Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Hugoň
(muž)
Občasný
Na Totemu: 809x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Bližší informace o sobě pro ostatní? Co by vás zajímalo??

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:non originale
Hugoň (Občasný) - 25.2.2005 > Gé! Tady vidíš, že fotkám vlastně vůbec nerozumíš. Až budeš chtít vědět, která fotka se ti povedla, zeptej se prosimtě mě... :o))))))))
U příspěvku:d.tuin.the.end
Hugoň (Občasný) - 22.2.2005 > Mně se to takhle barevný líbí o mnoho víc, než bw. Amám dotaz. Co to teda znamená, to D.TUIN?
U příspěvku:Snadné stěhování
Hugoň (Občasný) - 14.2.2005 > :o))))))))))) Tak to je velmi vtipné, i když je fakt, že to pude vyfotit líp. Ale stejně, i takhle je to u mě plnej počet.
U příspěvku:non originale
Hugoň (Občasný) - 10.2.2005 > Ty víš, že se mi to líbí. Proč ale takovejdle sebeschazující název?
U příspěvku:Yesterday
Hugoň (Občasný) - 7.2.2005 > Bravo!
U příspěvku:zimní poezie
Hugoň (Občasný) - 31.1.2005 > Nazdar Akire. Prohlíd jsem si celou tvojí kolekci a musim říct, že se mi moc líbí. I tahle fotka je povedená.
U příspěvku:Mezipřistání
Hugoň (Občasný) - 20.1.2005 > Yeah! Fascinujou mě hlavně ty její ruce/nohy...
U příspěvku:Slávik
Hugoň (Občasný) - 20.1.2005 > Fíha...
U příspěvku:Pod normalizačním světlem
Hugoň (Občasný) - 13.1.2005 > Čemu tady kdo nerozumíte? Jasná pětka a déčko.
miroslawek: Doufám, že si děláš srandu...
U příspěvku:coldplay: parachutes
Hugoň (Občasný) - 10.1.2005 > tomash> Jéé! Tak to je supr. Tam to teď bude žít...:o) Dík.
U příspěvku:coldplay: parachutes
Hugoň (Občasný) - 6.1.2005 > Nazdar tomashi. Objevil jsem tě (tvoje fotky) teprve dneska a musím říct, že jsem naprosto unešenej. Prolistoval jsem všechny tvý fotky a - paráda! Beze srandy. Gratuluju.
U příspěvku:Ukřižovanej
Hugoň (Občasný) - 14.12.2004 > ...a pustil jste si k tomu teda někdo to Švihadlo?..:o)
U příspěvku:Ukřižovanej
Hugoň (Občasný) - 14.12.2004 > Emmet_RAY> V tom mám jasno. Moc. :o)
U příspěvku:Ukřižovanej
Hugoň (Občasný) - 14.12.2004 > jacques citrón> Správně. Nedělej si násilí..:o)
U příspěvku:THE GERMS
Hugoň (Občasný) - 6.12.2004 > Max Bubakoff> Dík. Je vidět, že tomu rozumíš. :o))))))) Hele, já nejsem moc člověk na spolupracování. Nebudeš se zlobit, když se neozvu?
U příspěvku:..:: My way ::..
Hugoň (Občasný) - 19.11.2004 > !
U příspěvku:THE GERMS
Hugoň (Občasný) - 26.10.2004 > Kajman> Dík. :o)) Grafiku mi dělal Gongey (mrkněte se na jeho příspěvky - doporučuju), takže za to patří dík jemu.
O tom, že nějaký Germs fakt existovali jsem se dozvěděl, až když jsem to měl skoro dopsaný a už se mi to nechtělo měnit, protože jsem si na to jméno prostě zvyknul.
Strokes kupodivu nezná každej a jejich fotky mi přijdou naprosto dokonalý. Image týhle kapely prostě miluju a přijde mi, že to k The Germs celkem sedí.
Ještě jednou dík.
U příspěvku:THE GERMS
Hugoň (Občasný) - 15.10.2004 > No, možná neberte ten úvod tak úplně vážně... Je fakt, že v rádiu je moc nehráli...:o)
U příspěvku:Nano/Foto 02
Hugoň (Občasný) - 8.10.2004 > Super. Podle mě, udělat fotky z koncertu, tak, aby za něco stály, je daleko těžší, než to na první pohled vypadá. Tady se mi líbí, že ta fotka zachycuje Klárku při nějaký EMOCI.
U příspěvku:f l . o v e r . e x p o s . .
Hugoň (Občasný) - 21.6.2004 > Moooc pěkný!
U příspěvku:myslivci
Hugoň (Občasný) - 21.1.2004 > Moc pěkná fotka. Myslivce nemám rád ani trochu, ale tyhle pánové naštěstí ani moc jako myslivci nevypadaj.
U příspěvku:Fousy
Hugoň (Občasný) - 20.1.2004 > Fin> Zuby už mi několik posledních let trochu stagnujou...:o)
U příspěvku:Fousy
Hugoň (Občasný) - 20.1.2004 > Fin> Jo, dík za upozornění. Už jsem to opravil.
U příspěvku:Lajka
Hugoň (Občasný) - 13.1.2004 > Uff. Po dvoudením úsilí se zadařilo...:o))))
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter