Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 1.6.
Laura
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Augustus
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1690x
Napsat zprávu

Snažím se psát básně a také prózu. Jak zdařile? To už je na vás. Milerád přijmu jakékoli reakce.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Strach
Augustus (Občasný) - 2.8.2003 > Zajímavé, ale nemyslíš, že by to chtělo trochu rozvést? S tímto tématem se přece dá dělat spousta věcí.
U příspěvku:Rána
Augustus (Občasný) - 2.8.2003 > Zajímavé metafory, ale připadá mi to trochu moc dluhý.
U příspěvku:Vyznání faktické
Augustus (Občasný) - 2.8.2003 >

Krásné. Docela mě to chytlo tou svou jednoduchostí a upřimností. Je to dobré na každý věk, ale 14?!!! Klobouk dolů. V oblíbené pasáži se asi shodnu s Dommi ale líbí se mi i to tikání a časovaná bomba. Jen tak dál

U příspěvku:a tak..
Augustus (Občasný) - 31.7.2003 > Mám z toho tak trochu podobný pocit jako immaginacija
U příspěvku:Strach
Augustus (Občasný) - 31.7.2003 > farišta> 

Tuhle píseň velmi dobře znám, bohužel jsem ji neznal v době, kdy jsem psal Strach. Jinak s tím výkřikem máš úplnou pravdu. Ta moje báseň Strach byl vlastně také takový zoufalý výkřik. V době před maturou jsem se totiž stal obětí jednoho zamindrákovaného profesora a ze zkoušky odešel v totální depresi. Měl jsem pocit, že nic neumím, nemám žádnou budoucnost a můj život absolutní nuly (viz báseň Deprese) spěje k nevyhnutelnému konci v podobě strašného debaklu, z čehož jsem měl popchopitelně příšerný strach. Musel jsem se z toho strašného pocitu vypsat, aby se mi ulevilo. Tak vznikl Strach. Když jsem si pak své dílko prohlédl, zhrozil jsem se toho, co jsem stvořil. Řekl jsem si, že už si nikdy nenechám nic podobného vsugerovat a tuto básničku si schoval jako výstražné znamení. Chtěl jsem jí také postihnout samu podstatu strachu jako iracionálního pocitu. (Uznávám, že se mi to nijak zvlášť nezdařilo.)

Jejím uveřejnením na tomto serveru jsem také nechtěl dosáhnout Nobelovy ceny, ale spíše vyvolat diskusi a také se dozvědět něco o podobných zkušenostech jiných autorů s tímto dosti přepoužívaným tématem. Proto děkuji všem, kteří mi poslali své reakce, obzvláště Tobě.

U příspěvku:Oslava matky a prdů
Augustus (Občasný) - 30.7.2003 > Nesmrdí tu něco?
U příspěvku:Komunitní
Augustus (Občasný) - 30.7.2003 > Výborně! Tak to je báseň o něčem. Hlubší myšlenka vyjádřená jednoduše (avšak né příliš, ale tak akorát) bez zbytečně složitých metafor v dílku, které svižně plyne. Přesně podle mého gusta, jen tak dál.
U příspěvku:PROLOMIT TICHO
Augustus (Občasný) - 30.7.2003 > Taky to znám. Bohužel
U příspěvku:Stůj
Augustus (Občasný) - 30.7.2003 > Přeslička> Děkuji. To byl přesně můj úmysl. Určitá myšlenka poměrně jednoduše vyjádřená s ohledem na formu.
U příspěvku:Hej,nohy
Augustus (Občasný) - 28.7.2003 > Naty> Uznávám, byl to spíše vrchol extáze.
U příspěvku:Hej,nohy
Augustus (Občasný) - 28.7.2003 > maxicka> Máš pravdu...s tou růžovou jsem to opravdu přehnal. Nicméně díky za uznání, od osoby s tak vynikajícími nápady obzvláště potěší. Co se týče vlohů, tak jsem tím pochopitelně nemyslel dědičnost (doposud jsem šlechtil pouze slepice a králíky a hodlám u toho i zůstat... i když...i když... ne, raději ne), ale přirozené předpoklady. Např. já mám též sexy nohy, dokonce jsem s nimi vyhrál jednu silně lokální soutěž (porotu činilo asi třicet děvčat a zhruba stejný byl i počet soutěžících), avšak básně by se o nich psát nedaly, a to i kdybych si vzal minisukni. Přeji též nádherný den a bohatou zálivku. To abys nám neuschla, květinko.
U příspěvku:-
Augustus (Občasný) - 28.7.2003 > maxicka> V tomto případě beru své námitky zpět a gratuluji k výtečnému nápadu. I když pro nás méně chápavé tam možná měla být aspoň poznámka typu: komentář je na nic, následuj instinkt! Nicméně  to Tvé básni(hádance) nijak neubírá na kouzlu. Děkuji Ti za krásné přání a naoplátku Ti zase já popřeji mnoho dalších zdárných experimentů. Již teď se na ně těším.
U příspěvku:obraz z >.........
Augustus (Občasný) - 27.7.2003 > Poutavé. Celkem mě to zasáhlo, i když k dokonalosti tomu lecos chybí. Např. pochopení, ale to nemusí být nutně Tvá chyba
U příspěvku:Strach
Augustus (Občasný) - 27.7.2003 > Zajímavá myšlenka (poslední tři řádky), ale provedení trochu pokulhává. Ne - mu se neschováš?! Nebylo by lepší jemu?
U příspěvku:Oblázek
Augustus (Občasný) - 27.7.2003 > Souhlasím s Naty.
U příspěvku:-
Augustus (Občasný) - 27.7.2003 > Báseň je celkově moc pěkná a líbí se mi, avšak možná by to chtělo nějaký název či aspoň komentář, aby byla lépe srozumitelná. Takto působí poněkud zmateně a není jasné co nebo koho vlastně popisuješ.
U příspěvku:Za odložené věci se neručí...
Augustus (Občasný) - 27.7.2003 >

Nádherné metafory. Skvělé v tom, že jsem je pochopil i já. Když k tomu připočtu atmosféru, tak to bylo málem doporučení.

U příspěvku:Neuchopitelná
Augustus (Občasný) - 26.7.2003 > Krásné. Zrovna jsem si vzpomněl na jednu neuchopitelnou. Úplně mě to dostalo.
U příspěvku:Plášť
Augustus (Občasný) - 26.7.2003 > blondýna> Výborně, postavím si to do almary hned vedle sádrových trpaslíků. Jinak mě docela překvapilo a také potěšilo, že někdo okamžitě odhalil hlavní myšlenku celé básně.
U příspěvku:Plášť
Augustus (Občasný) - 26.7.2003 > Naty> S řazením slov si nedělám starosti pokud se zrovna nesnažím o klasické verše, což není tento případ. Že to vypadá násilně, to mě velice mrzí, každopádně díky za postřeh.
U příspěvku:Deprese
Augustus (Občasný) - 26.7.2003 > Lerit> Ty nuly znamenají právě nesplněné (zpackané) životní zkoušky, ve smyslu 0 = neúspěch, tedy 0 bodů. Díky za vysoké hodnocení, jsem rád, že se Ti to líbí.
U příspěvku:Píseň na konečné
Augustus (Občasný) - 24.7.2003 > K samotné básni se toho snad víc už ani říci nedá. Nemálo mě však překvapilo blondýnino křížové tažení. Ne, že by tato báseň byla vrcholem poezie (i když mě osobně se líbí), ale viděl jsem zde i mnoho příspěvků, které by si takovou plamennou kritiku zasloužily rozhodně víc. Jinak autoři, kteří žehrají na "příliš" vysoké hodnocení děl jiných budí podezření, že důvodem jejich výroků je spíše závist než láska k poezii. Tím jsem se nechtěl nikoho dotknout, jen upozornit, jak to působí.
U příspěvku:nespavost
Augustus (Občasný) - 23.7.2003 >

Pěkné.

U příspěvku:Ony se líbaly
Augustus (Občasný) - 23.7.2003 >

Ode mě je to sice překvapující, ale souhlasím s Kelly, a to v plném rozsahu.

U příspěvku:PRCHLIVÁ
Augustus (Občasný) - 23.7.2003 >

Předvídavý:

Jsem rytíř bez Hany taky.

Řek jsem jí: Sbal si saky paky!

Dodrý způsob, jak předejít událostem. Zkus to na prchlivé, drž se a měj stále tak výborné nápady.

U příspěvku:To,co jsem si odnesla ze včerejší bouře
Augustus (Občasný) - 23.7.2003 > Skvělý! S upřimností sice nejdřív pojdeš, ale u mě né.
U příspěvku:Pod povrchem
Augustus (Občasný) - 21.7.2003 > Skvělé!! Ač nejsem žena, tak mne to chytlo. Je to vytříbené formou i obsahem. Navíc mě jako staromilce mimořádně potěšilo, že někdo dnes ještě píše takové krásné klasické verše.
U příspěvku:Spraseni reklamou
Augustus (Občasný) - 21.7.2003 > Nápad není špatnej, ale na klasické verše poněkud pokulhává forma (rytmus etc.). Nicméně máš bod za snahu.  
U příspěvku:Opilá báseň
Augustus (Občasný) - 20.7.2003 > Dommi> 

Právě včas! Já, zuřivý lovec  gramatických chyb, jsem si chtěl právě smlsnout. Máš bod.

U příspěvku:Snění
Augustus (Občasný) - 20.7.2003 >

Je to jako sen. Stejně zmatené a zároveň jímavé. Nevím, jak jinak bych svůj pocit z této básně vyjádřil. Nuže, snění zdar! Jdu spát.

U příspěvku:Hrob
Augustus (Občasný) - 20.7.2003 > Přáníčková víla> Díky za body, ale mohu -li se zepat: Co je v poezii na rýmech zbytečného?
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter