Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sinead
ToMášDobrý (Občasný) - 23.1.2003 > Lian> ..tohle neni dzimbym:))
U příspěvku:Nick C.
ToMášDobrý (Občasný) - 8.1.2003 > čtenář> Tvoje veta sice nedava smysl, ale presto diky!
U příspěvku:Nick C.
ToMášDobrý (Občasný) - 6.1.2003 > Kajman> Dik, kajmane, ostatni mi to nezerou, ale ty na to mas zoubky!:))
U příspěvku:Nick C.
ToMášDobrý (Občasný) - 6.1.2003 > DeadKennedys&Kirké> Piti-piti-paaa pisisvor(c):))) Ja vim, ze to mam dobry, dik!
U příspěvku:Sinead
ToMášDobrý (Občasný) - 4.12.2002 > Cum-ley> ..nothing compares 2U!:) U2?:)
U příspěvku:Sinead
ToMášDobrý (Občasný) - 3.12.2002 > Dommi> Dekuji, aspon nejaka pochvala..:)
U příspěvku:Okatá
ToMášDobrý (Občasný) - 2.10.2002 > Lucie> Ju hele nedele:), ja nevim, mozna jo, je to uz starsi kresba a uz se nepamatuji..
U příspěvku:Kchau-boj
ToMášDobrý (Občasný) - 27.9.2002 > zoly> Trochu to tam "sklouzlo", no..:) Mam zmenit rubriku?
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 27.9.2002 > liiloo> To je prece "umelecka" stylizace:) Kreslim, jak se mi to libi, nedrzim se "otrocky" predlohy a nehulim.Ooo lalalalal la
U příspěvku:Bílý muž
ToMášDobrý (Občasný) - 26.9.2002 > hubert> Ty jo, takova pohodka, to pracujes v prezidentsky kancelari, nebo co?:) O ty ilustraci budu uvazovat, pripada mi to jako vyborny napad, diky za inspiraci, jdu si tu povidku vytisknout.
U příspěvku:Radil jsem Carterovi
ToMášDobrý (Občasný) - 26.9.2002 > hubert> Ja ja, vse je podle fotky, zadna sranda vystihnout ty "spravny" linky..
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 26.9.2002 > hubert> Ja to kreslil podle fotky v MF Dnes a pak jsem se sel podivat na original na Hrad:)
U příspěvku:Bílý muž
ToMášDobrý (Občasný) - 26.9.2002 > Hezka smycka, to by se dalo i nakreslit:))
U příspěvku:Diana
ToMášDobrý (Občasný) - 23.9.2002 > Lucie> Tralalallala:)
U příspěvku:Diana
ToMášDobrý (Občasný) - 23.9.2002 > liiloo> Faktem je, ze vzdycky nadsene zacnu, a pak uz me to vetsinou prilis nebavi dodelat..
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 23.9.2002 > liiloo> Je to jako vsechno podle fotky, me to ale bavi!:)
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 23.9.2002 > Khail> Nazdar Khaile, zkouknul jsem Tve prace a je to naprosto SUPER, diky za az moc dobre hodnoceni..
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 23.9.2002 > čtenář> Ahoj ctenari, dekuji, Tve hodnoceni se presto o stupinek zlepsilo:) Diky, diky, diky!
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > Vanili> (Byvala) pritelkyne prece:))
U příspěvku:Mně je taková zima..
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > Vanili> (Byvala) pritelkyne prece:))
U příspěvku:Plot
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > Mne hodne libit!!
U příspěvku:Posledni soud
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > Trochu jako Zdenek Hajny, jsem zhypnotizovan a nemohu pracovat!:))
U příspěvku:Diana
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > rell> To je vsechno soft pro me nedostupny, ja rad, ze mi to kamosi z IT pomohli "ilegalne" zvirtualizovat..
U příspěvku:Diana
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > čtenář> Jiste, rano vzdy moudrejsi vecera:))
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 20.9.2002 > čtenář> Musis pridat, hladina stale vysoka:))
U příspěvku:Diana
ToMášDobrý (Občasný) - 19.9.2002 > čtenář> Ctenari, ty ses spatne vyspinkal, vid? Ale to bude dobry, uvidis.
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 19.9.2002 > zirael> Ja si nestezuji, jen se snazim "rozklicovat" system, doufam jen, ze to neni jako podle hotelu.. Corbijn stoji za videni, ostatne jako zatim vsechny vystavy v Leica Gallery.
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 19.9.2002 > čtenář> Bee, bee, zly ctenar mi kazi prumer:((
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 18.9.2002 > zirael> Jenom jedna *?:( Ale diky za 1:)
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 18.9.2002 > hubert> "Original" vystavujou v Leica Gallery na Hrade - Nejvyssi purkabstvi, opravdu stoji za to videt! Samozrejme, ze nejde o "muj" original, ale Corbijnuv:)
U příspěvku:Valící se kámen Keith R.
ToMášDobrý (Občasný) - 18.9.2002 > rell> Myslim, ze kreslim ve 30 stale stejne jako kdyz mi bylo 10:)) Ale diky, pozitivni hodnoceni potesi:) S pozadim si nevim rady - hodil jsem to proste jen na scaner a nijak jsem to neupravoval, je to muj prvni pokus na totem.cz, omlouvam se za technickou "nekvalitu". Jinak se mi totem.cz dost libi, hodne dobra platforma pro "kulturno":)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter