa, kterou to v člověku vyvolává. Ach... ;o)
U příspěvku:Crkva
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Ta obloha je moc modrá, ten šutr je moc žlutej. Co to používáš za film?
U příspěvku:Na tichou strunu...
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > hele, a nemoh bys někdy přinést do hospody tu neveřejnou publikaci ;o), víš, že já sem na tu černou taky vysazenej ;o).
U příspěvku:***
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > myslím, že by to lépe působilo v černobílé.
U příspěvku:"Darujte krv"
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > pusobive.
U příspěvku:Čežnja
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > pekny, trosku melancholicky depresivni, ale pekny. Jinak premejslim, esi by to lip nepusobilo s vetsi clonou, ze by ten horizont splynul.
U příspěvku:Trabi GLS
jenikh (Občasný) - 31.7.2002 > Prima napad. Muzu mit malej dotaz - co je to za odstin zeleny - prave mam v garazi rozdelanyho jednoho trabantika a vymejslim pro nej barvu ;o)))).
U příspěvku:Noční...
jenikh (Občasný) - 30.7.2002 > Výborně, už Tě poznávám, tak se mi to líbí ;o)...
U příspěvku:Chladivé osvěžení
jenikh (Občasný) - 30.7.2002 > Výborně Juri, sice mi to trvalo, než sem nalezl až Tvojí poslední tvorbu, ale jsem zde ;o). Jinak dávám dvojku ;o). Ještě poznámečka - Silvija - slečna asi neni z Klatov ;o) - u nás maj slečno ;o).
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter