Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:..............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > tam to mám taky rád. fajn foutou.-)
U příspěvku:..........
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > první je zajímavá, z betlému asi nejvíc to vpravo dole...
U příspěvku:.............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > mě se ty barvy celekm líbí, ale ta holka mi s tím nekoresponduje, je trochu našponovaná...
U příspěvku:...............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > huwik> to máš dobrý huwiku, já tu práznou syrovost lidského bytí vnímám prakticky den co den, rok co rok. Ale dá se na to zvyknout.-)
U příspěvku:...........
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > ani jedna mě nebere...
U příspěvku:............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > Toono fajn, zasněné beru, ale Anae, zaphoto-shopené nee-()
U příspěvku:...................
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > první na mě moc přepálená a atmošce to tak moc nepřidává... ale druhá má pro mě "náladu"-)
...... zatím nejtrefnější název, co jsem od tebe kdy viděl,-) To je fakt za 5B.
U příspěvku:Kuk, kuklíku
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > to jak to připomíná ženu je fakt zajímavý... do toho ten kuklík jak žirafa... a nemravné se mi to nezdá.-)
U příspěvku:štrasové kamínky
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > ...super diamantová příroda, ještě to chce diamantové vědomí, aby mohl být člověk "v tom".-))
U příspěvku:studie jednoho stromu
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > mě taky ta kompozišn úplně nesedne, ale asi tam nevidím co jiní...?
U příspěvku:První poslední anděl 105/177
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > Miloš...> ...tedy ctí v tom dobrém slova smyslu... čeho jsou schopni akademici dnes, to už jde až na pár vyjímek často totál mimo mě...-()
U příspěvku:První poslední anděl 105/177
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > nazval bych to spíše neonová Venuše nebo dračice??...modernější a tím pádem horší už to pro mě být nemůže,-( Jediné co tě ctí, že nejsi akademik.-))
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 27.11.2008 > Cami> To jo, a ještě bolí a nejde zrušit, jen dělat, že ji nevidíme...
U příspěvku:sen o mužích
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > Jo. Však jsme polozvíření a polodémonické civilizaci, nebo jsem se zapomněl probrat ze snu??
U příspěvku:modlitba
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > To tučné by stačilo, a první verš je dobře dvojznačný... jsou sny vědomí i nevědomí. Oboje v nás žijí, i když už "nežijí" Ty první ještě ne, a ty druhé už ne a dokud jim nedáme-nenajdeme význam...
U příspěvku:úzkost
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > I jo.-)
U příspěvku:dlouho jsem neviděla tolik barev pohromadě
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > Já jo, maluji vesměs základními barvami.-)
U příspěvku:VIII a 1/2
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > ...Závěr se to tentokrát wandwelmiwell povedl.-)
U příspěvku:jsou sladké ty imaginace
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > ...Tak ta mi něco říká, ale nevím co?.-) Ten poslední verš...
U příspěvku:sto roků šramoty
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > ...nic mi neříká. ...Asi je to tím, že nemám šukni.-)
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > ...kdyby to bylo tak snadné...Ale co je ironií osudu. Lidé se koukají ze tmy- zpoza ní, a ač je druzí i napadají, na sobě ji stále nevidí....
U příspěvku:Kvalita života
Miloš... (Občasný) - 4.11.2008 > Jo. Pěkně napsané, ale zájem 0-)
U příspěvku:...moře ve vzduchu
Miloš... (Občasný) - 21.3.2008 > Mima> pozadí a barvy upravovala nejmenovaná... Jak jinak??Tahy ručně.-)
U příspěvku:Slepá ulička vědy...
Miloš... (Občasný) - 14.2.2008 > Damika> Možná, ale většinou stačí od pravěkých tlup naučená a věky posilovaná snaha se přizpůsobit komunitě.-) Máme to tak hluboko pod kůži, že si toho už téměř nejsme vědomi. A pak pokus o hlubší individuaci vypadá jako holé šílenstí...-)
U příspěvku:Slepá ulička vědy...
Miloš... (Občasný) - 13.2.2008 > Damika> Včera jsem měl dobrou při s kolegou, zatvrzele hájí vědu a přitom se snaží o kázeň buddhismu, dáli se to v jeho pojetí tak nazvat. Nepřipouští virtualitu světa(kterou dotvrzuje např. kvantová mechanika, částice je někdy vlnou energie (a naopak či oboje současně podle stavu pozorovatele) - do podstaty neznámou silou, páč nevíme co to vlastně vibruje a proč? Známe jen účinky), ani to, že jediný skutečný pohled co na svět máme je jen náš subjektivní, myslí si, že ten objektivní - sdílený lidmi co se na něm domluvili je skutečně Objektivní...
U příspěvku:Slepá ulička vědy...
Miloš... (Občasný) - 18.1.2008 > Damika> Ono se mi ten obrázek nechce zobrazit, ale předpokládám,že je to jak mění rozměry a jdou z makra-Vesmíru do mikra-buňky, jak to kolovalo mejlem. Jinak nemyslím, že by věda byla na nic, i počítače mají své uplatnění, ale nikdy uspokojivě nevyřeší naše životy, smysl, naplnění, pochopení sama sebe...
U příspěvku:Hej myseľ! Chýba mi rozum
Miloš... (Občasný) - 2.7.2007 > jawka> Jenom Lisa. Před 2mi lety měli ještě společné turné v Evropě, ale né u nás. A tak dokonalý hlas s řirokým rozpětím (vyvolájící takové mrazení nejen v zádech) nikdo jiný známý na světě zatím nemá... Napodobeniny jako VAS či Rajna spíše ukazují na Její nedosažitelnost. A když ji i Pavaroti považuje za nejlepší, to už je co říct... Jen škoda toho opouštění mysticko-magického stylu v albu The silver three a ještě se slabým doprovodem, který byl jediné mínus i na koncertu. Stačí dát hledat na www.youtube.com Lisa Gerrard a koncert, je tam nekolik dobrých ukázek z r. 2005 i 7.
U příspěvku:Pod ochranou kříže
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > Pkakát do kalendáře velmi zdařilý...
U příspěvku:dissolving mind
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > Ouvej. Tématika dobrá, ale zpracování je tak nějak dost umělé. Zkus pracovat na jejich "dozvuku" a vynech čtení Bhagávadghíty.-)))
U příspěvku:Bublinky
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > O2.-)
U příspěvku:koyaanisqatsi
Miloš... (Občasný) - 9.5.2007 > jo, to bych bral, ač trochu bezestřědné.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter