Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Anouk
surel (Občasný) - 5.9.2007 > Judith> promin, ja zapomel na cizojazicny koutek... tak presouvam.
U příspěvku:pozdní polibky
surel (Občasný) - 5.9.2007 > libi
U příspěvku:Čtu si
surel (Občasný) - 10.3.2007 > miroslawek> Konstantin Biebl, co u nej mas na mysli...? diky.
U příspěvku:zhasínám vlakům červená světla
surel (Občasný) - 2.2.2007 > Barča> Ale to přece nikdo nepopiral, že něco se líbí více lidem a něco méně lidem,...ale ty když si prohližíš chlapy, tak se řídíš podle statistiky, nebo podle toho jestli se ti líbí? Já když si prohlížím ženskou, tak mě statistika moc nezajima, to bych si ji potom ani nemusel prohlizet, proste bych si zjistil, co rika vetsina.
Ja mluvil o tom, ze jedinec sam o soben nemuze tvorit objektivni nazor. Muze se snazit pracovat objektivne, tak ze si vybere urcita kriteria a postupy, ktere bude uplatnovat na vse a fakta, ktera takto ziska bude vzdy stejne hodnotit.

PS: se statistikou na me nechod, ani s ekonometrii :-)), protoze i u tech zenskych by zalezelo na tom, koho by ses ptala? Dale taky mezi tema 90-letyma, kolik z nich bylo v mladi krasnych a svudnych atd... Jo a melo by to vychazet priblizne stejne - podily, proste pul na pul (kvuli normalnimu rozdeleni). Stejne ta tvoje otazka by byla trochu zavadejici, kdyz by si se vlastne castecne ptala jestli se ti vic libi zeny mlade, nebo stare, to je jak by si se chlapa ptala, jestli mu vic chutna soda nebo pivo.
U příspěvku:zhasínám vlakům červená světla
surel (Občasný) - 1.2.2007 > Barča> Vzdyt stejne nakonec zalezi jen na tom jak se ti to libi, nebo nelibi, o nicem jinem to neni. O poezii rozhoduje ctenar ne autor, jenze i autor je ctenar vlastni poezie...


Ne mluvim jen o tom ze objektivni hodnoceni neni mozne.

Nektere zeny si budou myslet jak nejsou svudne, ale pritom me svudne vubec pripadat nebudou. Tisic jinych muzu je naopak muze adorovat.

Kdyz se podivam na zenu, tak vim jestli je pekna nebo oskliva. Kdyz s nekym budu o te zene mluvit, muzu svuj nazor na jeji vzhled poopravit, treba me upozorni na neco co me zaujme, treba zmeni muj pohled na tu zenu, to je mozne, priznavam.

Nemam ale moc rad, kdyz si nekdo privlastnuje monopol na hodnoceni krasy zen, a nejen to, jeste horsi je kdyz nejaka zena ma doma v koupelne to zrdcadlo zle kralovny a osobuje si primo monopol na krasu.
U příspěvku:zhasínám vlakům červená světla
surel (Občasný) - 31.1.2007 > Janele z Liků> ani nevim proc sem si cetl tuhle vasi debatu. Byla to vlastne jen opakovana recitace stejneho obsahu, ale zajimave podavana. Skoda ze si chces tak moc dokazovat svoji vyjimecnost a ostatnim ji nechces nechat. Myslis si ze existuje nejaka opravdovost a oproti tomu predstiranost? Ja myslim ze vse jsou tak relativni pojmy, ze je to uplne jedno. Kazdy si vytvarime svou stylizaci - zivotem, nase stylizace je taky zivot...Jde zit bez stylizace - zit opravdove? To je podle me blbost, tahle otazka, nikdo nezije opravdove, nebo vsichni zijou opravdove. Da se rict ze je neco pravdivejsi? Musí clovek vsechno zazit, aby se k tomu mohl vyjadrit? Vzdyt stejne nakonec zalezi jen na tom jak se ti to libi, nebo nelibi, o nicem jinem to neni. O poezii rozhoduje ctenar ne autor, jenze i autor je ctenar vlastni poezie...
U příspěvku:zhasínám vlakům červená světla
surel (Občasný) - 31.1.2007 > Janele z Liků> ani nevim proc sem si cetl tuhle vasi debatu. Byla to vlastne jen opakovana recitace stejneho obsahu, ale zajimave podavana. Skoda ze si chces tak moc dokazovat svoji vyjimecnost a ostatnim ji nechces nechat. Myslis si ze existuje nejaka opravdovost a oproti tomu predstiranost? Ja myslim ze vse jsou tak relativni pojmy, ze je to uplne jedno. Kazdy si vytvarime svou stylizaci - zivotem, nase stylizace je taky zivot...Jde zit bez stylizace - zit opravdove? To je podle me blbost, tahle otazka, nikdo nezije opravdove, nebo vsichni zijou opravdove. Da se rict ze je neco pravdivejsi? Musí clovek vsechno zazit, aby se k tomu mohl vyjadrit? Vzdyt stejne nakonec zalezi jen na tom jak se ti to libi, nebo nelibi, o nicem jinem to neni. O poezii rozhoduje ctenar ne autor, jenze i autor je ctenar vlastni poezie...
U příspěvku:Domečky
surel (Občasný) - 1.7.2006 > rozpaky >/]
U příspěvku:Interpretace soulože
surel (Občasný) - 12.10.2005 > ježiši to zas někdo neměl při přednášce co dělat...
U příspěvku:HMM30
surel (Občasný) - 8.10.2005 > Smetiprach> hádesu hodina je hodina kdy usínáme...
U příspěvku:HMM30
surel (Občasný) - 7.10.2005 > hádesu správně
nemyslel
U příspěvku:NEKONEČNÝ DÝCHÁNEK
surel (Občasný) - 3.10.2005 > je to moc nakažený televizní verzí..
U příspěvku:Já když jsem byla mladá II
surel (Občasný) - 1.10.2004 >
U příspěvku:Říkalas že máš ráda kytky...
surel (Občasný) - 12.9.2004 > Kelly> Beru všechno, ale protivné ale,

Strašně se mi líbí Havran a i to jak ho Poe napsal, udělal to jedna báseň, ale pak si vezmu třeba Umirájící od Wolkera a u toho vím, kdo to psal, proč, jak a kdy, bez toho abych o tom musel přečíst pojednání, protože to z člověka pryští na papír a z něj zase ven. Přitom si sou tihle dva stylem hodně podobní. Takhle bych to asi rozlišil.

Když píšu od srdce, jde to k srdci, když píšu od hlavy jde to zase k hlavě, Nejlepší je vzít to krční tepnou, v tom se asi shodnem.
U příspěvku:Říkalas že máš ráda kytky...
surel (Občasný) - 4.9.2004 > Kelly> OSm minut nesvědčí? Ne, svědčí proti tobě, tohle je argument jak Brno..., nejlepší básníci píší jaksi bez příprav. Tohle by možná byla pěkná diskuze, je li lepší dřina, pocení a krev, nebo to mít tady, ukazuje si na hlavu.

Nějak se to nevztahuje ke všemu ostatnímu co tady bylo napsáno.
U příspěvku:HMM 24
surel (Občasný) - 4.9.2004 > Cobain> tady neni zadna hlavni myslenka. vetsinou tu ani nebude, to je pocit.
U příspěvku:HMM 28
surel (Občasný) - 4.9.2004 > čtenář> al-ko-HOL
U příspěvku:HMM 27
surel (Občasný) - 4.9.2004 > Cobain> ?????? Ochraný svaz autorský?????, jestli to je bez myšlenky no dobře, je to trapná satira, která už skoro oslavila páté narozeniny.
U příspěvku:HMM 23
surel (Občasný) - 29.8.2004 > Kelly> fakt
U příspěvku:HMM 22
surel (Občasný) - 26.8.2004 > Cobain> asi měla, já nevím, prostě to po sobě nepřečtu, a už když sem to přepisoval, dal sem tomu tohle jméno, no
U příspěvku:Noční probuzení
surel (Občasný) - 21.8.2004 > Kelly> s křížekem po funuse, to už teďka můžu říci klidněji, nejdřív sem chtěl soustrastit. Opravdu pěkné, jak sem si to tady po delší době pročítal, musím uznat, jo, trefilases. Ty diskutované vrypy by nemusely být pod, ale třeba do - jestli to teda nemění význam, já to četl jako "do" a takovej sem tomu i dával význam. No chtěl sem něco říct, tak sem řekl. Pěkně.
U příspěvku:MILOSTNÉ VYZNÁNÍ POETICKY FUNDOVANÉHO HAVÍŘE ANEB DNES JE ČTVRTEK A KUNDA JE JEN / *** ********** **** /
surel (Občasný) - 21.8.2004 > Majznu Tě přes hubu
Otevři dásně
Vypadne pár zubů
Zas bude krásně

Dál tluč si do dubu
A pracuj v masně
Já uhlí odrubu
Napíšu básně
U příspěvku:Harémem
surel (Občasný) - 22.3.2004 > jaro už zase tady...
U příspěvku:prohraný dostih
surel (Občasný) - 10.3.2004 > jen proč je prohraný?
U příspěvku:Vážení vody - rozbor
surel (Občasný) - 9.3.2004 > Vio> Emmet: "ale pokud chce člověk klasicky odborně interpretovat dílo,nesmí si vkládat vlastní významy,jde o to pochopit,jaký význam tomu dal autor"

Tohle to je pro mne krávovina nad všechny cecky. Jediné co je důležité je jak čtenář vnímá poezii. Jinak by byla naprosto zbytečná. To bychom mohli všichni sedět kolem trůnů a čučet a čučet asem tam hlučet. Byla by to nehorázná nuda. Pokud text žádným způsobem neoslovuje je to jako plavat proti proudu. Beru vždy se snažím pochopit, ale nikdy nevím co tím chtěl básník říci, kdybych to přesně věděl nemělo by to cenu psát básně. Básník by prostě napsal co chtěl říci. Všichni dva jsou vždycky jiní jak by mohli přesně chápat.
U příspěvku:Vodováhání
surel (Občasný) - 9.3.2004 > Kelly> Asi se teĎka pěkně ztrapním ale za pokus mi to stojí.
Já nevím jestli to je ze života, nebo ne. Takže se to těžko chápe, jestli to má být jako autorské nebo jaké. Řekněme že tak to chápu – jako vypovídající o autorovi i když ve tvém případě, jak tvrdíš si většinou vše vymyslíš.

Něco skončilo a něco začalo
v hlavě se ti to převrátilo
a co ta voda co je v právu .... co o ní já!!! mám nevědět. (že to spíše mělo skončit někde ve vodě? ŽE v té hlavě je prázdno, je to zase o nějakém chlapovy (tedy spíše jeho archetypu animusovi?) celá báseň!!!???) – aspoň to by napovídala další sloka, že seš prostě v háji, jak se s tím vyrovnáš, že to zatím vždycky dopadlo špatně a tys to nechtěla, je to všechno k posrání. a že se na všechny chlapy, nebo co já vím, na klidný a spokojený život, tedy spíše snahu o něj můžeš vykašlat protože to není ono a páchnou (:_!). NO a na závěr ti máme poradit abyssisisis jednou konečně vybrala? jen poznámka, ten třetí to přeje jim, nebo si přeješ třetího ?

Zamýšlel sem to asi takhle nějak se svým nelíbím, jestli jsem pochopil vcelku špatně nelíbí se mi to asi proto. jestli jsem pochopil dobře nelíbí se mi to možná právě proto, nebo lépe vypovězeno i přes to. a když řeknu že chci být kritický tak to u mne znamená povětšinou to, že řeknu jestli se mi to líbí nebo ne. Takže ještě jednou takže to ne.

Rozumíme si? Nic ve zlým a navěky dobrý doufám.
U příspěvku:Vodováhání
surel (Občasný) - 8.3.2004 > Kelly> já neřek, že to je špatné, já řek že se mi to nelíbí. Proč bz se mi to co nechápu mělo líbit (vždz)?
U příspěvku:Modrá spirála
surel (Občasný) - 5.3.2004 > ouvej> jo, někdy jo, ale těší mě že symbolismus neskočil
U příspěvku:Vodováhání
surel (Občasný) - 5.3.2004 > Kelly> protožem možná sem blbej, nechápu první verše a ty další jak je chápu pro mě moc neznamenají. asi tak
U příspěvku:Modrá spirála
surel (Občasný) - 4.3.2004 > proč jen v tom vidím sprosťárnu jak blázen
U příspěvku:Vodováhání
surel (Občasný) - 4.3.2004 > tak se taky projevím trochu kriticky, tohle to teda ne.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter