Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Přístavní
Strážce_majáku (Občasný) - 3.9.2006 > Potenciál se zdá v těch siluetách.
U příspěvku:fočus
Strážce_majáku (Občasný) - 1.9.2006 > Je to živý.
U příspěvku:Proste Londýn
Strážce_majáku (Občasný) - 1.9.2006 > S.P.> Jo, ty kapitálky.
Jestli jdeš v pondělí prvně do školy, určitě z tebe má táta radost.
U příspěvku:jeblomě
Strážce_majáku (Občasný) - 29.8.2006 > Mě by klidně stačila ta druhá.
U příspěvku:Proste Londýn
Strážce_majáku (Občasný) - 28.8.2006 > Někdy ve dvou letech se člověk samostatně vyčurá do nočníku. Celá rodina je nadšená ...
Selektivní odbarvení je taky supr věc. Když to jeden zvládne úplně sám, bez přítele na telefonu.
U příspěvku:Moje pohádky: Vánektýnka
Strážce_majáku (Občasný) - 28.8.2006 > !
U příspěvku:Tak
Strážce_majáku (Občasný) - 28.8.2006 > Při pohledu na zpravodajský servery mě napadají karikatury jiných osobností, jež se čerstvě zařadily do tábora Melodyboys.
Vivat Národní fronta (nebo Franta, to je jedno).
U příspěvku:Noční zátiší
Strážce_majáku (Občasný) - 28.8.2006 > Kde je vývojka? ))
U příspěvku:Lumig v La Femme
Strážce_majáku (Občasný) - 27.8.2006 > Mladý, stereotypy nezatížený, ... tak se jeví.
Líbí se mi ta vlevo dole.
U příspěvku:o p o r y...
Strážce_majáku (Občasný) - 27.8.2006 > Nevím, jestli vtipný. Prostě to tak je.
U příspěvku:Rozhodnutí
Strážce_majáku (Občasný) - 22.8.2006 > Minerva> Myslím, že ne. Je to jinej styl.
U příspěvku:Mars viděný 27.8.2006
Strážce_majáku (Občasný) - 15.8.2006 > Makro, snímek z knihy ... co bude dál?
U příspěvku:0618_0036
Strážce_majáku (Občasný) - 15.8.2006 > Technicky je to poměrně sprasený ... po dvaceti letech jsem si sám vyvolával film a v ten moment bylo co zlepšovat (únor 2006).
U příspěvku:Sleeping Beauty
Strážce_majáku (Občasný) - 14.8.2006 > zvirze> Taky v exploreru, že to aploudnul ))
U příspěvku:Podvečer ve vinohradě
Strážce_majáku (Občasný) - 13.8.2006 > Kolena u sebe, dva prstýnky, čárový kód na lahvi a oholená lýtka. O.K. Světlo moc nespolupracovalo ...
U příspěvku:Myšlenky
Strážce_majáku (Občasný) - 13.8.2006 > Nazval bych to profil nebo kontura.
Přijde mi to dost strojené.
U příspěvku:Sleeping Beauty
Strážce_majáku (Občasný) - 13.8.2006 > Dobře vyfocený rameno, ale poněkud mě ruší ten červenej hadr.
U příspěvku:..nedělní klid..
Strážce_majáku (Občasný) - 11.8.2006 > A co je na těch střechách tak suprovýho?
U příspěvku:
Strážce_majáku (Občasný) - 11.8.2006 > No, postavit se tak do toho proudu ... s foťákem, nebo aspoň tím směrem.
U příspěvku:který?
Strážce_majáku (Občasný) - 9.8.2006 > Tonálně druhý, ale jinak ani jeden.
Středovka mi tady fakt nekoštuje.
U příspěvku:Odpočinek v náročné cestě ...
Strážce_majáku (Občasný) - 9.8.2006 > Náhled vypadal hezky abstrakně a ono nic.
U příspěvku::)
Strážce_majáku (Občasný) - 9.8.2006 > Ještě z profilu, sím.
U příspěvku:0638_0007
Strážce_majáku (Občasný) - 9.8.2006 > Ivana S.> Nebo ještě jinak. Nejde o dehonestování (to je slovo, co?) bezdomovce, protože o toho tu vlastně vůbec nejde. Ta fotka je o nás ostatních, relativně zdravých, relativně bohatých.
U příspěvku:just stopped rolling
Strážce_majáku (Občasný) - 7.8.2006 > jelena-prekrasna> Tonalita, voda z kopce, kompozice.
U příspěvku:just stopped rolling
Strážce_majáku (Občasný) - 7.8.2006 > Jo. Do učebnice, s patřičným komentářem fatálních chyb (a že jich tam je).
U příspěvku:0638_0007
Strážce_majáku (Občasný) - 6.8.2006 > Ivana S.> To tak samozřejmě může působit. Jak chceš.
U příspěvku:Žabinec s lístečkem
Strážce_majáku (Občasný) - 13.7.2006 > Něco mi říká, že kdybych šel kolem, taky si toho všimnu, a taky to vyfotím podobně, čili nevyfotím :-)
U příspěvku:k3
Strážce_majáku (Občasný) - 13.7.2006 > Jo, ten rám!
U příspěvku:0639_0016
Strážce_majáku (Občasný) - 13.7.2006 > jamina> Dodaná kočka měla nesymetrický uši.
U příspěvku:neco spatne
Strážce_majáku (Občasný) - 13.7.2006 > maxima gali> O.K. ale určitě znáš tu situaci: někdo, dejme tomu, vyfotí krajinu a všichni plesají, jakou to má atmosféru a ty tam vidíš jenom šutr, cestu a kopec. Tož tak.
U příspěvku:neco spatne
Strážce_majáku (Občasný) - 12.7.2006 > maxima gali> To by mě zajímalo, komu a proč tohle doporučuješ.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter