Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 15.5.
Žofie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 4.9.2007 > ..........> Což má, mimo jiné, přímou asociaci:o))))
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 4.9.2007 > Boží oko by se tam vyjímalo, celé by to tvou tvorbu potom jaksi posouvalo....
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 4.9.2007 > ..........> Ta oblaka mi asociují Boha....
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 31.8.2007 > ..........> Příliš si z toho Sabathu nepamatuju.....
U příspěvku:Obří hrad
Adina (Občasný) - 30.8.2007 > Tentokrát se ti to docela i povedlo......ten smrček jsi kvůli focení ořezala řetězovou pilou???????
U příspěvku:JEMU
Adina (Občasný) - 15.8.2007 > ..........> Natýrlich:o) a budím svou schopnost vnitřní asociace:o)))))
U příspěvku:JEMU
Adina (Občasný) - 13.8.2007 >

Se svou černou a tvou bílou..no..s bílým chlapem budeš mít černý děti, to už tak chodí......

recesivita světlého

U příspěvku:I sochám je někdy lásky třeba
Adina (Občasný) - 30.7.2007 > Taky děsně ráda čerpám energii ze soch přikládáním rukou, třeba na Karlově mostě. Ale nelíbu se s nima...oni to totiž policajti nevidí rádi..............
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 25.7.2007 > ariel> 

S tebou i do pekel horoucích :o)))))

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Nic nepošlu, to uchovám pro studijní oučely.
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Jasně, mý děti dostanou specoš výcvik na hraničáře a budem je nakládat pro studijní účely do lihu a budou jednou pro vždy v lihu:o) chceš protekční zavařovačku na protekční poličku? :o))))))

 

Mno. jinak báseň fakt pěkná, má atmošku i něco navíc. To se musí nechat..

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 >

To je krásný........a hraničáři byli v pohodě? To nebejvá dycky.......

 

Jinak to asi byla fajn relaxačka...

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> A potom jsi tam bejvalýho utopila??
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Byli jsme u náhonu, aby se ariel neutopil........
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > Fajn arieli, tak do tý doby, než se pomylujem, budu říkat, že jsi plavec......
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> 

Brek, já nejsem mrcha, sem hodná holšiška, pomoooooooooooc:o))))))))) Teda vlastně jsem zarostlá socka a učni budou až v září........

 

Teda vlastně já musim mluvit k básni....no..arieli, ty bouříš, aby pak byl klid, přiznej se:o))))))))))))))))))))))

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> A taky ariel se krásně vykoupal...sice jen po kolena, pravděpodobně plave jak zednická tříska, ale vykoupal se krásně.....
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Až se vrátí očištěn Gangou, ať se vrhne na basket...nebo, jestli je menšího vzrůstu, na hraní kuliček......

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > A my mluvíme o básni, vzbudila v nás asociace.............vnitřní asociace víš...
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> Amálka v Otavě, když to chceš vědět:o)) Je to pes, ale neni hraničář:)))))))))
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Nemám tušení, já to na něj nezkoušela.......

A nenech vosmnáctiletýho syna zabřednout do blbostí, měl by sportovat, né čumět na pána prstenů:)

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 >
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ..........> 

Já si Amálka neříkám, Amálka je Amy a je to pes,vííííš:o)

 

A náhodou, bouře věstí klid, to je takový obsedantní...jsi vzornej hraničář:o)))))))))

U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > ariel> No to né, ale dejme tomu, že když já se v řece vybouřím, tak se pak večer míň vožeru...a Amálka je pak taky klidnější, páč do ní nechodím dloubat čumákem:o)
U příspěvku:Převrácená věštba
Adina (Občasný) - 22.7.2007 > Hele něco v tom je, to se musí nechat...............
U příspěvku:Kurská kosa (Litva)
Adina (Občasný) - 16.7.2007 >

Odebírat vnitřní návaznost je bezpředmětné, je totiž velmi dobře reproduktivní, tralala:)

U příspěvku:Kurská kosa (Litva)
Adina (Občasný) - 16.7.2007 > vlily theda.
U příspěvku:Kurská kosa (Litva)
Adina (Občasný) - 16.7.2007 > Pohyblivé pysky velmi blízkých Rusů zavile vyly do pohyblivého písku a pak tam vlili Jelcina..............
U příspěvku:Kurská kosa (Litva)
Adina (Občasný) - 16.7.2007 > pohyblivé pysky žraločího obzoru.............
U příspěvku:Šavlozubá
Adina (Občasný) - 16.7.2007 > Určitě, nebo se domluvíme a já udělám výlet jen do trutnova:o)
U příspěvku:Setkání na Šumavě pod hradem
Adina (Občasný) - 13.7.2007 > čili nesmíme podpálit barák, jasňačka................jo a bojim psů:o))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter