Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 21.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Rada utrápeným milencům
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > Mně to přijde takové refrénové, jak už bylo řečeno. Hezká pohodovka, ale tak nějak...Nevím jak to říct, prostě to není ono a jáá nevím proč. Ale dost mě bolí hlavinka,tak třeba proto!
U příspěvku:Chatařka
barlach (Občasný) - 13.12.2002 > hubert> Znáš mě, rád se poslouchám... :-)
U příspěvku:Sen o vlasech
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > Je to obrazové, hezky obrazové. Ale nějak mi to nejde zpapat, abych si pochutnal a pohladil bříško...
U příspěvku:Moldánky
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > Podle mě je to sice žert, ale smát se dá jen tak dvě vteřinky, než si představíš, jak moc bolí šlápnutí do života a zmizení beze stopy. Takže je to prostě žert až zamrazí...A to mně líbí!
U příspěvku:Libej mě
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > hubert> My Tě bereme!
U příspěvku:Cestou k hlíně
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > To je moc hezké...
U příspěvku:Bratři
barlach (Občasný) - 12.12.2002 > tatokalan> Já souhlasím. Podle mě prohráli oba. Možná vyhráli z hlediska lidství, ale v té době prohráli svůj život. O to smutnější pak je, že mohli jen těžko bojovit proti vlastní prohře...
U příspěvku:Děvčátko na fotografii v mém albu
barlach (Občasný) - 11.12.2002 > To je moc pěkné...Ta mtefory s Nilem je velmi povedená...Jinak místy zakulhá, ale třeba jen pro mě.Líbí.
U příspěvku:Až bude čas
barlach (Občasný) - 11.12.2002 >

To je docela nehezké čekání...Ale docela hezká básnička...

U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 11.12.2002 > hubert> Já se ten konec snažím vyndat, ale vždy když dám editovat, tak mě to odhlásí :-) Ale zkouším to. Jinak díky za každý názor. Začíná ze mě být kontroverzní autor, nemyslíš??
U příspěvku:Snad jinak o lásce
barlach (Občasný) - 11.12.2002 > Moc pěkné. Divím se, že to četlo tak málo lidí :( Je to moc hezký...
U příspěvku:Klečel bych a křičel ano
barlach (Občasný) - 11.12.2002 > Konečně po dlouhé době báseˇˇn tohoto tématu co stojí za moc.Fakt výborná!
U příspěvku:Objímaná
barlach (Občasný) - 11.12.2002 > Ale ju. Docela mi nevadí ani ta popisnost, která z toho čiší, docela bych si taky takhle někam vyjel.Ale času je málo, zkoušek moc... :(
U příspěvku:Lhostejní
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Cum-ley> Děkuji, cením si.
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Hanele> Víš květinko, s Tebou se tak krásně souhlasí
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Cum-ley> Děkuji děkuji...Těší mě zájem i že se to líbí...
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Igracek> No, ksylík je totiž víceméně lightmotiv, takže to opakování je záměrné, ale asi to šlo řešit jinak. Ale to nevadí. ˇˇClověče, pro mě osobně je mobilní telefon symbolem, nemůžu si pomoct. Docela bych zkusil to dát do f´´ora, jestli je to nebo není v literatuře symbol. Jenže neumím přidávat do f´´ora příspěvky...
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Igracek> Díky, abych řekl pravdu, nečekal jsem,že Tě zrovna tohle zaujme...
U příspěvku:Já chci taky pusu
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Já osobně bych tohle psal kratší, protože čtenáře unavíš...
U příspěvku:Jak se překládá poesie. Pokračování 2.
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Takže teď už jsem to byl nucen přečíst nadvakrát - jsem unavený, škola vyčerpává. Ale opět to považuji za obdivuhodné, jsi fakt dobrá. ...ale budˇtaky hodná a piš kratší věci :-) Ne, rád si přečtu cokoli jen ne vždy mám tolik času...
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Hanele> Tak, už je to asi trapné, já ti zase moc děkuji. Ale dnes zase až tolik nesouhlasím. Myslím, že Okino a centaur mají pravdu! Díky za přečtení...
U příspěvku:Teflonace
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > matta> Teflon je na to vhodný materiál - těžko poškrábatelný, snadno omyvatelný. Vezmi si jak výborná věc je teflonová pánev. Co práce máš s jinými... Děkuji za přečtení!
U příspěvku:O muži s jednou botou
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Líbí, moc se mi to líbí!
U příspěvku:Po správné cestě
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Zpátky ni krok! o:) Je to výborné, jako všechno...
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > centaur> No, možná máte pravdu. Souhlasím s Vámi. a svou obhajobu - psal jsem to v době "výročí" sebevraždy mého kamaráda. Takže mi ta poslední věta vyšla jako němá výčitka tomu, že to udělal. ale chápu, že pro čtenáře to text polopatizuje! Edituji!!
U příspěvku:Libej mě
barlach (Občasný) - 10.12.2002 > Hanele> Určitě si mi neděkovala poprvé. Proto děkuji.Mnoho lidí opěkuje poprvé a naposled.A to ty ne.Ty děkuješ často.A já mám rád, když je mi děkováno, takže rád děkuji.Čili děkuji. Myslím, že nejvíc nám poděkují ostatní, když toho necháme. Děkuji za pochopení. :-) :-)
U příspěvku:Hora
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Mně to taky docela zaujalo... Tedy víc než docela. Fakt prima text!
U příspěvku:Život je krásná děvka na prodej . . .
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Vynikající. Sice kruté, ale výborné. Chtělo by to nějaké cheaty zveřejnit a nenechávat si je pro sebe. Jenže to by se zhroutil plán. Stačí, že na ně občas nějaký mág přijde - už to ten systém pěkně zamotá. Bože, to je jako MATRIX!
U příspěvku:Na konci
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Tu všeobjímající prostopravdu na konci jsem nečekal. Ačkoli po druhé přečtení mi přijde výborná...Jo, moc líb!
U příspěvku:Muž
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Přeslička> Děkuji, taky už jsem jednou zůstal sám...
U příspěvku:Sonet pro ženu
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > :o) :o) Mně to přijde fakt vtipné. Ale ne všichni to takhle vidí nebo ano?
  <<< předchozí 
21.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter