Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:do jak malého prostoru se vejde člověk
genialnideti (Občasný) - 13.10.2003 > kdy někdo = když něco. oko žasne, co ruka píše.
U příspěvku:do jak malého prostoru se vejde člověk
genialnideti (Občasný) - 13.10.2003 > Kelly> to opakování je tam schválně... snaha vyjádřit takový to naléhavý blábolení, kdy někdo opravdu potřebuješ... lidi se občas opakujou, když maj nervy v kýblu.
U příspěvku:Důležité sdělení !!!
genialnideti (Občasný) - 9.10.2003 > zato holčička to psala prudce inteligentní. na plochu.
U příspěvku:PODRŽ MI RUKU
genialnideti (Občasný) - 7.10.2003 > neřeš ho, nin, jen si potřebuje vyplavit adrenalin z nadledvinek. však on zase odejde, on totiž pořád někam odchází, pan majitel. :)))
U příspěvku:HLADOMOR
genialnideti (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> vaše návštěva je vždy událost. ctěná družka trpěla po zbytek večera úpornými depresemi, které jsem musel pracně rozhánět svým třeskutým smyslem pro humor. :)))
U příspěvku:Příběh se šťastným koncem
genialnideti (Občasný) - 3.10.2003 > stanislav> teda stanislave, ty měníš ty ikonky rychlejc než rychlý šípy. co je zase tohle? platí ta neděle?
U příspěvku:Příběh se šťastným koncem
genialnideti (Občasný) - 3.10.2003 > BlueSky> pětistovka stačí. nebudu rumpíka rozmazlovat.
U příspěvku:Pozor! Akční slevy v hypermarketu Carrefour!
genialnideti (Občasný) - 2.10.2003 > stanislav> nepruď, šípáku!!! :)
U příspěvku:Pysky jako řísky
genialnideti (Občasný) - 1.10.2003 > to přejde...
U příspěvku:HC energie proč? pokračování
genialnideti (Občasný) - 1.10.2003 > hokej mě zajímá, ale tohle je ultranuda.
U příspěvku:Kdo by neměl ziggyho rád...
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > stanislav> čím dřív, tím lépe. jaké pivo rád ty a jaké ziggy? co pije monty, může-li už? jaké občerstvení máme připravit - obložené chlebíčky, slané pečivo nebo snad nadívané labutí krky?
U příspěvku:Kdo by neměl ziggyho rád...
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > v sobotu už zřejmě něco mám, takže v neděli odpoledne/večer? nechcete se třeba zastavit, koupím zase nějakej vyjetej olej...?
U příspěvku:Kdo by neměl ziggyho rád...
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > stanislav> ano. v tom se jistě shodneme. teď už zbývá jen stanovit termín - prokonzultuj celou problematiku se ziggym - psal onehdá, že by svlažil - a dej vědět kdy/kde.
U příspěvku:Kdo by neměl ziggyho rád...
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > fotky mizerný, ale ziggy to zachraňuje. což takhle popít? kultivovaně ofkórs.
U příspěvku:PRO ZTRÁTU DŮVĚRY
genialnideti (Občasný) - 30.9.2003 > od matky bych nečekat takový jazyk. takže pouze za čtyři. :)))
U příspěvku:Jarda zabil Leoše
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > začal bych rovnou o nápisech (tj. oželel bych celý ten úvod o ježdění tramvají atd.), ale zbytek stojí za přečtení. pět.
U příspěvku:Uklidnění
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > stanislav> přesunul jsem si archív z písmáka na totem, tak tady tím teď chvíli budu obtěžovat. nebrlmlej.
U příspěvku:Circularis
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > oříznul bych to zprava na čtverec, ale barevně i kompozičně zajímavý. solaris...?
U příspěvku:VEČER NANEČISTO
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > samotu nerad.
U příspěvku:Bajkal
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > ty jsi z pardubic?
U příspěvku:Trial s náklaďáky
genialnideti (Občasný) - 25.9.2003 > drsný.
U příspěvku:Telefon
genialnideti (Občasný) - 22.9.2003 > znám.
U příspěvku:zajíček se v jamce honí sám
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > tohle mi přijde zbytečný, ziggy, že ty se nudíš? nemáš náhodou přepravovat nějakej skleněnej artefakt?
U příspěvku:Pescadero
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > MNĚ!!! MNĚ!!! ASI SI PROVRTÁM HLAVU KULKOU!
U příspěvku:Pescadero
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > poslední tři řádky mě vrtají hlavou. to se musí ocenit.
U příspěvku:Vyrostl ve mně strom s oknem a svíčkou
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > uch. na mě moc sladký.
U příspěvku:Semkněte, slečno, svá bělostná stehna
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > výborný.
U příspěvku:T3 - TOTEM ÚTOČÍ aneb THREE OF A PERFECT PAIR
genialnideti (Občasný) - 19.9.2003 > jste krásní. také bych chtěl být tak krásný.
U příspěvku:Sny mých pacientů VI.
genialnideti (Občasný) - 18.9.2003 > sigi je prostě kanón, čtu to podruhý a pořád super.
U příspěvku:NECESTOU
genialnideti (Občasný) - 18.9.2003 >
U příspěvku:Proces
genialnideti (Občasný) - 18.9.2003 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter