Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:neco spatne
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2006 > maxima gali> To by mě zajímalo, komu a proč tohle doporučuješ.
U příspěvku:Prázdniny
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2006 > Konečně fotka.
U příspěvku:zkratka ke kremaci
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2006 > MiKa> to tě neomlouvá
U příspěvku:Puberťák
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2006 > Do dlouhýho textu se vejde hodně klišé ...
U příspěvku:k1
Strážce_majáku (Občasný) - 11.7.2006 > Filipb> Růže řeknou víc ...
U příspěvku:sama doma
Strážce_majáku (Občasný) - 3.7.2006 > Sama doma ... páč nemá co na sebe.
U příspěvku:0633_0013
Strážce_majáku (Občasný) - 28.6.2006 > MichaelaPospíšilová> Možná by stačilo vrazit to do skeneru s větší densitou, než má ten Konica-Minolta Dual IV.
U příspěvku:0633_0013
Strážce_majáku (Občasný) - 27.6.2006 > MichaelaPospíšilová> Někdy řežu, někdy ne. Tohle je fůl frejm.
U příspěvku:0633_0013
Strážce_majáku (Občasný) - 27.6.2006 > Je potřeba počkat, až bude slunce svítit takřka přímo do tunelu (červen kol. 9 hod. ráno).
U příspěvku:my všichni sme hnůj
Strážce_majáku (Občasný) - 26.6.2006 > sveřepes_umřetý> A křivkama hýbeš pomocí Mozzilly nebo aplikace Calc? :-) PS se míní nějaký program pro úpravu, lhostejno, jestli to je PhotoShop nebo jiný krám.
U příspěvku:my všichni sme hnůj
Strážce_majáku (Občasný) - 26.6.2006 > sveřepes_umřetý> Co ty kontury?
U příspěvku:Ach,ty balvane
Strážce_majáku (Občasný) - 26.6.2006 > Dokáže si představit stupidní poznámky opilců (ve stylu Ester K.), ale kromě tý tuny banality tam pro mě nic není.
U příspěvku:my všichni sme hnůj
Strážce_majáku (Občasný) - 26.6.2006 > Dekadence mi nejde dohromady se standardním PS filtrem.
U příspěvku:A výsledek - skvost
Strážce_majáku (Občasný) - 26.6.2006 > První je gút, zkoušel jsem těsnější ořez a nebyl by od věci, světlo slybší. Ostatní je vata.
U příspěvku:Cestou sluneční
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > .
U příspěvku:L´histoire d´une fleur 7*75/75
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > .
U příspěvku:Chodník
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > .
U příspěvku:Hranice
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > Fajn, i když nápad není původní. Šum nahoře mi tady vadí. Makro ... asi ne (ale o to nejde).
U příspěvku:Hranice
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > Vitovan> To je problém vás, co potřebujete jednoznačné, hotové a uzavřené sdělení. Od toho jsou třeba Zlaté stránky.
U příspěvku:Bez názvu
Strážce_majáku (Občasný) - 23.6.2006 > Tipnul bych to na zkrachovalý OÚNZ.
U příspěvku:Na návsi 2
Strážce_majáku (Občasný) - 22.6.2006 > Díky hlavě (chybějící) to nemůže obstát.
U příspěvku:(asi) hořím
Strážce_majáku (Občasný) - 22.6.2006 > Barva je nudná jak dovolená na Baltu ))
U příspěvku:0631_0007
Strážce_majáku (Občasný) - 22.6.2006 > protěž> Má ji přes rameno.
U příspěvku:Zahrada Plasticky II.
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > Barvy jak na německý igelitce ...
U příspěvku:Sušení
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > Dokument z tiskárny? Tiskaře odvezli na záchytku ... barvy jsou mimo kontrolu ))
U příspěvku:empatie
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > MPosp> Jsou mi podezřelí, co hrajou klasiku na mikrofon ... a co čtou projevy z papíru.
U příspěvku:Orel
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > Vypadá to zajímavě. Hodně světla a něco málo krajiny za tím. Vyvolává příjemné pocity.
U příspěvku:Bez názvu
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > Nevím, jak vytváříš tuhle tonalitu, ale moc mi nesedne.
U příspěvku:Samuraj
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > Ta useknutá hlava by náležela spíš lovci lebek z Bornea )
U příspěvku:empatie
Strážce_majáku (Občasný) - 21.6.2006 > OK.
Na mě moc čistý, ale asi to bylo záměrem.
U příspěvku:Kocour hlídací
Strážce_majáku (Občasný) - 20.6.2006 > Prostřední se líbí.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter