Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.11.
René
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 29.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Osmá symfonie
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > drfaust> PETROHRADSKÝ orchestr provede LENINGRADSKOU symfonii, jen aby bylo jasno.
Šostakovič je taky můj oblíbenec. Nejen sedmá, ale i čtvrtá c-moll, pátá d-moll, devátá ES dur...

Jsem mile překvapen, že tu nacházím i takové, kteří se zajímají i o vážnou hudbu, a dokonce o vážnou hudbu 20. století, nevídané...
U příspěvku:staré ženy
Jonáš (Stálý) - 3.9.2003 > vy tváře starých žen...
U příspěvku:Není odkud vystoupit
Jonáš (Stálý) - 1.9.2003 > Nedávno o kruhu života mluvil Peetea.

Nechci s tím pořád buzerovat autory okolo, ale je tu jasně vidět rozdíl mezi Vůlí ke kestu a Zprůzračňováním. (viz diskusní fórum, probably)
U příspěvku:Mona Lisa
Jonáš (Stálý) - 1.9.2003 > Pěkné.

Ale když už tam je náznak rytmu, stálo by to za to dotáhnout.
U příspěvku:V dlaních
Jonáš (Stálý) - 1.9.2003 > vskutku pěkná.
U příspěvku:Zlom
Jonáš (Stálý) - 1.9.2003 > Zcela jasné.
U příspěvku:Mlčení
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > Ach, probably, kde bereš nápady a odvahu na tuhle kolekci, nádhernou svým prostým životním nadhledem?
U příspěvku:Astronomie s *
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > Líbí se mi na tom, jak to motivicky drží báječně pohromadě - motiv erotický, kukuřičný a galaktický.
V tomto smyslu je to moc dobré.

Ale: qui bono? K čemu je to dobré pro čtenáře jinak než jako dobře postavená momentka?

Je povoleno dávat šéfredaktorům čtyřky:-)? Trochu se toho bojím:-).
U příspěvku:Kolik mám pokusů
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > hubert> Omlouvám se zpětně za prudkost reakce.
U příspěvku:Kolik mám pokusů
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > Ty čtyřky jsou nezasloužené. Začíná to tu vypadat jako na někt. soutěžích, kde se nejlepší ocenění prostě neuděluje.

Ad Hubert: Rozmluva s Bohem že nemá být uhlazená?! Nechť je, a může být emotivní, jako že tato je.
Ještě by scházelo zmínit takové ty blbé básně, kde je postava Boha jako klišé, postava, která vaří bramboračku, myje se nebo zarůstá plnovousem... Odporné.

Ale tohle, tohle je moc hezké, vychází to z sice tradičních motivů cesty a vrhání kostek, ale nádherně je rozvíjí.
U příspěvku:***
Jonáš (Stálý) - 30.8.2003 > Jéé, děkuju, milá Naty...:-)
To je roztomilé.
U příspěvku:Požáry Ze čtyř stran hoří léto ...
Jonáš (Stálý) - 29.8.2003 > Skácela mám moc rád. I když si jeho léto představuji jinak, tohle se mi líbí.
U příspěvku:HRÁZE
Jonáš (Stálý) - 29.8.2003 > Líbí se mi to zvukově - r, l, s...
U příspěvku:Vyrostl ve mně srpen
Jonáš (Stálý) - 29.8.2003 > Krásné ženské verše.
U příspěvku:Asi kilometr
Jonáš (Stálý) - 29.8.2003 > Tak na tohle jsem asi blbej, pardon.
U příspěvku:oSobNí
Jonáš (Stálý) - 29.8.2003 > LIPIKO> Prosím?
U příspěvku:oSobNí
Jonáš (Stálý) - 28.8.2003 > Promiň, tohle mi nic neříká, vidím jen originální tektoniku. Ale: "Qui bono?"

Mohu se zeptat, proč všechny ty kurzívy, tlusté písmo a velké písmo? Kurzíva se většinou používá pro zvýraznění významu slova, tady mi to ale (promiň) připadá jako zbytečná manýra.
Stejně tak zbytečné množství řádků - když si tuto báseň převedu do takových, dejme tomu, deseti veršů, zbyde celkem "normální" obsah.
U příspěvku:Egil
Jonáš (Stálý) - 14.8.2003 > :-DD
U příspěvku:Slatiny
Jonáš (Stálý) - 12.8.2003 > Super! Super!
U příspěvku:Milování s Indkou
Jonáš (Stálý) - 12.8.2003 > krásné, jen... "mně", dativ...
U příspěvku:Druhý svět
Jonáš (Stálý) - 4.8.2003 > Takhle to vypadá mnohem lýp:-)
U příspěvku:Druhý svět
Jonáš (Stálý) - 3.8.2003 > odbije.

Jinak... ještě jednou, prosím? Má to nějak souvyset s kynematografií?:-)
U příspěvku:Před usnutím
Jonáš (Stálý) - 3.8.2003 > opravdu večerní... líbí se mi asonance sklence - čtverce (chtěná?)

jen nevím, proč chceš tolik rozkládat ty útvary, já takovou potřebu nemám.
U příspěvku:...či nebýt?!
Jonáš (Stálý) - 3.8.2003 > Mělo by se to jmenovat prostě močál, otázky existenciálního charakteru to moc neřeší...

U první strofy to vypadá, jako by začínala rozlehlá básn. skladba, a ono pak nic.
U příspěvku:Okamžiky 11
Jonáš (Stálý) - 3.8.2003 > Hlaváčkova periferie...

hezký okamžik
U příspěvku:Té s náramky...
Jonáš (Stálý) - 3.8.2003 > Aha, už chápu, ve smyslu lana je vidění blbost, já jsem to pochopil jako laň:-). Že vidí na ty laně...

A "s" a "d" jsou opravdu na klávesnici těsně u sebe:-).

Viset na laně je tedy zcela korektní.
U příspěvku:Rána
Jonáš (Stálý) - 2.8.2003 > Trochu sešroubované, ale jednotlivé části moc hezké.
U příspěvku:I staří mají vzpomínky
Jonáš (Stálý) - 2.8.2003 > Milá Probably, jsem takřka dojat.
Jen škoda, že v poslední strofě je pár zbytečných slov, stačilo by jich méně a působivost by jistě ještě zesílila.
U příspěvku:Varné sklo
Jonáš (Stálý) - 2.8.2003 > Předpokládám, že kdyžs to psal, nečekals takový ohlas.
Ale ta tvá exprese má něco do sebe
U příspěvku:Té s náramky...
Jonáš (Stálý) - 2.8.2003 > Krásné...
Nemohu se jen ubránit - není tam "vidím"?
U příspěvku:REMIX aneb vykrádám sama sebe
Jonáš (Stálý) - 1.8.2003 > Ještě trochu vylepšit název...:-).
Ale jinak ta slova úplně stačí.
  <<< předchozí 
29.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter