Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Úkol pro prince :)
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Stručně, ale má to něco do sebe...
U příspěvku:Úkol pro prince :)
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Stručně, ale má to něco do sebe...
U příspěvku:Kresba2
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Má to švih, jen ta levá noha od kolena je topornější.
U příspěvku:Caj o piatej
Albina (Občasný) - 17.2.2006 >
U příspěvku:Koník
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Trochu více uvolněnosti v tahu čar, byl by hezčí a živější.
U příspěvku:Autoveterán
Albina (Občasný) - 17.2.2006 >
U příspěvku:Ruka
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Moc líbí, i přes malé nepřesnosti.
U příspěvku:Ruka
Albina (Občasný) - 17.2.2006 > Moc líbí.
U příspěvku:Nešťastná
Albina (Občasný) - 16.2.2006 > U nosu mi chybí tmavá čára, pak by to bylo OK.
U příspěvku:Snívajúca
Albina (Občasný) - 16.2.2006 > Ta pusa mi vadí, i když je to jen pocitové.
U příspěvku:Zamyslená
Albina (Občasný) - 16.2.2006 > Dobré.
U příspěvku:Pri strome
Albina (Občasný) - 16.2.2006 > Není poznat,co se na obrázku děje. On jí dává kytku? Nebo ji zasazuje?Jinak užití barev - pěkné.
U příspěvku:Růže a andělské zvony
Albina (Občasný) - 16.2.2006 > U vázy mi chybí stíny, jinak líbí.
U příspěvku:Klíček a zámek
Albina (Občasný) - 14.2.2006 > Moc hezké.
U příspěvku:Svěrák a Brumlinka
Albina (Občasný) - 14.2.2006 > Taky máme kočku. Jsou to fantastický zvířata, když po mně tedy právě nečíhá a neskáče. To bych ho pak nejraděj...
Navíc máme kocoura - léčitele. Vždy si lehne k tomu, kdo se cítí mizerně. POZNÁ to, nevím jak, ale jo. Brumlinka je i sympatické, neotřelé jméno.
U příspěvku:...žena II....
Albina (Občasný) - 10.2.2006 >
U příspěvku:Hanka a Sam
Albina (Občasný) - 10.2.2006 > Píšeš hezky, ale dost smutně.
U příspěvku:Pracovní stůl
Albina (Občasný) - 10.2.2006 > Ještě body pro kocoura.
U příspěvku:Pracovní stůl
Albina (Občasný) - 10.2.2006 > A je vymalováno. Úplně cítím tu čerstvou omítku...
U příspěvku:Zámek
Albina (Občasný) - 10.2.2006 >
U příspěvku:O lásce
Albina (Občasný) - 10.2.2006 > Určitě velmi zajímavý pohled na věc, ale myslím, nerealizovatelný, protože platí, co Bůh spojil, člověk nerozděluj. Je tu přece odpovědnost, úcta, stárnutí. Není správné opustit někoho, s kým žiju, jen proto, že mi momentálně už nevyhovuje. Totéž se může z různých důvodů pak stát i mně. Svět by byl mnohem více bez lásky, kdyby to bylo tak svobodné rozhodování. Myslím, že desatero tu je správně!
U příspěvku:Strážci času
Albina (Občasný) - 10.2.2006 > Až na malé chybičky v proporcích těl , působí obraz dynamicky, tajuplně. Moře, obloha - perfektní.
U příspěvku:Už ani o tom
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > Tak nějak to je.
U příspěvku:Už ani o tom
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > Tak nějak to je.
U příspěvku:Tajemný
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > Studuješ výtvarno?
U příspěvku:Lenka
Albina (Občasný) - 26.8.2005 > hnedoocko> Není to pastel, ale olejové barvy. Malované zčásti dle fota a pak dle skutečnosti.
U příspěvku:5 / 5
Albina (Občasný) - 20.8.2005 >
U příspěvku:Schodiště
Albina (Občasný) - 20.8.2005 > /ilustrace k této části textu P.K./
Skutečně. Mezi každou dvojicí soch leželo několik plochých kamenů, jež připomínaly schodiště. A schodiště to vskutku byla. Zdálky jejich sešlapané obrysy nebyly mezi šípkovými keři vůbec patrny. Navíc se některé stupně zcela ztrácely v trávě.
Kolik podrážek bylo asi potřeba k tomu, aby původní hladkou rovnou desku obrousilo do této podoby?
Kolik ženských střevíčků? Kolik dětských botiček? Kolik chlapských bagančat zvolna kráčelo, či ve strachu nebo radosti rychle přeběhlo po těchto němých svědcích vyvanulého pohybu. Prchali tudy ve strachu před nepřítelem či prozrazením? Samotní v lijáku? Nebo ve skupinách? Nebo se tudy líně ubírali milenci po svátečním obědě? Stoupali nahoru nebo scházeli dolů? Vedli vážný rozhovor? Žertovali? Nebo se jen dívali jeden druhému do očí a mlčeli?
Určitě se tu odehrála spousta komedií i dramat. Veselých výstupů i tragických pádů. Zajisté se zde otiskla nejedna krvavá stopa. Patrně na tisíce slz štěstí se pokoušelo roztavit svou vřelostí chladný čedič a téměř uspělo.
Všechna nenaplněná toužení, promlčené stesky, marná očekávání, všechny překotné úprky, ale i veškerá naplnění, včasná oslovení, upřímná vyznání i láskyplná obětí - všechna t a upřímná citová pohnutí, jimiž život marnotratně hýří - všechna stále trvají.
U příspěvku:Zámek v Uherčicích
Albina (Občasný) - 19.8.2005 > Jako drahokámek. K těmto kresbám by se hodila poezie, myslím... Určitě je to něco jiného než foto. V obrázku je vyjádřen cit, pohnutí autora. Něco více zdůrazní, něco potlačí, jiné si třeba přikreslí. Takové věci už dokáží i fotky, ale stejně je to více technika. Málo platné, tužka je blíž, než chemická cesta fotografie.Nebo ne blíž, ale je prostě jiná, a v tom je jedinečná. Beru ale i moderní umění, protože ukazuje cestu, jak dál - nově, jinak. Je v tomto případě jako vědecké objevování. Ale i v realistické kresbě může TOTO NOVÉ BÝt, pokud TO tam autor dá.
U příspěvku:Moravské Budějovice
Albina (Občasný) - 19.8.2005 > je zvláštní, že ta modrá dělá dojem, jako by svítilo slunce. Úplně to oslňuje.
U příspěvku:Siréna
Albina (Občasný) - 6.8.2005 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter