Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 13.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Životní včera
barlach (Občasný) - 11.4.2003 > probably> Děkuji a záidět není co.
U příspěvku:Stýskání
barlach (Občasný) - 10.4.2003 > Je to hezky barevné na to, že je to o ponuré věci. Ačkoliv naděje na konci v sobě nese barvu Slunce. Snad nezapadá. Možná(i když si dobře uvědomuji Tebou personifikovaný Svět) se tam právě slovo Svět vyskytuje příliš často a proto to nezní tak hezky, když se to čte nahlas.Trochu mi to připomnělo život z bublifuku. Společně jsme vznikli a vyjdeme každý sám.Ale v podstatě se mi to líbí.
U příspěvku:Životní včera
barlach (Občasný) - 10.4.2003 > Hanele> Stačí sáček. Ať to vypadá, že je toho víc. Málo je smutné a způsobuje krizi osobnosti :-)
U příspěvku:Obrázky 53
barlach (Občasný) - 10.4.2003 > Ano ano,pravda pravdoucí.
U příspěvku:Vášnivým spáčům
barlach (Občasný) - 10.4.2003 > Pro mě dnes velmi podnětné téma... :-)
U příspěvku:Před usnutím
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Ten konec je překrásný. Přebíjí vše předchozí, což by možná někde škodilo, ale tady je to jakoby zdařilý záměr.
U příspěvku:Pomlčka
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Mně se to docela zamlouvá. Ale nevím, co mi na tom nesedí.Ačkoli bylo řečeno už dost,to, co mi nesedí tu ještě nikdo nepojmenoval.A já to také nesvedu.Bohužel.

Ale líbí se mi "nahé otazníky" - jsem jich také pln.
U příspěvku:Bylo
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Možná teď budu za největšího cynika, ale tahle báseň mi jenom ukazuje, jak se já mám teď na tom světě krásně...
Těm, co znají a ještě je to v srdci bolí držím všechny palce.
A k té básni - Nádhera, nádhera.
U příspěvku:Na prérii
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Tak to je hóóódně dobrý. Napoprvé blbost, napodruhé vtip, napotřetí eště lepší vtip. Fakt dobrý. Ta čeština je někdy hrooooozně krásná.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Ano, je to hodně konkrétní, to máš jistě pravdu. Ale mně se nezdá, že by to bylo na škodu. Stejně tak jsem měl prostě pocit, že to i oné prózy s pánem ve vlaku nevadilo.Vždycky se to rozdělí na dva tábory:-)Moc děkuji za přečtení i názor.
U příspěvku:Pojď
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Líbí se obraznost i naléhavost. Asi jsem to pochopil hodně jinak než např. Naty, protože mi to nepřijde ani trochu napovídavé a konec samotný je pro mě zahalen lehce objasnitelným tajemstvím...Ale to je jako vždy věcí názoru.
U příspěvku:Jitřní sonet
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Mně se to líbí i tou volnou formou...Pěkné.
U příspěvku:Bezvýchodnost
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Naty> Moc děkuji Naty.
U příspěvku:Bezvýchodnost
barlach (Občasný) - 9.4.2003 > Děkuji za přečtení, opravdu jsem takový ohlas ani náhodou nečekal.Co se týče fontů, už jsem s tím měl problémy.Když vkládám texty doma,je to na nic.Nějak na mém osobním PC blbne totem a tím se všechno formátování takhle kazí.Toť na vysvětlení...:-)Děkuji.
U příspěvku:"H2O"
barlach (Občasný) - 7.4.2003 > Lian> Proboha neomlouvej se! Mně to zase přšlo příliš jednoznačné, ale asi není. Každopádně děkuji za přečtení i za názor.
U příspěvku:Obrázky 50
barlach (Občasný) - 7.4.2003 > Líbí. Jako většina Tvých věcí, i když jsem jich četl málo...
U příspěvku:48 hodin
barlach (Občasný) - 7.4.2003 > Já myslím, že stručné to je, ale zachovává to jisté zákonitosti divadelní zkratky (dá-li se to tak nazvat).Potíž je v tom,že tam nečíhá nikde ani kousek překvapení a ten - především u rozhlasových her - hlavním prvkem.Abych pravdu řekl, režírovat bych to nechtěl, protože to není za co chytit, aby to diváka zaujalo a nebral to jako jednu z mnoha.Zajímavější by bylo, kdy by se na světě našel někdo, kdo jí to ultimatum (jakékoli) dávat nebude.Tím ale nemám na mysli HAPPY END, který by z toho udělal neuvěřitelnou slátaninu.Toˇˇt můj názor. Omlouvám se, jestli jsem to napsal moc ostře.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 7.4.2003 > Cid> Děkuji.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 7.4.2003 > čmelák> rozumím Ti.Byla to jedna z možností, jestli to napsat zamlženě nebo otevřeně.Rozhodl jsem se pr tohle...Děkuji moc za přečtení i¨vyjádřený názor.
U příspěvku:Babičce
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Připjuji i své "BEZ VÝHRAD".
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > hubert> Tak nejprve Tě chci moc pozdravit, protože jsem s Tebou nebyl v kontaktu už hezkou dobu. A děkuji za přečtení a reakci. Snad Ti více vyjdu vstříc příště. Třeba hned zítra.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Cedrik> Děkuji moc za přečteníi poznámku.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Cum-ley> Díky,už to říkal Pavel Šavel s tím posledním rýmem a jsem nahlodán do toho podle Vaší rady sáhnout...Uvidím,díky
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Děkuji za reakce,opravdu jsem nečekal ani trochu ohlas.Díky.
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Tanein> Děkuji za přečtení
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Dommi> Díky motýlku
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Naty> děkuji...
U příspěvku:Chci
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > OMLOUVÁM SE ZA TO PÍSMO, ALE BLBNE MI TOTEM,MÁM VŠECHNA PÍSMENA HROZNĚ VELIKÁ. A TAK NEVÍM, JAK SE TO ZOBRAZUJE JINÝM... OMLOUVÁM SE VÁM, ZKUSÍM TO OPRAVIT
U příspěvku:Obrázky 49
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Já smrkám sice raději do adrových, ale víc do papírových. Holt se nechávám víc polapit tou společností.Ale nikdo pro mě není na jedno použití.
U příspěvku:Divine Image
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > Mám pocit, že to Blake nejdříve napsal česky a pak až to přeložil do angličtiny, Prostě se mi líbí, co víc.
U příspěvku:Tuláková hvězda
barlach (Občasný) - 6.4.2003 > No, na té mé kritice nic konstruktivního není :-) ale není zač :-)
  <<< předchozí 
13.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter