Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 27.11.
Xenie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
barlach
(muž)
Občasný
Na Totemu: 10878x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Toto je krátký vzkaz pro ostatní uživatele.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 22.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Sonet pro ženu
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > :o) :o) Mně to přijde fakt vtipné. Ale ne všichni to takhle vidí nebo ano?
U příspěvku:Na trati
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Myslím,že nejen láska, ale celý život je cestou tam, kde se sbíhají koleje. Sbíhají se většinou tak dlouho, až se rozutečou docela!
U příspěvku:A zase ta dálka
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Mně jenom nejede rytmus.Mělo by to nějaký mít,ale jinak líbí.
U příspěvku:Noční návraty
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Hezké. A kde je hýkal skrytý v hrudi? Co srdce zvukem rozestudí :o) Líbí, jako vše...
U příspěvku:Libej mě
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Hanele> Týjo děkuji za to,že děkuješ!
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Kelly> Děkuji, to mě opravdu moooc těší!
U příspěvku:Poslední vyznání
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > No ano, stefan má bohužel pravdu...
U příspěvku:Striskni mě a trhej
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Začátek skvělý,druhá polovina nic moc...
U příspěvku:Lhostejní
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Leora> Děkuji moc,opravdu!
U příspěvku:Lhostejní
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Naty> Děkuji, že nejsem sám komu to tak přijde!
U příspěvku:Lhostejní
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Cum-ley> Ta forma je hodně násilná celá, ale záměrně.Možná to není správný krok, ale znáš to - když člověk chce něco říct, tak se neptá na to,jestli je to stoprocentně správně, jde mu jen o pochopení...Díky za poznámky i za přečtení!
U příspěvku:Tak pojďte...
barlach (Občasný) - 8.12.2002 >

Tak to je vynikající. Nevím, jestli v tom vidím to, co zamýšlíš, ale můj výklad je pro mě velmi přijatelný :

 

Schouleni pod tíhou epsílonu,

balíme srdcer svá do silonu.

U příspěvku:Přelud
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Já taky :o) Líbí...
U příspěvku:Provinění
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Ano, Naty má pravdu, po první polovině jsem byl nadšený, ale ta druhá mě velmi zklamala...Nebudu hodnotit, nerad dávám dvojky za báseň, protože se vždycky bojím, že je to můj subjektivní dojem...
U příspěvku:NOČNÍ MOTÝL
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Jéje lidi, vždyť budou Vánoce - krásné a milé...   Ale je to hezké dílko, ach jo...
U příspěvku:Erotická extáze
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Jů, to je hezounký, takový romantický :o)
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > hubert> 

To jsem rád, přesně to jsem zamýšlel... Poslední dobou se tu moc neobjevuješ,co to?A co ta nová image?

 

U příspěvku:Chatařka
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Znám pár takových lidí, kteří se schovávají za nicky, protože nevěří ve vlastní existenci. Ale na druhou stranu - co jsme my, řadoví nevyčnívající autoři totemu schovaní za svými pseudonymy? .......bane, to není to samé... Jinak líbí, zajímavé čtení.
U příspěvku:Jak se překládá poesie-Pokračování 1.
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Tak jsem to zdolal, dílko to je to obsáhlé a je za ním vidět pěkný kus práce. Ten Javorov je vynikající. Šimon i Furunkl taky :o)
U příspěvku:Motýlí umíráček
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Rawen> Pak se omlouvám :o) o:) o:) Tajemství : mně se to taky moc líbí .... ....jenom ta poslední větička já ti nějak nevím... Ale víš jak je to s tou poezií...
U příspěvku:Bratři
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > A zvítězil vůbec někdo?Neprohráli náhodou oba ¨svůj život v tom prostříleném vzduchu? Je to prima,mně se to líbí.A že to jde těžko škatulkovat? Není to fuk?!
U příspěvku:Barvy větru
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Moc hezounké...
U příspěvku:Dav v davu
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Moc pěkné...
U příspěvku:Motýlí umíráček
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > Moc mi nesedí ten závěr - co táhnou ho za bránu, ale jinak je to dobrý. Líbí.
U příspěvku:V KOUPELNĚ
barlach (Občasný) - 8.12.2002 > :o)
U příspěvku:Necítím...
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Dost souhlasím s Rawenem, forma je nic moc. Ale poprvé čtu zpracování tohohle problému. Má bývalá přítelkyně dělávala to samé - žiletkami, nožem... Pomohla jí láska. Ne ta moje :o)
U příspěvku:Pojďte, stačí tak málo
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Rawen> 

Lidé, kteří mluví když je o čem, mlčí když je o čem. Jen tak nad sedmičkou domácího vínka. A když se řekne: "dobrou noc, už se mi nechce pít..." znamená to : bylo to moc fajn, už nepijte dál,jinak Vám nebude hej...Přál bych všem takový odpočinek

 

Moc děkuji za přečtení...

U příspěvku:Plamen svíčky, Tajemno
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > No, mně to jako říkanky rozhodně nepřijde, ale to je úplně fuk.Je těžké přiřadit textům rubriku,mně to také nejde...Ale texty jsou to velmi podařené. Hlavně ten druhý.
U příspěvku:Revizor
barlach (Občasný) - 7.12.2002 >

"Ten chlap byl poslední člověk, který by vypadal jako revizor. Ve tváři měl hrubý výraz, na sobě hnědý kabát i když bylo dusno, a pokud se nehodlal v brzké době oholit, vous by mu dodal na vizáži kmeta. Jeho vlasy na tom nebyly o nic lépe. Skoro mu padaly do očí, které byly trochu zamlžené. Zdálo se také, že je mírně pod vlivem alkoholu." - proč by mu nepřipadal jako revizor, já nikdy nepotkal jinak vypadajícího :-)

Jinak ten text je poměrně zajímavý, co se námětu týče, ale to zpracování nic moc. Klíčové pasáže jsou dost nepřehledné a nutí čtenáře luštit, kdo je zrovna kdo. Z téměř civilního popisu se dostáváš do - bohužel laciného - patosu. Takže nevím, chtělo by to asi trochu přibrousit.

U příspěvku:POSLEDNÍ JEDNOROŽEC
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Já v tom nevidím ani tak otázku. Spíš výkřik s malilinkým otazníkem.Proto mě to zasahuje.Otázka nedovolí takové ztotožnění.
U příspěvku:Libej mě
barlach (Občasný) - 7.12.2002 > Jó tak to je výborný. Nevím, asi jsem geniální nebo co, ale mně ta plakátovost přišla záměrná hned.A moc se mi tam líbí.JŮŮŮŮ!
  <<< předchozí 
22.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter