Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 28.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:mrholivá
Jonáš (Stálý) - 27.11.2003 > To mělo jít do dýmu bramborové Naty!:-)
U příspěvku:Glykemickej grupáč
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Docela sranda. Taková jednoduchá, ale... nic proti:-).
U příspěvku:pohyby VIII
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Výborně!
Snad jen... snad se neurazíš, když si dovolím jen podotknout: v dobrých básních je už taky malinko vyčpělé, mluvit o smrti tak "moudře" a přímo, otevřeně. Tematikou smrti (i když je spolu s láskou, životem atd. atd. takřka klíčová pro vznik básní) jsme přesyceni. Stálo by za to mluvit ve větších náznacích. Jo a slovosled: "výkřiků zachycených před smrtí" - to zachycených se vztahuje k "před smrtí", proto by mělo být za výkřiky.
Doufám, že se nezlobíš, jsou to jen malé detailíky, které mne napadly. Jinak je to dobré.
U příspěvku:Jen bych chtěl vědět kdy
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > probably> naprosto správně.
U příspěvku:kameny v kopci
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > vever> A víte, milí autoři (a autorky), že třeba Červenka mluví o nutnosti návrat vázaného verše, protože volný se prý unavil? A on přitom není žádný epigon!
Das ist eine Frage...
U příspěvku:Jediný verš.
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Ale... sny vzlétli? Shoda přísudku s podmětem...:-(
A co je "neutžený"?
U příspěvku:Jediný verš.
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Hezké, takové... klasické.

Víš, co jsem si představoval? Že tady najdu fakt báse%n o jediném verši.
(takové dráždivé experimenty totiž totemu schází:-))
U příspěvku:Podzimní probouzení
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Pěkné a vyvážené.
"Už" je zbytečné a působí plevelně a rušivě.
Ale jinak pěkné. Líbí se mi: neusne x zlatostříbrně a pak lampiony:-)
U příspěvku:V podzimu
Jonáš (Stálý) - 25.11.2003 > Hezké, hezké. Ale velká škoda, že rytmus tak kulhá!
U příspěvku:Upřímnost!
Jonáš (Stálý) - 24.11.2003 > Dobré,ale
s těmi vykřičníky to trochu přeháníš:-). Působí to pak vykřičeně.
U příspěvku:Myška
Jonáš (Stálý) - 24.11.2003 > Roztomilý nonsens:-)
U příspěvku:Jen bych chtěl vědět kdy
Jonáš (Stálý) - 23.11.2003 > dojemné.. soucítím s Tebou.
U příspěvku:Usínání
Jonáš (Stálý) - 23.11.2003 > Síla
U příspěvku:Osude...!
Jonáš (Stálý) - 23.11.2003 > Hezké. Upřímné.
U příspěvku:Hodina mezi psem a vlkem
Jonáš (Stálý) - 20.11.2003 > Hezké, ale na ten název je to krátký.

Promiň za tu upřímnost, ale nebaví mne jako všechny ostatní psát pořád dokola :tahle, tahle mě fakt dostala, nebo: líbí, anebo: prostě super, nemám co dodat, nádherná..
Nenech se tím zmást.
U příspěvku:NE, JÁ SE JENOM DÍVÁM
Jonáš (Stálý) - 20.11.2003 > Na pět bodů se mi to zdá docela dobrý, ale na 89? To asi ne.
U příspěvku:SAMAROSTLÁ
Jonáš (Stálý) - 20.11.2003 > stanislav> Nic si z toho nedělej, ani já tomu nerozumím. Ale asi je to mnou.
U příspěvku:Jen jako...
Jonáš (Stálý) - 20.11.2003 > Konečně nějaká. Měl jsem už pocit, že čtenář, dává-li pět bodů už jako více než desátý, musí je dát, aby neurazil autora i všechny předchozí.
Nyní je dávám s klidným svědomím.
U příspěvku:Milenci z I.patra
Jonáš (Stálý) - 20.11.2003 > Pointa!
U příspěvku:Podzim
Jonáš (Stálý) - 18.11.2003 > Jedna z nejkrásnějších básní o podzimu.
U příspěvku:Zahrada s jabloněmi a dvěma křesly
Jonáš (Stálý) - 14.10.2003 > Typická egilovská abstrakce:-).
U příspěvku:...a je to tak ???
Jonáš (Stálý) - 12.10.2003 > Pěkný, Tvé básně volným veršem začaly mít formu.
Ale připadá mi to jako konstatování: čas plyne. v lese jsou stromy.
A smaž poslední čárku.
Zatím ahoj,J.

P.S.:Jdeš do Salmovský? Přijdu tam trochu později, asi trochu po půl šesté, vydrž tam. Psala mi Iva, budou tam lidi z nynější septimy. Těším se.
U příspěvku:Semkněte, slečno, svá bělostná stehna
Jonáš (Stálý) - 24.9.2003 > .
U příspěvku:Dommek z karet
Jonáš (Stálý) - 7.9.2003 > Krásná. Zaujalo mne, že si dnes někdo taky vzpomene na Seurata.
U příspěvku:bez názvu
Jonáš (Stálý) - 7.9.2003 > sebe, tebe... tahle báseň by si zasloužila lepší konec...
U příspěvku:probuzení
Jonáš (Stálý) - 7.9.2003 > V druhé půlce přebytečná slova, jinak dobré, Ignáci, tahle je fakt atmosféromalebná - a osobitě, originálně.

Vynechal bych závorku.
U příspěvku:Kruhy
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > hezké. Ale pozor na přílišné opakování motivů. (viz předchozí básně).

Hledat je nutné pořád, pořád.
U příspěvku:Vyrostl ve mně strom s Vysočinou
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > Taková... zralá.
U příspěvku:Vyrostl ve mně strom s Vysočinou
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > Krásná.
U příspěvku:Osmá symfonie
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > Krásná, Rabako. Asi i proto, že tematika je mi blízká... Brucknera moc naposlouchaného nemám, znám trochu pátou a sedmou.

Ale MAhler, stačí, aby někdo řekl Mahler, a hned se mi chvěje srdce... Mahler je můj skladatel nejmilovanější... Všech devět i nedokončená desátá. A Píseň o Zemi a písňové cykly... nečekal jsem, že tu narazím i na někoho, kdo má rád Mahlera... dík.

P.S.: Na Třetí jsem psal malou seminárku, jestli Tě to zajímá, rád pošlu mailem.
U příspěvku:Osmá symfonie
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > drfaust> PETROHRADSKÝ orchestr provede LENINGRADSKOU symfonii, jen aby bylo jasno.
Šostakovič je taky můj oblíbenec. Nejen sedmá, ale i čtvrtá c-moll, pátá d-moll, devátá ES dur...

Jsem mile překvapen, že tu nacházím i takové, kteří se zajímají i o vážnou hudbu, a dokonce o vážnou hudbu 20. století, nevídané...
  <<< předchozí 
28.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter