Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Azrael
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1510x
Napsat zprávu

V zásadě nestojím proti ničemu, co nestojí proti mě a mím plánům.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Lov na krokodýla
Azrael (Občasný) - 6.2.2005 >
U příspěvku:role
Azrael (Občasný) - 5.2.2005 > Proto mám na hajzlu noviny
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 9.10.2004 > Bobr> Dneska je to jedno. Pravda je tak dobře modifikovatelná, že udělá kokota z každýho.
U příspěvku:O snu
Azrael (Občasný) - 7.6.2004 > čtenář> Z říkání si Amíci dělaj tak akorát prdel. Žádná mezinárodní smlova pro ně není dost silná na to, aby ji namohli porušit (především beztrestně porušit). Sankce ani embargo proti Americe nikdo nezavede a běda tomu, kdo by chtěl něco jako reparace. Říkání je nezastaví a dělání je tak akorát naštve a oni ve své omezené aroganci obrátí zlobu proti prvnímu, kdo je na ráně (podívejte co udělali z chudáka Usami).
U příspěvku:O životě
Azrael (Občasný) - 19.5.2004 > Linik> Ou hmm díky. Nevýš proč tuhle sekci navštěvuje tak málo lidí?
U příspěvku:Fear and Loathing in Las Vegas
Azrael (Občasný) - 5.5.2004 > Dokonalá prezentace Amerického kretenizmu.
U příspěvku:O snu
Azrael (Občasný) - 5.5.2004 > jelen>   Bohu dík ne, ale teď mě už fakt naštvali! A taky mě prudí že to nikdo jinej neřekna nahlas!
U příspěvku:Omyl lidstva
Azrael (Občasný) - 29.4.2004 >

Lidstvo je jediný druh, který docílil vlastního vyhlazení.

                                                                               

                                                                      Azrael 28.6.2075

 

Souhlasím s tebou. Myslím, že fylozofie o bestiální povaze lidstva, je mnohem pravdivější, než předpoklady jeho nadřazenosti a mírumilovnosti, jenž prý pramení z "lidskosti". 

U příspěvku:O člověku
Azrael (Občasný) - 9.3.2004 > Máš recht. A kdo říká, že to není pravda - kecá.
U příspěvku:Atlas
Azrael (Občasný) - 8.3.2004 > Naty> Dík za upozornění.
U příspěvku:O historii
Azrael (Občasný) - 8.3.2004 > Skafloc> 

Všechny citáty jsou moje. Nemá cenu sem psát něco, co už vymyslel někdo jiný.

 

P.S. Nejsem si přesně jistý co myslíš tím "Každý člověk je obrazem mýtu své vlastní osoby."

U příspěvku:dEmos12
Azrael (Občasný) - 6.3.2004 >
U příspěvku:Konec
Azrael (Občasný) - 23.2.2004 > parmi>  Já nechci abyste si to četli vy! Co na to říkala? Teď abych nejezdil domů
U příspěvku:Konec
Azrael (Občasný) - 22.2.2004 > parmi>  Ááááááá, co ty tady děláš. Máš se starat o USA a ne o todle. Ty taky vlezeš všude. Teď už jen zbejvá, aby si to přečetla i muti. 
U příspěvku:Konec
Azrael (Občasný) - 22.2.2004 > Newton>  Dík za opravu. Jestli "fuj", tak se mi opravdu povedlo to, o co jsem usiloval.  
U příspěvku:Konec
Azrael (Občasný) - 22.2.2004 >  Snažil jsem se vyzdvyhnout a vyjádřit co nejlépe pocity. Vlivem toho možná trošku uniká kontext. Význam není osobní, pouze my připadal vhodný. (pokud zde najdete chyby, informujte mě o nich)
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 20.2.2004 > g morr>  Díky, tak jsem zase o něco chytřejší.
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 20.2.2004 > g morr> Jo tušil jsem, že se s tímdle někdo vytasí, ale toto použití není příliš válečné. První opravdu bojové užití, bylo asi ve středověku(mrtvoly nakažených morem, nemocná prasata etc.) Myslel jsem moderní a opravdu bojové nasazení v novodobých konfliktech.
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 20.2.2004 >  Všimnul jsem si, že tento článek čte více lidí, než ty ostatní, jelikož v něm není objem informací příliž velký, doporučuji starší článek "Vivat la Amerika". Je v něm vysvětleno několik důvodů mého postoje. 
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 20.2.2004 > g morr>   Jo bejvávalo. A Parmi to tak nemyslela, je fakt, že tam je chyba a lhát by se nemělo (jen bych rád věděl kde se biologické zbraně použily v masovém měřítku dřív. Tuším co myslíš ale chci si být jistý) ale... 
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 19.2.2004 > parmi>  Ou, díky za nečekaná slova podpory z řad vlastní krve.
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 19.2.2004 > g morr> To na ní vypadám tak mladě? Nic proti,ta tvoje vypadá jak z předminulého století.
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 18.2.2004 > g morr>  Cha chá, to není urážka, ale titul (Limonádový Joe). Dle čeho myslíš, že jsem mládenec staříku.
U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 18.2.2004 > g morr>  Tohle nebylo hezký! Snažím se být slušný, ale ještě jednou a asi udělám vyjímku!
U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 18.2.2004 > Vio> 

   Napsal jsem báseň o štěstí a lásce, jediný výsledek byl, že jí všichni označili za sračku, nebo dětskou říkanku. Nevím proč chtějí šílené obrazy divných věcí. Krásná poezie připadá všem naivní a dětinská. Moje chyba to není.

U příspěvku:USA má další prvenství!!!
Azrael (Občasný) - 18.2.2004 > g morr> 

  Informovaný čitatel ví, že to byl nejspíš momentální výlev a můžu si sním popovídat o pravdě (viz. Bobr). Neinformovaný na to nepřijde a alespoň v něm probudím ještě hlubší odpor k Amerikanizaci světa.Dezinformují všechna média, podle toho kam vítr fouká, tak trocha  z mé strany už nikoho nezabije. Mimochodem texty neměním, pouze opravuji chyby.

U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 18.2.2004 > a nach...> Díky za uznání.
U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 17.2.2004 > Vio>  Když jsem si řekl o korekturu, Bubu se skoro postavil na hlavu. Gramatika opravdu není pro mě, ze zde již zmíněných důvodů. Opravdu se snažím, ale nejsem schopný je najít.
U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 17.2.2004 > Emmet_RAY>  Pohlcující apokalipsa se tady nikomu nelíbí, ale jestli chceš, můžu pro tebe stvořit obraz děsu a šílenství, dusící jako černé bahno, jenž lze nalést pouze v lidských duších.
U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 16.2.2004 > ouvej> To si piš. Zatím se do mě každej naváží, jen proto, že dělám chyby.
U příspěvku:Smrt naděje
Azrael (Občasný) - 16.2.2004 > ouvej>  Já za to nemůžu, je rozdíl mezi myslet a psát. 
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter