Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 20.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zamyšlení nad astrálním znamením
barlach (Občasný) - 3.1.2003 > To mně líbí...
U příspěvku:Vánoční vzpomínání
barlach (Občasný) - 3.1.2003 > Ze mě už ty Vánoce bohužel vyprchaly...moje škoda.Ale ta báseń je zdařilá.
U příspěvku:V manéži života
barlach (Občasný) - 3.1.2003 > Tak to se mi moc líbí...
U příspěvku:Svítání
barlach (Občasný) - 3.1.2003 > Po nějakém čase jsem s Tvou poezií maximálně spokojen - bez výhrad výborné...
U příspěvku:Galerie
barlach (Občasný) - 1.1.2003 > rabako> Děkuji moc.
U příspěvku:Galerie
barlach (Občasný) - 20.12.2002 > Kapucín> Děkuji,já si cením Tvých ohlasů...
U příspěvku:Obočí na obočí
barlach (Občasný) - 19.12.2002 > Mně tohle vůbec nevadí,je to jedna z nejlepších věcí,jakjé jsem od Tebe četl. Výborně,jen tak dál.Nejdou mi posílat Ti vzkazy přes poštu...:-(
U příspěvku:Teflonace
barlach (Občasný) - 19.12.2002 > Quotidiana> Děkuji,jsem rád že se líbí...
U příspěvku:Miluji a maluji
barlach (Občasný) - 18.12.2002 > Cum-ley> No,já to pojal trochu ostřeji - mně to totiž ráno přišlo jako krásný orgasmus.
U příspěvku:Duch
barlach (Občasný) - 18.12.2002 > Trošku zadrhávám,ale baví mě to...
U příspěvku:Sebevrahova cesta nočním městem
barlach (Občasný) - 18.12.2002 >

Mně se to docela líbí,al něco mi nesedí a ne a ne najít co...

U příspěvku:Směr jih
barlach (Občasný) - 18.12.2002 > Mooooc pěkná...
U příspěvku:Miluji a maluji
barlach (Občasný) - 18.12.2002 > Ale je to hezké.Celou dobu dobu je to takové mile nežné,ale ten konec.Pevně doufám,že ta něha odumřela jen pro určitou chvíli... :-)
U příspěvku:MAJE
barlach (Občasný) - 15.12.2002 > Jojo, fakticky nic moc...Promiň.
U příspěvku:Vůně
barlach (Občasný) - 15.12.2002 > Je to opravdu nevyrovnané... Ale líbí se mi to, protože celkový dojem je rozhodně kladný!
U příspěvku:Never never never
barlach (Občasný) - 14.12.2002 > Podle mého názoru je přímočarost přesným odrazem té básně. Prostě mi tam sedí. Představ si, jak by tenhle názor vyzněl v pravidelném rýmu aa bb - to by stálo za prd. Takhle je to moc pěkné...Líbí!
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 14.12.2002 > hubert> Ať je to jak je to, asi jo :-) :-) Zase jsem na Tebe dal...A taky na Hanelku, já jí člověče nemůžu vidět brečet...
U příspěvku:Letní poledne
barlach (Občasný) - 14.12.2002 > Co ještě nebylo řečeno??Vlezl jsem si k topení, protože jsem zatoužil po trošce toho teplíčka...I přes ty rýmy líbí!
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 14.12.2002 > Hanele> Neplakej Hanelko, já už jsem to tam vrátil. Ten text bez toho možná dává čtenáři větší prostor k fantazii, ale změnilo se to, co jsem chtěl říct... Takže závěr je zpátky a vyjadřuje to zase mé srdce... Omlouvám se za Tvé slzy, ale ty prý čistí duši!
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 14.12.2002 > hubert> 
U příspěvku:Čas je rovná plantáž
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Zvláštní, první přečtení mě nijak neoslovilo, proto jsem si to přečetl šeptem tak, abych svůj hlas slyšel a najednou to zasáhlo...
U příspěvku:Whisky a kolibrik
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Je to moc pěkný!!!!
U příspěvku:Andělské neřesti
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Ty, já už myslel, že si dneska nepřečtu nádhernou báseň a ejhle... I když teda báseň není to pravé, ale ty mi jistě rozumíš. Takže opět děkuji! :o)
U příspěvku:Malinký panáček
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Mně to také zlepšuje náladu. A není to zvláštní? Dvakrát veselé to není :-)
U příspěvku:Na zastávce
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Mně se to docela líbí,i když podle mě je z těch všech nejslabší.Ale není špatná...
U příspěvku:V parku
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Jůjůjů. Zkrátka 3x JŮ... Souhlas s Aquariem ( ale mně se líbí i IV a V)
U příspěvku:V kině
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Zažil jsem...Jenom ten hrdina mě neokouzlil.Prostě večer na prd... :-)
U příspěvku:V cukrárně
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Jako samostatný útvarek by mi to asi moc skvělé nepřišlo, ale ta celá serie má takové své kouzlo a je nádherně kontinuální...Takže se mi líbí :-)
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Tak to jsem tedy nečekal, že Figurka z umělé hmoty a vyrostlé mimi tady budou lákat bezbraná koťátka... :o)
U příspěvku:Sisyfovská práce
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Jo, tak pod to bych se mooooc rád podepsal :-)
U příspěvku:Rada utrápeným milencům
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Mně to přijde takové refrénové, jak už bylo řečeno. Hezká pohodovka, ale tak nějak...Nevím jak to říct, prostě to není ono a jáá nevím proč. Ale dost mě bolí hlavinka,tak třeba proto!
  <<< předchozí 
20.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter