Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:developeři
druhej hlas (Občasný) - 11.12.2014 > co? dešťová a splašková? nebo dva cilindry?
U příspěvku:Sametové verše
druhej hlas (Občasný) - 18.11.2014 > seš čím dál lepčí, uš ňákou dobu tě sleduju a strácim dech, to sou verše jedna báseň. navíc, kdo by chtěl rozkradený a zadlužený stát? ja tedy taky ne. a ostuda? národní? mezinárodní? literární? mír s tebou.
U příspěvku:stůj při mně, můj jediný příteli
druhej hlas (Občasný) - 16.11.2014 > Bohumil Vědronecky> píšu tak, jak se cejtim, někdy to není zahrada plná květin a silanu. díky, že ses zastavil a jestli tě čtení potěšilo, má radost.
U příspěvku:Hádanky
druhej hlas (Občasný) - 10.11.2014 > to jo, pěknej vobrázek, máš moje bobíky obzvlášť za nápad a za pointu. taky za to, že šetříš slova:-)
U příspěvku:GAME OVER
druhej hlas (Občasný) - 10.11.2014 > 'o'o'o'o...............ó
tož jsem dojat
U příspěvku:Outdoor (v1)
druhej hlas (Občasný) - 10.11.2014 > tak sem to dal až do konce, ikdyš sem si řek, že to asi nedám. tak po první sloce. dej mi lano, záchranej kruch, nebo klíč, abych se trochu pokochal a já ti napíšu hlupčí krytyku. zatim fakt nevim. ale jestli je to vo kundě, tak to teď už můžeš normálně napsat, páč to není sprostý slovo, dyš to říký miloš dobrotivý.
U příspěvku:Opojná moc a sláva
druhej hlas (Občasný) - 10.11.2014 > bejvala reklama na mukosolvan - bagr hlenu, neber to vosobnjě, jenom se při čtení toho divnýho jazika nevjeděl, co je to voe žúre. jinak sem taky vlastně nepobral, vo čem píšeš, ale to je má vina, no, třeba bis mi naťukol?
U příspěvku:Tomášská
druhej hlas (Občasný) - 10.11.2014 > pořezaná_sluncem> víťu jsem nezval. díky za čtení, jsem dojat, že jsem dojat.
U příspěvku:stůj při mně, můj jediný příteli
druhej hlas (Občasný) - 7.11.2014 > pořezaná_sluncem> jóóóó, takže strání, ne sraní, to sem blbě čet a já se tak těšil na fekální verše, to dybych věděl:-). hele pořezaná, sem ráth, že tu má ještě někdo chuť se smáth, snath se ti z vděčnosti kouknu na vobrásky. teť vážně: hele ďýk.
U příspěvku:stůj při mně, můj jediný příteli
druhej hlas (Občasný) - 6.11.2014 > P.V.Ctihodný> I toho trochu, to byl voe žert. asi nežereš maso, dyš nepoznáš žert. nic ve zlím, ale báseň je to pubetrálně prostá. a proč nejsem komanč? páč komanči nerozumý přírodní lirice. hownog:-)

ale seš hodnej, že ses zastavil, tady je to akési mrtvé. Ďýk:-)
U příspěvku:Makro je sticha
druhej hlas (Občasný) - 25.1.2013 > Michelle> dyž to takle řikáš, tak sem se zamislel a hle: spíš to zní jednosmyslně, kéž by smyslně, já teda neviděl jsem nikoho v reálu na vodítku v parku s jednorožcem. děkuju, že regaluješ. snad bavilo.
U příspěvku:Jenom
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > Miroslave, krásný obrazy, výbornej rytmus, nápadité rýmy, lidový motivy jako bych slyšel (poslední sloka), biblický názvuky (pečetě x chléb). Je to sevřený, má to začátek, tělo i konec. Moc se mi líbí.
U příspěvku:Mlha klesala
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > tý jo, nebejt to básnička, myslel bych, že je to strašnej blábol, ale takhle, no, jak už tu kdosi řekl, má to atmosféru. jen houšť a větší kapky, my to tu zvládnem.
U příspěvku:Citát
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > to mě pos.er, že mě takovýdle věci nenapadnou, jak je rok dlouhej.
U příspěvku:Valentýnské hlášení
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > ále jen nechaj bejt, valentýn je dobrej, kopíš čokošku za stotřicet, láhev bílýho a každá zvlhne, none? a co je na takovým šukání z lásky komerčního? akorát loní sem byl na val. u zubáka, rychle přeblafnout a spát. ale takovýdle verše sem eště faktycky neslišel f tesku. tak snat letos.
U příspěvku:Filosofická úvaha
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > a s každou nedělí
týden je v prdělí
U příspěvku:Makro je sticha
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > Zazo> inu snažím se zavděčit. firma děkuje.
U příspěvku:Makro je sticha
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > fernet> díky šviháku v barvě noci.
U příspěvku:Ve frontě
druhej hlas (Občasný) - 24.1.2013 > hlavně nepředbíhat.
U příspěvku:Uhranuté varle
druhej hlas (Občasný) - 1.6.2012 > AlexBobrLetadlo> jo, dlouho sem tuna nebyl. dík. poetika, to je ten nafouklý preservatýf, jenž ulít z ranku erotiky jako druhotný efekt sexuelní revoluce konce minulýho tisíciletí. želpádlo zbyla tristní epika, epika špikovaná nemorálním rozkladem a ten je vlastně směšný, páč dává vědět o nové prudérnosti - tentokráte maskované za modernost. he, já ještě jednou Ti děkuji a jsem rádo, žes byl pobaven, vždyť vyššího cíle dílo nemělo.
U příspěvku:Uhranuté varle
druhej hlas (Občasný) - 7.2.2012 > IAN HEROICKY> hustý. akorát co je to přesně česky nevystrie, my porevoluční děcka už ten váš pajazyk nedáváme:-)))
U příspěvku:Uhranuté varle
druhej hlas (Občasný) - 7.2.2012 > libusepalkova> tak abych snad napsal dvojku
U příspěvku:Uhranuté varle
druhej hlas (Občasný) - 7.2.2012 > invisible> vo píchání bude zase jiná, neboj. ďekuju za rekci.
U příspěvku:Uhranuté varle
druhej hlas (Občasný) - 6.2.2012 > Anděla.Čertíková> ó duše zlenivělý. děkuju kočičko.
U příspěvku:čtete autory proto, že
druhej hlas (Občasný) - 8.8.2011 > já autory ze zásadi nečtu, eště pak někomu vomakávat jiný svjety. tady bych řek, že je zamyšlenka poněkud zamlžená.
U příspěvku:haicool
druhej hlas (Občasný) - 8.6.2011 > Marthas> Ďýýýýýýýýk
U příspěvku:Otáčím kalendářem
druhej hlas (Občasný) - 8.6.2011 > sem z teho trohu zmaten. tonik zvonik neznam. libila nebo nelibila? aj co je mi vlastně do teho, Ďýk za boďýk:-)
U příspěvku:Odpolední vzkaz fatálním básníkům
druhej hlas (Občasný) - 3.6.2011 > jen houšť a větší kapky, já ty nobelisti taky nemusim. totemforevr. takovýdle úderky sou potřeba, ať se chitěj za ripáky.
U příspěvku:Zlomky
druhej hlas (Občasný) - 3.6.2011 > vybjelený kosti, nojo, to uměj mravenci, to sous strašný mrchy a nastražený podoby až k sesunutí - to bude nejspíš sklad masek (plinovejch? - ty uš snat nejsou). je to hádankovitý, se musí nechat.
U příspěvku:Magnetismus
druhej hlas (Občasný) - 3.6.2011 > jo, tydle strohý, kraťoučký a významu voe plný vjeci mam prostě rád, jeden se neutahá čtenim, zato se zamislý.
U příspěvku:Dal jsem ti do kafe
druhej hlas (Občasný) - 1.6.2011 > Marthas> depak morbydní, to je realizmuz. akorát dotaženej do krajnosti. dík za veršíky:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter