Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kup si to!
barlach (Občasný) - 31.7.2004 > Okino> Mám jednu vlastnost, která se někdy hodí a jindy mě štve - nikdy se nedokážu urazit :-)))) Ne, tenkrát, když jsem to psal, dal bych za to ruku do ohně, ale dnes mi to přijde dost plitké... Stejně díky!
U příspěvku:Komedie: současná Sibiř
barlach (Občasný) - 18.3.2004 > Jedna z nelepších recezní, jaké se tu za poslední rok a půl objevily... Líbí se mi zvolený jazyk i objektivita hodnocení. Nemám co bych dodal, víš dobře o čem píšeš...
U příspěvku:Čarodějnice ve Švandově divadle
barlach (Občasný) - 8.3.2004 >

Dobrá recenze. Možná bych použil ještě pár faktů o hře samotné či o Roaldu Dahlovi (kdy byla napsána a proč atd.), ale to je na názoru. Děk bych možná nastínil stručněji - já osobně bych se raději nechával překvapit až v divadle... Líbí se mi hodnocení, často se hovoří buď jen o hercích nebo jen o režii. Je tu obojí, mluvíš o temporytmu atd. Myslím, že je to kvalitní recenze... A jak se budu snažit přesvědčit i kvalitní přestavení...

 

(jen mám trochu výhrady k větě - Tato závěrečná scéna vyzněla na premiéře velmi cituplně. - ale nevím proč mi tam nesedí...

U příspěvku:Sen o prolnutí
barlach (Občasný) - 23.2.2004 > Newton> Teď jsi mě trochu rozhodil, já ani nevím...
U příspěvku:Absurdní drama z hyperprenatálního prostředí
barlach (Občasný) - 22.2.2004 > Naty> Není zač, mám z toho radost...
U příspěvku:Dívka od vedle
barlach (Občasný) - 20.2.2004 >

Je v tom nápadů na dvě až tři básně a možná bych to taky tak udělal, ale rozhodně to nezní přehnaně a přeplněně. Je to povedený kousek. Se surrealizmem to jemně koketuje se mi zdá...

 

Potěšen bobkuji 4x :-)

A co takhle zase nějaké drámko :-)

U příspěvku:Brýle
barlach (Občasný) - 19.2.2004 > Já myslím, že QB napsal vše podstatné a většinu z toho můžu podepsat. Text je plný nápadů a je třeba je trochu učesat, upřesnit...
U příspěvku:Divadlo.Co je divadlo?
barlach (Občasný) - 6.2.2004 > J.R.> Jasně, já nechci tvrdit, že divadlo je jediný opravodvý asprávný fenomén. Chtěl jsem napsat věc, z které by bylo jasné, že divadlo je, neumírá, žije a dál se vyvíjí, že stále má ohromnou sílu a schopnost postihnout, vypovědět. A základní linkou textu je, jak moc znamená divadlo pro mě.... Díky za přečtení.
U příspěvku:Všední příběh
barlach (Občasný) - 27.1.2004 > stanislav> Ať tak či tak, je to výborné. A já to zapomněl obobkovat. Takže napravuji:-
U příspěvku:Všední příběh
barlach (Občasný) - 27.1.2004 > Momenta vynikající, ale pozor, něco takového už jsem od Tebe před časem četl...
U příspěvku:Strach
barlach (Občasný) - 27.1.2004 > Pauáda stando, pauáda.
U příspěvku:Monolog porotce
barlach (Občasný) - 25.1.2004 >

Je to vynikající, vtipné, zčásti i pravdivé - na mnoha přehlídkách (a nejen recitačních) jsem se setkal s podobným přístupem poroty, která si jen nahnala své ego. Ovšem ne vše je takové, časem jsem našel lidi, které má cenu poslouchat .-))))) Ale hledání to bylo dlouhé a namáhavé.

 

K textu - líbí se mi, žes nerozváděl zbytečně dlouze počet účastníků (a splnil tak nepsané jevištní pravidlo 3x a dost. Líbí se mi i práce s telefonátem, ale ještě bych to rozkouskoval (například výpadkem el. proudu nebo zakuckáním z pojídání rautového chlebíčku). Každopádně mě to moc pobavilo a jako kraťoučké monodrama by se to dalo velmi hezky zpracovat. Ovšem konec je trochu moc drsný (myslím, že chápu Tvůj záměr, ale nebylo by drtivější, kdyby to děckám neřekl tak naplno a trochu to obešel - nějakou metaforou- vzhledem k charakteru porotce metaforou nenáročnou samozřejmě... :-)))

 

P.S. :Jen houšť a věrtší kapky.

U příspěvku:Sen o prolnutí
barlach (Občasný) - 25.1.2004 > Naty> Nezáleží na bobcích, jen na slovním hodnocení... Díky moc, cením si.
U příspěvku:Fireshow
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > Podle mě je to výborný text. Ale jinak viz NATY! :-) A nekamenuj mě...
U příspěvku:Holubice míru
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > No jo. Kelly je trochu drsná, ale má pravdu. Je to aforizmus...
U příspěvku:Báseň o nás. Jak to člověk občas cítí.
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > Musím souhlasit s Ripperem, nejde o to, že by to nešlo zbásnit, ale používáš přirovnání, které už jsem četl mockrát. To sráží. Ještě bych přidal první řádky, ty se mi zdají zajímavé,  ikdyž podobných variací už taky pár bylo...
U příspěvku:Sen o prolnutí
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > J.R.> 

Díky. S tou érou klaksonu bych mohl něco udělat, ale nechce se mi měnit smysl a na něco, co by vyjádřilo to samé a nebylo to je z bláta do louže nějak ne a ne přijít.

 

Mastaba je egyptská hrobka, vlastně je předchůdce pyramid (ale používaly se i potom). Jedna místnost, zastřešená, plná darů, jídla, je tam spoustu magických textů (provázejí zemřelého posmrtným životem než se spojí s Bohem Usírem či Réem). Z té místnosti vede malý tunýlek do podzemí, kde je uložen sarkofág. Tato chodba je po smrti zavalena kameny nebo jinak zasypána.

U příspěvku:Měnitelé forem
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > Asi bylo řečeno vše podstatné...
U příspěvku:Sen o prolnutí
barlach (Občasný) - 20.1.2004 > stanislav> Děkuji. P.S.:K tomu obrázku - zrovinka teď sedím nad fotkami a rekonstrukcemi pyramid, nad dějinami lidské kultury a projíždím podrobnosti a visutých zahradách a vůbec se všemožně snažím připravit ke zkoušce... (to jen tak k té mastabě)
U příspěvku:Ticho "toužící" a "soužící" na nástupním ostrůvku
barlach (Občasný) - 19.1.2004 > stanislav> Díky...
U příspěvku:Psí idylka
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > No, co k tomu říct. Je tam pár pravopisných chyb (konkrétně dvě mě praštily - potkávat jiné psi a už abych byl zdraví). Text samotný mě moc nezaujal. Je to prostě takový sentimentální...A já dneska rozhodně nemám náladu na sentiment...Ale třeba by se mi jinak líbilo, dneska je blbej den.
U příspěvku:Třikrát a nic
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Vtipně napsaný, jen chybička je tam (čerství vzduch...) No, jinak o problematice thoto zákona nic nevím, tudíž se nebudu vrtat v pravdivosti příspěvku. Literárně je to trochu nevyrovnané, ale špatné mi to nepřijde...
U příspěvku:Soutěžení
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Nic nového jsi mi nenabídl. Samé staropravdy. Konec je useknutý...
U příspěvku:První sníh
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Jo jo jo!
U příspěvku:Nemám čas
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Trochu mi to hapruje. Ale to "jedno pivo" je výbornej džouk. Moc dobře se mi to nečetlo. Už proto, že takových fejetonů o "nemám čas" už jsem četl asi tisíc...
U příspěvku:Ve větru
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > viz Sáša a BlueSky. Začalo to moc pěkně a rozjezdově a pak najednou bum - konec.A nic. Ale ináč dobré.
U příspěvku:Zájezd
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Jo, to je dobré. Vtipné, svižné, nenásilné.
U příspěvku:Vstávání
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Jo, tenhle probém znám a samozřejmě tyto pocity prožity prožívám velmi intenzivně. V textu je mnoho fajn míst, ale také několik slepých míst. Například to s těmi knihami okolo budíku - výborný vtip, ale proč ty následné dvě věty?Úplně ten fór pohřbíš. Nebo proč popíráš ve čtvrtém odstavci naprosto popřeš základní větu celého textu, že nevěříš výzkumům vědců? Nevím, přijde mi to takové nedodělané...
U příspěvku:Zápolení
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Je to podle mě poznamenáno tím, že se snažíš být vtipný. Ale myslím, že ty se nemusíš snažit, protože humor je ti vlastní. Jakmile se pokusíš udělat srandu (nepodařený bratr humoru), je to takové násilné. Konec se mi líbí...
U příspěvku:Penál
barlach (Občasný) - 18.1.2004 > Já neřeknu nic nového. Četlo se to skvěle od samého úvodu, bylo to vtipné a vyvolávalo to pocit (příjemný, nepatetický a nikoliv přehnaně sentimentální) jisté nostalgie. Očekával jsem pointu,. trefnou, přesnou a vzhledem k vývoji textu i vrcholně humornou. Bohužel se mi tohoto konce nedostalo a to mě mrzí...
U příspěvku:SOULOŽ
barlach (Občasný) - 17.1.2004 > Jů...romantika. A jaká pěkná... :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter