Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Augustus
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1690x
Napsat zprávu

Snažím se psát básně a také prózu. Jak zdařile? To už je na vás. Milerád přijmu jakékoli reakce.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Krůpěje/literární experiment
Augustus (Občasný) - 19.1.2005 > g morr> 

Na to, že nejsi rozumný jsme, myslím, přišli oba. Avšak to nevadí, každý takový být prostě nemůže a kdybyl, byla by na světě asi obrovská nuda.

S tím odkazem máš pravdu. Přiště to již určitě napravím.

U příspěvku:Krůpěje/literární experiment
Augustus (Občasný) - 18.1.2005 > Luk Malér> 

Zevrubné kritiky jsem se nikdy nebál, obzvláště ne té g morrovy, jelikož tu bych kritikou nenazval ani s přivřením obou očí. Události před rokem bych nazval spíše hádkou. Byl jsem tehdy docela naivní a myslel si, že rozumného člověka lze pádnými  rozumnými argumenty o pravdě přesvědčit. Také jsem se domníval, že autoři zde píší kritiky proto, aby vyjádřili svůj názor na dílo (pokud nějaký mají) a ne, aby se pouze předváděli, což v g morrově případě zcela jednoznačně neplatí.

Do totemu jsem asi rok nepsal, jelikož jsem nechtěl mařit čas neplodnými hádkami. Publikoval jsem jinde, kde se mi docela dařilo. Uveřejněním svého dílka zde jsem chtěl zjistit momentální situaci na totemu. Jestli je stejně neutěšená a jestli jsou tam stále osoby snažící se za každou cenu zviditelnit parazitní formou degenerátů, které bych označil za velice nepovedený pokus o parodii.

G morr si může psát, co chce, pokud jej to baví. Nemohu říci, že jsem s nějakou jeho reakcí nepočítal.

U příspěvku:Krůpěje/literární experiment
Augustus (Občasný) - 14.1.2005 > Luk Malér> Pokud jej nutně potřebuješ na něco, co bys sám prostě nezvládl, tak to rozhodně udělej. Já preferuji samostatnost, ale je to samozřejmě Tvá volba.
U příspěvku:Krůpěje/literární experiment
Augustus (Občasný) - 14.1.2005 > Osoba> V tom případě beru zpět. Zbytek samozřejmě platí, chápu, že jsem se Ti netrefil do vkusu. 
U příspěvku:Krůpěje/literární experiment
Augustus (Občasný) - 12.1.2005 > Osoba> Asi tam, kde jsi nechala háčky a čárky. Já jsem nikdy netvrdil, že je to experimentální, ale že je to experiment, což je rozdíl. A pokud chceš vědět, kde ten zmíněný experiment je, tak ve vyjádření jednoho tématu třemi různými způsoby, což je napsáno i v úvodu. Takže všem experimentátorům doporučuji číst úvodní šplechty, jelikož je tam autoři většinou nepíšou jen tak.
U příspěvku:Partnerské asociačky, aneb jak jsem se stala feministkou
Augustus (Občasný) - 14.8.2004 > Též se přpojuji s.... Doufám, že tady nebudu jedinej chlap.
U příspěvku:V kávě
Augustus (Občasný) - 20.5.2004 > delikt> 

Pak je vše v nejlepším pořádku.

U příspěvku:V kávě
Augustus (Občasný) - 19.5.2004 > delikt> Originální ještě nemusí znamenat kvalitní...zvláště když jde o přemrštěnou snahu. Dle mého skromného názoru je autentičnost zpodobnění prožitku či pocitu mnohem důležitější než jakási vyumělkovaná "originalita". Mně osobně se dílko líbí tak, jak je.
U příspěvku:Projmutí
Augustus (Občasný) - 5.2.2004 > Tak to je drsný!
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> 

V jednoduchosti je sice genialita, ale bylo by chybou ji zaměňovat za strohost, které zas nenáleží krása.

Ono to ale není o vločkách, tedy ne hlavně o nich. To je jen taková metafora. Ty si snad myslíš, že bych psal báseň JEN o tom, jak vločky tajou?!

Zatím si neuvedl jiný důvod, proč to považuješ za klišé. Navíc jestli je toto Tvoje definice klišé, tak je i pravda výrazově vyblitá, což je dost hustý!

Slova nejsou sama o sobě triviální, jde o to, jak je použiješ. Jinak mi Tvůj argument připad, nezlob se, na hlavu. To chceš říct, že kdybych použil slova jako "interjekce" či "kardiovaskulární", která rozhodně nejsou členy té nejzákladnější slovní zásoby, tak by to bylo podle Tebe v pohodě?

Jestli to chceš zakončit jako g morr,tak jsi mne velmi zklamal. Působíš spíše jako inteligentní člověk mající smysl pro literaturu a poezii, než jako někdo, kdo neumí nic jiného než začít nadávat, když mu dojdou argumenty.

U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> Nechtěl jsem být nabubřelý. To bych Tě začal oslovovat "pane moudrý" nebo rovnou "vole" či jinak kvaziargumentovat, a tak vlastně zastírat, že nemám, co říct. Tím bych ale klesl na velmi nízkou úroveň a přesunul diskuzi ke stupidnímu slovnímu napadání. Tvůj postoj mne velmi mrzí, ale nemohu s ním nic dělat. Svou úroveň si všichni vybíráme sami. Přesto je mi to líto, protože jsem vskutku nechtěl působit nějak arogantně a tím Tě urazit. Snažím se psát pouze pravdu. 
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> 

Hmmm...to už je jiná, ale abych to shrnul

k a)Proč dělat věci složitě, když to jde jednoduše? Navíc jsou i lidé, jež tvrdí, že v jednoduchosti je genialita. S formulací "prvoplánová slova" nemohu souhlasit.

k b)Co je na nich tak výrazně špatného? Nejsou sice na 100% dokonalé, ale Ty si snad libuješ v absolutním rýmu(viz Cimrman)?

k c) S těmi místy kostrbatými konstrukcemi máš vyjímečně pravdu, avšak jen částečně, jelikož Ty části, jež jsi uvedl, nepovažuji vůbec za kostrbaté. Co je na nich tak kostrbatého?

Celá první strofa a tak dále? Proč Ti to připadá jako klišé, není to snad pravda? Já vím, že klišé se neustále opakuje, ale pravda též.

k d) Jaká slova jsou dle Tvého názoru tak triviální?

k časti obsahem: Ano na vyjádření většiny věcí v literatuře by stačilo i méně než čtvrtina věcí okolo, ale když by jsi je všechny vypustil, nebyla by to už literatura. Sentiment k literatuře patří též a to, že je to mnohem rafinovanější než si myslíš, dokazuje i fakt, že jsi to nepochopil.

Navrhuji, aby sis to přečetl ještě jednou a třeba se i podíval na v pořadí 2. poznámku Kelly, která té alegorii asi porozuměla.

U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> Nemáš? To je škoda, pak jsou Tvá slova jen listy ve větru. Nevadí mi, když se má tvorba někomu nelíbí, právě naopak, pokud ten někdo dokáže říci proč. Snažím se totiž o dokonalost, jíž sice nelze dosáhnout, avšak lze se jí alespoň přiblížit, a to neustálým odstraňováním chyb. Když jej však nedokážeš zdůvodnit, nemá pro mne Tvůj názor žádný význam.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> Vidím, že se naše názory diametrálně odlišují, což nás přivádí do slepé uličky, avšak máš Ty ten svůj podložený nějakými argumenty?
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> Z Tvé reakce jsem odvodil, že "Sněží" považuješ buď za básničku s úsměvně naivní formou nebo triviálním obsahem. Mohu se Tě zeptat proč či co je na ní tak úsměvné a triviální? Nehledej v tomto dotazu, prosím, uraženou autorskou pýchu, jde jen o upřímný zájem.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> Cimrman, samozřejmě, ale co třeba Seifert či Nezval? No a proč se omezovat pouze na 1. - 5. třídu? Veršíky poněkud sevřenější (raději používám výraz "klasické") formy se přece objevují i výše? 
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> Znělo mi to jako otázka, a proto milerád odpovím. Důmyslná alegorie, vycházíme -li z předpokladu, že jsi ji sám nepochopil.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Mr.Smith(fromLondon)> Děkuji za podporu, ale obávám se, že jsi se vůbec nedostal za tu alegorii. Ten Plíhalův text, co je opravdu jen vytržený z kontextu, a mé dílko jsou totiž oba o něčem úplně jiném. Pokud bych ve své básničce hledal nějakou originalitu, tak by to rozhodně nebylo ve zpracování (klasická forma + o vločkách již skutečně psala hrozná fůra lidí), ale v myšlence, jež je v ní skryta.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 8.1.2004 > Lei> Děkuji. V čítankách bývá obvykle samá klasika. Má přirozená skromnost se téměř brání tak vysokému hodnocení.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> To vůbec nevadí, vím, že máme na poezii odlišné názory, přesto si toho Tvého vážím, i když to tak při mé vrozené drzosti někdy nejspíš nevypadá. Rád se vždy zůčastním plodného autorského dialogu.
U příspěvku:Sněží
Augustus (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> To je škoda, možná se Ti stalo něco se srdcem, ale to je vedlejší. To dílko totiž není jen o tom.
U příspěvku:Sen hvězdnaté noci
Augustus (Občasný) - 5.1.2004 > Petr Vaněk> žádné "světlejší zítřky" nebyly mým záměrem. Ta báseň je o vidění krásy, naději a o doporučení, jít za svým snem. Neboť ten se nesplní sám, musíme se o to přičinit. K té barvě: Hvězdy obvykle vnímáme jako žluté na černém pozadí, a tak jsem využil možností daných totemem a provedl to s básní stejně.
U příspěvku:O lásce
Augustus (Občasný) - 16.12.2003 > Quasimodo> 

Nejde tu o pravopis (ten vůbec není důležitým hodnotícím faktorem), ale o zachování určité úrovně jazyka. Také to dává poměrně dobrý obraz o přístupu autora k tvorbě, když si dílko po sobě ani nepřečte nebo jej alespoň nenechá někým kompetentním zkontrolovat. Není to přece tak složité, ne?

U příspěvku:O lásce
Augustus (Občasný) - 16.12.2003 > Montrealer> Nač máme tedy bodovou soustavu, pokud ji nebudeme používat? Také nesouhlasím s tím, že když někdo uvidí u příspěvku 1 bod, tak jej okamžitě bez zájmu mine. Například já si vybírám příspěvky podle žánrového zařazení a toho, zda mne zaujmou a, jak doufám, určitě v tom nejsem sám.
U příspěvku:Zase mi odcházíš...
Augustus (Občasný) - 14.12.2003 > Pěkné, jen mi to připadá psané příliš volnou formou pro klasické verše
U příspěvku:O lásce
Augustus (Občasný) - 14.12.2003 > Připomíná mi to mé začátečnické pokusy s básněním. Jen bych doporučoval to po sobě alespoň jednou přečíst, máš tam strašné do očí bijící chyby (jako např. "mím denním chlebem").
U příspěvku:Proč mám cudnou dívku?
Augustus (Občasný) - 4.12.2003 > Vilda> To už Ti nikdo neodpáře.
U příspěvku:Na kov
Augustus (Občasný) - 4.12.2003 >

Skvělý! Myslím, že každý má někdy pocity, které tato slova dokonale vystihují.

U příspěvku:Cejch
Augustus (Občasný) - 30.11.2003 > Skvělé, co se týče obsahu i formy.
U příspěvku:Chrám
Augustus (Občasný) - 30.11.2003 > maxicka> Mohou být pouze taková jako lidé, kterým jsou určena. Pro takové lidi pak má smysl psát, má - li psaní vůbec smysl.
U příspěvku:Milostná
Augustus (Občasný) - 30.11.2003 > Perchta> 

Tak to jsi vystihla...Jinak děkuji všem za jejich podnětné reakce.

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter