Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Libušín
Adina (Občasný) - 11.11.2015 > :) Dík. Je to jen taková blbost. Osm let jsem ani nečetla, ani nepsala.
U příspěvku:#bota
Adina (Občasný) - 10.11.2015 >
U příspěvku:Kolo běhy
Adina (Občasný) - 1.1.2014 > mystikus> Díky:) Jo jo, 2014:) Tohle dílko je pomalu pět let starý a já taky stárnu:))
U příspěvku:příval mořských vln
Adina (Občasný) - 22.9.2013 >
U příspěvku:Včerejší úplněk
Adina (Občasný) - 22.9.2013 > Po letech se podívám na totem a hned úplněk:) Pěkný, Martine:)
U příspěvku:Kolo běhy
Adina (Občasný) - 24.4.2011 > Je to možné, prostě byl úplněk a nám se s mou spolubydlící zdálo, že už je ten úplněk nějak dlouho a jestli to není nějakej error, jestli se necyklí cykly a jestli je ten úplněk jen u nás na Praze 4 a nebo je to plošnej problém:)
U příspěvku:Hodinu nevíš
Adina (Občasný) - 10.9.2009 > Oplatka> Nebo jsem byla opilá štěstím.Mimochodem, reaguješ špatně. Nestačí zakliknout políčko reagovat. Musíš kliknout na ten hypertext reagovat, takhle si toho nikdo nevšimne. Ale když klikneš na hypertext, tak přijde tomu dotyčnýmu zpráva, checht.
U příspěvku:Hodinu nevíš
Adina (Občasný) - 6.9.2009 > Než proměna ve zrůdu spíš trochu radikální důsledek deprivace, Pěkný, jen bych některý souvětí zkrátila na jednoduchý věty, protože taklenc mi to po těch dvou Amarettech skáče před očima.
U příspěvku:Kolo běhy
Adina (Občasný) - 13.8.2009 > Naty> No jo no, po dvou letech zase inšpiráce:o)
U příspěvku:dokořán otevřené ráno
Adina (Občasný) - 27.4.2009 > A mně se to líbí:o)
U příspěvku:podmíněný odklad
Adina (Občasný) - 3.10.2008 >
U příspěvku:noci bez vášně
Adina (Občasný) - 3.10.2008 > Tak jsem si zase po sto letech přišla pro dávku tvé poetry:o) a stojí to za furt za to :o)))
U příspěvku:U mě dobrý
Adina (Občasný) - 20.8.2008 > Jsem trochu zaspala dobu, no:o)
U příspěvku:U mě dobrý
Adina (Občasný) - 20.8.2008 >

Umenšují je zajímavej novotvar:o) Jinak jsem se donedávna pozastavovala nad tím, proč lidi nosej na triku nasáno "U mě dobrý", než mi seplo, že to asi něco znamená:o))))) Možná se na to půjdu mrknout, bude - li čas :o))

U příspěvku:prvotní strach
Adina (Občasný) - 4.5.2008 > Dlouho jsem tě nečetla a už jsem takovou ecku potřebovala jako sůl:o))))
U příspěvku:jarní s opičkou
Adina (Občasný) - 4.5.2008 >
U příspěvku:Láska za časů cholery
Adina (Občasný) - 14.4.2008 > Asi by to nebylo teda nic pro mě:o)
U příspěvku:vím (dím, vidím) málo
Adina (Občasný) - 10.4.2008 > líbí:o)
U příspěvku:Na spadlé na zem zakázáno šahati
Adina (Občasný) - 17.2.2008 > Dost metafor, hezky by se u toho spinkalo, kdyby mi to někdo sugestivně recitoval před spaním....dokážu si to klidně představit jako předehru k nějaký fantasmagóriji...
U příspěvku:Jestli se mě ještě někdy ...
Adina (Občasný) - 7.2.2008 > ..........> milerádo se stalo, autore:o))))
U příspěvku:Jestli se mě ještě někdy ...
Adina (Občasný) - 7.2.2008 > Jo daktyloskopyje:o)Obsahově mo přijde ta druhá sloka taková moc uzavřená, málo prostoru pro čtenářovu fantazii....
U příspěvku:mámě
Adina (Občasný) - 30.1.2008 > Kupodivu se mi to i líbí:o) Tenhle přístup šachistickej:o) Báseň jako takovou hodnotit nějak nemíním,slyšet sněženky možná neni úplně ten pravej ořechovej vyjadřovací prostředek, no, jak pro koho....
U příspěvku:K čertu s emocema!
Adina (Občasný) - 21.1.2008 > Oplatka> No a úplně nejlepší je kašlat:o)))))))
U příspěvku:K čertu s emocema!
Adina (Občasný) - 19.1.2008 >

Nebo to jenom ordinérně vyhřezne očima v pekelným baru:o))) Když hřeznou zvratky ordinérně očima, je to, tuším, nějaká porucha trávícího ústrojí:o)

Emočně nabitý.o)

U příspěvku:Chyťte doktora
Adina (Občasný) - 11.1.2008 > Asi bych zkrátila věty a nějak to rozdělila do odstavců Takhle se v tom tupoň jako jsem já ztratí
U příspěvku:Hi-Tech
Adina (Občasný) - 27.12.2007 >
U příspěvku:Báseň depresivní
Adina (Občasný) - 18.12.2007 > A milá soutěžící, kdybys vážně chtěla pokecat s psycholožkou, tak písni a dohodnem termín, ale nesmí ti vadit, že jsem nedotažená a po vůli ti budu až po novým roce:o))))
U příspěvku:Báseň depresivní
Adina (Občasný) - 18.12.2007 > Soutěžící> Milej nadčasovej mužskej principe (checht, jeden svůdnej, přiměřeně děravej úsměv), tahle poznámka svědčí o tom, že ti fakt chybí chromatida:o)
Já tady teda vidím trochu patos, ale kakání se do druhejch mi teda uniká, vod toho jsou tu haldy jinejch a navíc mi tak nějak nepřijde,že se projevuješ tam, kde se fakt někdo do někoho kaká:o) Holt chlapi jsou srabíci, s tím už jsem se smířila:o)
Co se týče rozebírání starejch a novejch známostí, uspořádání života a zbytečnejch (celoročních) depek.....to je takovej trochu plošnej problém, nichts wahr? :o))))) Až se jako správnej chlap naučís mačkat ctrl, můžeš to kopírovat pod devadesát devět příspěvků tady:o)
U příspěvku:Pro Silvii
Adina (Občasný) - 6.12.2007 > Mě líbí, protože vím o co go:o) zpracování je na báseň dost prozaický...:)
U příspěvku:Pohled na jezero
Adina (Občasný) - 14.11.2007 > Jo, úplně vidím tu Sibiř a samovar:o))))))
U příspěvku:Podzimní
Adina (Občasný) - 8.11.2007 > Asi bych to nějak rozčlenila...takhle je to takovej slovní proud....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter