Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak vidím Channeling R. Palky a potažmo „duchovno“ jiných dalších
Mansukh (Občasný) - 7.8.2003 > K somě: Fetovalo se a asi fetovat bude :-). Je však třeba dodat, že uspořádání vědomí a jeho rozvrstvení se od doby véd značně změnilo. Mimo to se nedomnívám, že ta doba byla nějak zázračná. Védy samotné jsou dle legendy výtvorem 7 lidí. Přdpokládám, že v té době védám rozumělo asi tolik lidí co dnes. Osobně raději strávím noc s nějakou ženou než s nějakou drogou.
U příspěvku:Návrat Batmana
Mansukh (Občasný) - 7.8.2003 > :-))))))
U příspěvku:POP08
Mansukh (Občasný) - 7.8.2003 >
U příspěvku:Pauluskirche
Mansukh (Občasný) - 7.8.2003 > Pěkné, má to příběh i rytmus, i když ne na první pohled, jen nevím zda je to skutečně úvaha?
U příspěvku:Jak vidím Channeling R. Palky a potažmo „duchovno“ jiných dalších
Mansukh (Občasný) - 6.8.2003 > čtenář> Duchovní bytosti urazit nemůžeš, jsou celé :) k ničemu nás nepotřebují, to my je potřebujeme. Co říká dítě Tě neuráží, právě proto, že to říká dítě a říká to dětem.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Mansukh (Občasný) - 5.8.2003 > moonlight> Svíjení na zemi v křečích je doma též u některých křesťanských skupin, šamanských skupin ... projevují se tak emotivnější jedinci pod silným emočním tlakem (viz. třeba konec filmu Stalker - ruská verze) Svíjení je v pohodě. Daleko horší je vymívání mozků, které se děje masově a každodenně. Palka je neškodný, protože je na něm poznat, že je tak trochu magor.
U příspěvku:Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Mansukh (Občasný) - 4.8.2003 > Milý nepříteli (nebo příteli:), zkus se nad tím, co zde píšeš, trochu zamyslet.

Tři úrovně řízení v pěti lidech mají snad jen na našich ministerstvech >8) ... což potom ve dvou.

Celá mašinerie existuje pouze v hlavě R. Palky a jak se zdá Též v Tvojí.

V době, kdy skutečně nějaké skupiny fungovaly (už je to pár let) jsem se s mnoha jejich členy přátelil a měl tak možnost vše pozorovat. Všechny se zase přirozenou cestou rozpadly.

I kdyby byla jen z poloviny pravda, co se snažíš nastínit, pořád by výše uvedená skupina (tvořená v současné době cca 1 člověkem) mnohem méně nebezpečná než jakékoliv masové náboženství.

Pokud chces varovat před lidskou blbostí, marně se namáháš, je všudypřítoná.

Zdraví

Mansukh
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter