Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 7.9.2020 > čtenář> Mozna se zname, kdo jsi? :)
Jsem rad, ze si i ostatni vsimaji stavu Totemu.
Bohuzel nostalgicky prihlizime destrukci. A to pritom staci jen projit ten seznam autoru! Tolik zajimavych a talentovanych lidi tu bylo. Zatimco ted...
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Sallybill> Děkuji..

Je to záběr z dronu, z výšky asi 30 metrů. Na této fotce jde o linie, kresbu, kompozici, pravidelnost a barvy.. Měla by i v této minimalistické podobě zaujmout, což se povedlo na jiných fotoserverech a sociálních sítích, ale tahle věc je samozřejmě individuální...

Ve finále jde o pole s kukuřicí, na kterém vznikla cesta, kterou se tam dostávají farmáři a vedle pravidelnosti kukuřice mě zaujala i tím, jak se tam vykreslují stopy po pneu..
Originální foto je v rozlišení 12mpx, ale zde na serveru se nedá dát tak velká fotografie. Tahle fotka bude vytištěná na A3 a půjde na sklo do série ostatních snímků krajiny pořízených TOP DOWN VIEW.

Jestli Tě zajímá, jak k záběru došlo, podívej se na odkaz na video na youtube, který jsem sem přidal do jednoho z komentářů.. LANDSCAPE OF MY WANDERING
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Jako přiznám se, že tahle fotka byl trochu test tady místních umělců :)
Upřímně se radši vůbec nebudu pouštět do kritiky aktuální tvorby na Totemu. Je to jen mrhání časem. Ještěže jsem včas odešel z místní redakce :)

Chci mluvit jen za výtvarno a vizual obecně, tedy Galerii a musím říct, že je to prostě děsný, škoda těch dat na serverech.. :)
Možná je v tom určitá úlitba zvrácenosti dekadentního světa, či exhibice určitých lidí, ale je mi z toho spíš smutno.. Kvalita prezentovaných prací je blízká nule, ale beru to spíše jako záchvěv umírající komunity, kdysi velmi zajímavé..
Rozumím už odlivu lidí kteří něco skutečně umí do jiných částí internetu..

Totem prostě postupně padal a padal, až spadl na dno.. :)
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 3.9.2020 > Zeanddrich E.> jasný, v pohodě :)
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > Zkusím sem vložit odkaz na video k fotce z YOUTUBE:

Lanscape of My Wandering II
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > čtenář> A cim to asi tak mohlo byt focene? Co treba dronem?
U příspěvku:.: The Flag :.
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > Jakoze sem davam cizi foto?
U příspěvku:Akt III.
Cedrik (Občasný) - 2.9.2020 > Divam se na ty tve posledni akty asi potreti a pokousim se prijit na to, co tim chtel vlastne autor rict.
Sokovat nahotou? Spatnym zpracovanim? Slabou vypovidaci hodnotou?
Uprimne, tohle podle me nepatri nikam. Je to jakysi vykrik autora do prazdna..
Nechci byt prilis kriticky a predpokladam, ze jsi to delal podle nejaky fotky, protoze takhle nastylizovat a "nasvitit" modelku muze jen trdlo.
Za me nula bodu a doporuceni.. Pokud akty, tak teda ale hodne jinak..
U příspěvku:V Hranicích na Moravě.
Cedrik (Občasný) - 19.2.2020 > Pekny, ale tohle slo jeste vyladit orezem.
U příspěvku:..
Cedrik (Občasný) - 4.2.2020 > Proc ne.. Neco to ma do sebe..
U příspěvku:Dwarf
Cedrik (Občasný) - 27.1.2020 > Pekny
U příspěvku:Jen tak pustím oči a čekám
Cedrik (Občasný) - 29.5.2018 > Uz jen za zminku o krajine mi blizke u Letovic.. Rozeznely se struny vzpominek..
Diky
U příspěvku:Ubývání času
Cedrik (Občasný) - 29.5.2018 > Libi.
Jen bych to jeste trochu "ucesal"
U příspěvku:Otazník
Cedrik (Občasný) - 29.11.2017 > Velmi povedene
U příspěvku:dnešní
Cedrik (Občasný) - 11.3.2015 >
U příspěvku:Pachyphytum-haworthii
Cedrik (Občasný) - 5.1.2015 > Ale jo
U příspěvku:"Walkin in clouds"
Cedrik (Občasný) - 27.11.2014 > Tyjo, dobry, fotogenicky... Komponoval bych to jinak, ale celkove slusny..
U příspěvku:"Pražská búrka"
Cedrik (Občasný) - 27.11.2014 > Kompozicne dobry, namet taky, ale co ta expozice?
U příspěvku:Jeden podzimní
Cedrik (Občasný) - 27.11.2014 > Moc tentokrat nezaujalo..
U příspěvku:"Moja obľúbená"
Cedrik (Občasný) - 27.11.2014 > Kus ruky chybi, to je chyba. Vyrazove taky slabsi. Neni mu videt do obliceje.. Takove nijake.. Sry..
U příspěvku:dnešní
Cedrik (Občasný) - 27.10.2014 > Pekny
U příspěvku:...
Cedrik (Občasný) - 27.10.2014 > Hmm, libi se mi tvoje tvorba..
U příspěvku:ze skicáře
Cedrik (Občasný) - 27.10.2014 > Pekny, ma to styl a smrnc..
U příspěvku:lavička
Cedrik (Občasný) - 27.10.2014 > Pekny misto, ale slo z toho vytezit mnohem vic..
U příspěvku:dva
Cedrik (Občasný) - 23.10.2014 > Tyyyjo, no tohle ne e :-)
U příspěvku:....
Cedrik (Občasný) - 22.10.2014 > Minimalismus? Fajne zatisi, kompozicne bych ten kvitek ale dal do zlateho rezu..
U příspěvku:ranní mlhy
Cedrik (Občasný) - 6.10.2014 > Troch vic prostoru to chtelo, ale slusna mlhovka..
U příspěvku:Zlato...?
Cedrik (Občasný) - 6.10.2014 > ?
U příspěvku:.: Na úsvitu dní :.
Cedrik (Občasný) - 28.9.2014 > Zadna uprava fotky
U příspěvku:východ
Cedrik (Občasný) - 24.9.2014 > Mno nevim, asi romantika, ale fotka je takova prazdna..
U příspěvku:V ULICÍCH
Cedrik (Občasný) - 24.9.2014 > Najs
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter