Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Proces
genialnideti (Občasný) - 18.9.2003 >
U příspěvku:Svobodu
genialnideti (Občasný) - 17.9.2003 > bezva.
U příspěvku:Utýct neni kam
genialnideti (Občasný) - 17.9.2003 > Monty> za zkoušku nic nedáš (resp. jenom 500,- nebo tak nějak). držím palce.
U příspěvku:Utýct neni kam
genialnideti (Občasný) - 17.9.2003 > jo. to docela dokážu pochopit. taky jsem školu po třech letech s tím, že dál už to bude jen nuda a úpornost. na smažení hranolek v mekáčí bakalářskej diplom bohatě stačí. :)))
U příspěvku:Horoskop
genialnideti (Občasný) - 15.9.2003 > zajímavý.
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 12.9.2003 > Delight> dvoumetrového!!! dvoumetrového odpuzovače! ano, to jsem já, ale nikdo mi za to nechce platit... :))))
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 11.9.2003 > Delight> ha - odhalil jsem tě!!! už byste mě nevytáhli nahoru!!! žádná taková! chci poctivou, dobře placenou práci, kde využiju své nepochybné stylistické nadání. třeba bych mohl nadávat lidem, který nerespektujou diskrétní zónu v bance...?

"odstupte, kurva, ne? jak by se VÁM líbílo, kdyby VÁM někdo čuměl přes rameno, když posíláte zkurvený alimenty tý prolhaný čubce, kterou jste beztak si beztak nechtěl vzít...?!"
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 11.9.2003 > stanislav> obávám se, že na výzkum kosmu jsem příliš velký a těžký. moje vynášení do vesmíru by se daňovým poplatníkům prodražilo, a to by mne trápilo. nene, chladné hlubiny všehomíra jsou mi uzavřeny, zmáčkni jiné tlačítko.
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 11.9.2003 > stanislav> ale kam jinam ho napřít? aby se z toho dalo pohodlně žít? poraď....
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 11.9.2003 > stanislav> neboj. představa o nečekaném ukončení pracovního poměru pomalu zraje v pomalé lebzičce... prozatím to vypadá, že si uděláme s mou drahou starou super dovolenou přes vánoce... taky dobrý. :)))))) chichi. :)
U příspěvku:Vsevolod
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > ihí. nějak jsem to nedočetl, nadřízený vyrušuje. hanba!
U příspěvku:Sášenka
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > nejlepší je selátko. mám pro prasata slabost. :)))
U příspěvku:tabulka 24
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > vítej inženýrskej! tabulka je super nápadíček, variace už tu byly, ale tabulka je fakt lahodička!!! boduju naplno!!!!
U příspěvku:Sny mých pacientů II.
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > sigi je sigi. to je marný.
U příspěvku:neurotické zápisky 2
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > stanislav> nechci se ti do toho vrtat, ale esotericky laděné knihkupectví mi přijde jako vhodná zábava tak akorát pro manželky zazobaných podnikatelů. to je monty opravdu tak v balíku? :)))) co ta hospoda v pátek, psal ti lukíno?
U příspěvku:neurotické zápisky 2
genialnideti (Občasný) - 10.9.2003 > výborně! napsal bych ještě nějaký hovadinky, ale jsem vysílen pracovním procesem... hihihi. vtip. dávám bůra!
U příspěvku:historky spod smetí I.
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > besné.
U příspěvku:Sadám
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > a já se tak těšil na sadáma!!! zatracený slováci!
U příspěvku:homosexuální klika zdivočelých hipíků
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > jo. super.
U příspěvku:vochechule
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > hezkej obrázek. milej.
U příspěvku:Albertov jídelníček
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > úhahá!!! hihi.
U příspěvku:Jeffry Dahmer a továrna na čokoládu
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > chichichi.
U příspěvku:Jeffry Dahmer a továrna na čokoládu
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > chichichi.
U příspěvku:richard ramirez maluje matčin obrázek
genialnideti (Občasný) - 9.9.2003 > svělý veršíky... :))))
U příspěvku:OVOCE STROMŮ RAJSKÝCH JÍME...
genialnideti (Občasný) - 8.9.2003 > Líbilo, nejvíc teda ta zmínka o ohořelých chlupech a tedy opticky menší výživnosti pekinéze. :)))
U příspěvku:Zimní samota
genialnideti (Občasný) - 5.9.2003 > skvělá fotka. výborně vymyšlená. za pět.
U příspěvku:Úřad
genialnideti (Občasný) - 5.9.2003 > schiofrenie vždycky potěší, ale začínám mít temňounký tušeníčko, že jsem z jednoho kusu. tj. líný, kam až oko dohlédne... ech.
U příspěvku:Meloun
genialnideti (Občasný) - 3.9.2003 > Kapucín> kvůli trajlerům na blbiny chodím do kina naschvál pozdě. :))))
U příspěvku:Meloun
genialnideti (Občasný) - 2.9.2003 > je vidět, že jsem tady jedinej kulturní člověk. všichni maj narážky na nějakou scénu s koláčem, o který já nemám ani páru, protože jsem slušnej a chodím do kina na hodnotné filmy. styďte se! :)
U příspěvku:PÍSMÁK 2010
genialnideti (Občasný) - 2.9.2003 > jo. docela přesný. akorát doufám, že se lyryk včas probere. uvidíme. :)))
U příspěvku:KRÁLOVSTVÍ ZA PÁRÁTKO
genialnideti (Občasný) - 2.9.2003 > milé. nebo vlastně nemilé...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter