Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 26.11.
Artur
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 16.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Doma
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Nedrhne, jen si to chce najít styl čtení. Potichu ano, ale vezme-li se to jako - odpust - polopraziacký text, pak se to přečte bez rytmu a má to najednou dvojnásobné kouzlo než když to snažíš recitovat (což je hrozné slovo a recitování neexistuje, ale lidé si to myslí:-)) Takže asi ne jako plnoprávná absolutní poezie, ale jako text a dílko velmi pěkné. Nemůžu se dočkat Máje, snad bude krásný a budu moci vyrazit někam na výlet - třeba na "Mácháč" :-))
U příspěvku:Bez ptaní
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Když já už nevím co k Tvé poesii psát. Pořád se opakuji tím samým - Je to překrásné, ale když ono to asi jinak nejde vystihnout!
U příspěvku:Apage satanas
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Je to krásné... Ale když já se nikdy ničeho nebál - jen upírů. Jako dítě jsem měl hrozné noční můry( a dodnes si myslím, že to nebyly jen můry - skončily když mi přestěhovali postel do jiného pokoje) a jejich hlavními hrdiny byli upíři!
U příspěvku:Chrám Pany Marie Sněžné
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Ty obrazy jsou krásné. Zavedly mě mě do míst, kde jsem dlouho nebyl :-( S egilem souhlasím ohledně "stavitel čas" - rozumím mu, ale je to (opět egilovi kradu slova, promiň) opravdu otřepané klišé. Ale dovolil bych si dát i jedničku :)
U příspěvku:Mrzutý spolubydlící
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Ježíši to je pěkné a ten rým mi tam rozhodně sedí!
U příspěvku:Kreutzerova sonáta
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Nebudu vybírat ani jeden úryvek, bylo by to zbytečné opsat znovu celou báseň. 3x BRAVO!
U příspěvku:Paní z Nemanic
barlach (Občasný) - 15.2.2003 >  Jsem unešen, tohle je fakticky vinikající. Důkaz toho, že poezie nemusí být změtí smybolů atd., jak se ubírá trendy současnosti. A přesto je to krásná poezie. A možná i krásnější...
U příspěvku:O původu lidstva
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Jsi výborná !!!!
U příspěvku:Až...
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Viz EGIL! Mně to smutné nepřišlo, spíš jako trochu melancholické závisti, ale krásné závisti nevěda komu a co je záviděno :-)
U příspěvku:Chtěla bych
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Já nevím, asi budu barbar, ale nepadlo tu slovo "vtipné". A to si myslím vystihuje naprosto přesně to,co jsme dočetli. Nebo ne? Je to moc milé Naty,potěšilas!
U příspěvku:Skrz vesmír
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Má to moc do sebe. Možná bych pár změn udělal, ale líbí!
U příspěvku:1.část - Šmudlinka
barlach (Občasný) - 15.2.2003 >

Milé, vtipné - tatokalanské! :-) Moc líbilo!

 

Lian : Je mi moc líto!

U příspěvku:Odpověz mi
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Máš určitě pravdu, ale možná by měl pomyslet i na to, jestli to ještě někomu něco řeknu. Chápu Tvé psaní místy jako terapii a jako takové jí rozumím, ale jako regulérní pokus o literaturu mi to dobré nepřijde, promiň!
U příspěvku:Polární záře
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > JÁ V TOM ROZHODNĚ POEZII (či POESII:) VIDÍM A PŔIJDE MI MOC POVEDE¨NÁ. A nejen tím, že je v tom narozdíl od předchozích trocha symbolů, barvitosti, skrytosi, hudby ... Je to především krásně přibližující. Když jsem to přečetl poprvé, byla to krásná zima, plná hezkého sněhu za oknem chaloupky uprostřed lesů. Podruhé už to byla jarní stráň plná "hezka".
U příspěvku:Závislý na lásce
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Jenže podle mého názoru se to dost tváří jako poesie a ta v tom není!Já to chápu, vím přesně o čem to je, jenže mi to nepřijde "ani ryba ani rak". Můj názor!
U příspěvku:Když uvěříš
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Možná je to příliš osobní,než abych měl mít právo hodnotit, ale je to moc pěkné!
U příspěvku:Byla to láska?
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Ani mě neoslovila forma, současně mi sedí ta emoce. Ale jen o emoci by to být nemělo...
U příspěvku:Kniha dní
barlach (Občasný) - 15.2.2003 > Mně se to líbí,i když je to takové zvláštní.Je to někde na hranici mezi prózou a poesií,ale blíže to má rozhodně k poezii.Líbí!
U příspěvku:Tápání
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > Ano ano, musím říkat víc!
U příspěvku:Čekání
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > Jo! Nepovažuji za tak dokonalé jako Sáša, ale považuji to za vymykající se průměru Totemu a to značně!! Díky a jestli můžu být trochu drzý - sedni nad to ještě malilinko!Sem tam něco dodat,ubrat,i když to už půjde těžko. Vynikající nápad! Díky,fakticky skvělé!
U příspěvku:... Krájíš mě ...
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > :-(  Život je velká houpačka. Jednou si nahoře a hned zase dole! Ale přece, není většinou na Matějské veselo? Sedněte si na stejné sedátko...
U příspěvku:Rozhovor
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > Ani mně to nepřijde otřepané, ale působí to na mě úplně opačně. To P.S. je poněkud zavádějící. Ono totiž to "Jdi klidně spát" je podle mě předzvěstí naprostého konce. A nikoliv hledáním víry, utěšením! Přijde mi to jako Poslední výpověd milované bytosti - plná smutku a melancholie. Ale konec je z hlediska rytmu i rýmu (on by tam vůbec být nemusel ,ale takhle je tam napůl) poněkud nepovedený...
U příspěvku:e-literatura
barlach (Občasný) - 14.2.2003 > Ano, máš - myslím - naprostou pravdu! Líbí se mi, žes tohle publikoval. Na fŕu to bylo před nedávnem řešeno (to není pro Tebe, Ty jsi to řešil také :-)) a myslím,že to prošlo dost bez povšimnutí. Jestli jsi trochu dopomohl k přemýšlení o problému (je-li problémem), pak to ještě bude doceněno.
U příspěvku:Polopatická aneb Co se dá dělat s lopatou
barlach (Občasný) - 9.2.2003 > Moc pěkná věcička.Nenáročně složitá - čili polopatická na správných místech!
U příspěvku:Vodník
barlach (Občasný) - 9.2.2003 > Muš i lepší věci, ale i tato má své kouzlo!
U příspěvku:Poezie
barlach (Občasný) - 9.2.2003 > Viz Naty!
U příspěvku:Před spaním
barlach (Občasný) - 9.2.2003 > Ale jo,má to něco do sebe.Máš kliku, že se strach krčí na chodbě v koutě.Ten můj se včera proháněl celým domem a nedal mi spát...
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 1.2.2003 > Ta jednička mi ujela,původně jsem hodnotit nechtěl... Promiň prosím...
U příspěvku:Hledání
barlach (Občasný) - 1.2.2003 > Hrozně jsem se těšil,až se tu od Tebe zase něco objeví...Jenže nějak mě to zklamalo...
U příspěvku:Počasí
barlach (Občasný) - 1.2.2003 > No vida :-) Líbí se mi,když mě někdo poslouchá!
U příspěvku:Ťápota
barlach (Občasný) - 1.2.2003 > Teď je to velmi dobré...Měj se.
  <<< předchozí 
16.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter