Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:......................
Miloš... (Občasný) - 19.5.2010 > stačila by ta bárka vzadu...
U příspěvku:.
Miloš... (Občasný) - 19.5.2010 > dole se to trochu topí, ale dobrý... takový je život.-))
U příspěvku:..............
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > Miloš...> ...vlastně né, do sépiové-)
U příspěvku:..............
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > jelen> mě ne, to byla ta studna... tohle je spíš jako to cílové jezírko...-jen pršet a hodit to do ČB. ..zrovna jsem teď koukal na kousek Offretu, po jeho obvyklých rozjezdových 30min. tohle dílko taky vypadá moc dobrě... Jsme /alespoň v běžném vědomí/ opravdu slepí vůči tomu, co je opravdu realita plynoucí kolem nás... natož zmiňovaná pravda... té konečné nedosáhneme za života, ani po smrti, ale až opravdu dojdeme na věčnost skrz ten náš virtuální vývoj... a přitom všechny její dílčí předstupně taky platí... no je to takové zvláštní, ten svět paradoxů kterého se tak masivně ve filmech dotýkal pokud vím jen On.
U příspěvku:.
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > byť vlevo dost přepálená, i tak super náladovka, jak ze zač. filmu THE DOORS...
U příspěvku:...........
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > ta levá.-) jen škoda že ta čára nevede z leva doprava,-( Ale moc taky netvoříš či jen nedáváš tolik sem, tohle už jsem viděl přes ramono miry, já jsem tu letos asi podruhé.-ú)
U příspěvku:...................
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > jak je něco veprostřed fotky vertikálně, vždy to ruší...-(
U příspěvku:...............
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > To už je více do Highlandera než Tarkovského, ale taky kvalitní foto.-) Ale že jsi to ty, dal bych ti 4-
U příspěvku:..................
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > no fakt super. Ty co máš laděné do Tarkovského nostalgie zbožňuji...
U příspěvku:..............
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > jelen> no přesně, jak z Tarkovského, ale tam by se dokonale hodila, ..no ještě více do SOLARISu, ...jak tam nakonci byl ten ostrov s tím domkem... Ale nejen proto bych volil tu první...-) Druhá moč studená...
U příspěvku:...................
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > se nezlob, tu už bych nebral, ta kytka je překontrastnobarevná, a nejde to moc dohromady s náladou pozadí... asi jako by si ve Sv. Vítu otevřel stánek Microsoft s astala Vista, či W7-)
U příspěvku:..................
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > ...i tahle je suprová, a nechápu, proč tak málo hodnocená?? ..taky rád takhle fotím přes okno, ale už se těším na stěhování, u nás jsem to vyfotil nejmíň 100x-)
U příspěvku:......................
Miloš... (Občasný) - 18.5.2010 > hmmm. ať koukám jak koukám, opravdu jsi tůno zabodoval.-)
Hlavně esteticky, ty barvičky, i kompozičně.-) jen jedno bezvýznamné mínus bych viděl v tom jak je malinko skopce ten most, ale to jen mikrojatůrně rušililinká...-))) Dal by se podle toho udělat i obraz do prodejen Zlaté uličky. Ale to už by nemělo tu stejnou náladu...-(
U příspěvku:"Quatzekotl" - Okřídlený had
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > sibyla> ....to bych řekl, hlavně "být v TOM"....
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > sibyla> co to, nějak se to sem předtím nedostalo... jo je to náročné, ale i tndéčko se dá přežít..-) A normální život je taky dost náročný a riskantní, tak vlastně není co ztratit.-))
U příspěvku:...............
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > huwik> :-))) To já tvořit furt moc nemůžu... i když trochu jo, ale né tolik kolik bych si přál...
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > sibyla> asi nepíšu dost jasně. Myslel jsem že není kam utéct. V TOM je všude, vně i uvnitř, neb je jen TO.-ú) vydělení je iluzorní součást hry...
Veselo je, ale přípravu na jó zvrat zatím nikde nesleduji, ani dole, ani nahoře...
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > sibyla> ...to mi povídej, o temné noci jsi slyšela?? Ale i ta naštěstí časem zmírní....-ú)
U příspěvku:...v rauši
Miloš... (Občasný) - 8.2.2010 > anae> ...a víš, že ani nevím, jak odtamtud vypadíjí fotky?? Jen jsem četl, že se tam motali beatníci a různí rokeři... Ale k oběma mám myslím dost daleko.-)
U příspěvku:štrasové kamínky
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > dadik> takovej ten menší "KrystáLék"....?-)
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > Cami> ...není kam, jsme stále v "TOM", ať už to vnímáme či nikoliv.-)
U příspěvku:Čas odhodit masky
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > sibyla> ...jestli ji opravdu i poznáváš, tak klobouk dolů, většina žen co znám si vystačí s emocemi.-)))
U příspěvku:Archetypy
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > Zeanddrich E.> ...no právě. Trvalo mi to léta, než mě "To" utvrdilo, že jsem nalezl... ale zrovna teď jsem z toho dost odvařený... Takže už se ani nedivím těm, co si na to raději celý život jen hrají a u toho se smějí.-ú)
U příspěvku:...k.
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > super bourák...
U příspěvku:....
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > když je dost rozmázlá, dá se.-) A tady docela zajímavě.... kolik sjich udělal, než si tuhle vybral??
U příspěvku:.............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > ale jo, pěkný moment...
U příspěvku:...........
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > jěště že fotíš i něco jiného než baby.-))
U příspěvku:...........
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > raději bez baby-to prostředí.., není dostatečně hezká, ani dost zajímavě ošklivá... ale patrně máš jiný vkus.-)))
U příspěvku:...........
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > na mě ostré.-(
U příspěvku:.................
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > fajn foutoon.-)
U příspěvku:..............
Miloš... (Občasný) - 1.2.2010 > tam to mám taky rád. fajn foutou.-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter