Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:rest of orange
Meda (Občasný) - 6.4.2008 > Mám ráda šedivou :-)
U příspěvku:podvodní bytosti /totemu/
Meda (Občasný) - 21.6.2006 > Tohle se mi opravdu líbí. Gratuluji.
U příspěvku:kouzlo v eŠ
Meda (Občasný) - 21.6.2006 > Omlouvám se, zapomněla jsem se přihlásit. Tak aspoň přidám bodíky.
U příspěvku:Julinka - a přece se točí
Meda (Občasný) - 21.6.2006 > xmark> Dalo by se říci, že máš ve všem pravdu, jen ...
Zkus přemluvit ani né roční dítě, aby si hrálo na vhodném pozadí a zkus přemluvit foťák za 5000 aby fotil líp. I tak to byl zázrak, že jsem to udržela z ruky.
Omlouvám se, že kazím úroveň, ale dala jsem to sem doufajíc, že na fotku pohlédnou oči jedné stálé přispěvatelky.
U příspěvku:Podzimni
Meda (Občasný) - 2.11.2004 > Taky jsem levotočivá jako většina životně důležitých aminokyselin :-)
Líbí se mi, jen bych zvolila jiný rámeček.
U příspěvku:Obyčejná voda potoční
Meda (Občasný) - 4.8.2004 > Připomíná mi to kalendář od Havla, který jsem měla jako teenager doma na zdi. Jak se dají udělat takovéhle fotky?
U příspěvku:moje geometrie v krajině
Meda (Občasný) - 17.6.2004 > Tomuhle rozumím. Oslovuje mne to a líbí se mi to.
U příspěvku:Váza
Meda (Občasný) - 4.3.2004 > Mám ráda narcisy a fotografie, na jejichš přečtení potřebuješ vlastní fantazii.
U příspěvku:rkz
Meda (Občasný) - 13.1.2004 > Ten kouř vlevo vypadá jako Barbucha z Kuby a Kubikuly :-) a já si myslela, že si ho ten Vančura vymyslel :-)
U příspěvku:"Tvary...."
Meda (Občasný) - 12.1.2004 > Máte doma pěkný cedník :-)
U příspěvku:...být sežrán:.
Meda (Občasný) - 12.1.2004 > Pavouček je mnohem sympatičtější :-)
U příspěvku:Zimní sny
Meda (Občasný) - 12.1.2004 > Tomuhle rozumím výrazně lépe. Ta Andělka - pokud to měla být žena od anděla - by měla být spíše Andělicí, ne? :-)nebo Andělovou?
No, ale proč máš i zimu v tak smutných barvách?

U příspěvku:"Plamen sochařem...."
Meda (Občasný) - 6.1.2004 > Plamen je moc šikovný :-) a fotograf také :-)
U příspěvku:Pampeliška
Meda (Občasný) - 31.12.2003 > Jade> Děkuji. Jsem ráda, že se líbí.
U příspěvku:Pampeliška
Meda (Občasný) - 31.12.2003 > xmark> Ona ta fotografie také pochází z doby Tesla Orava. Nevšimla jsem si, že by u jiných fotografií byly tak tvrdé komentáře. Co Vás vedlo k tomu, že jste se do té ubohé průsvitné rostlinky tak obul? Je opravdu tak špatná?
U příspěvku:Niky (4)
Meda (Občasný) - 31.12.2003 > Kocour hrnečkový, hmmm. Máme doma kočku lavórkovou :-)
U příspěvku:Zimní květy
Meda (Občasný) - 30.12.2003 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter