Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 5.5.
Klaudie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pohoda
Cynyk (Občasný) - 29.1.2005 > palcuju...
U příspěvku:Z toho mraku zaprší...
Cynyk (Občasný) - 28.1.2005 > protěž> pardón, nó... a co se tedy píše pod rodinné foto?
U příspěvku:Poslové
Cynyk (Občasný) - 27.1.2005 > mně se ty ksichti nelíběj !
U příspěvku:Z toho mraku zaprší...
Cynyk (Občasný) - 27.1.2005 > Emmet_RAY> nemusel bys zapršet, stačilo kdybys ukáp...
U příspěvku:a houba II.
Cynyk (Občasný) - 26.1.2005 > dyž to nejde po zlym, tak to pude po lopatě... :o)
U příspěvku:Muž bez tváře
Cynyk (Občasný) - 26.1.2005 > chuťovka...
U příspěvku:Život a osud
Cynyk (Občasný) - 25.1.2005 > buď v klidu, příteli. Smrt si tě vyšťárá...
U příspěvku:Šišoun
Cynyk (Občasný) - 18.1.2005 > Adina Roubal> depak Populus...Šišoun je to !
U příspěvku:tanečnice
Cynyk (Občasný) - 18.1.2005 > mperdik> tvou doměnku mohu jen potvrdit - nerozumím. Tvému přání se pokusím vyhovět, ale nic neslibuji. Přeji hezký den a širší prsa.
U příspěvku:vazycka
Cynyk (Občasný) - 18.1.2005 > katerina seda> Velmi se omlouvám. Autorce, fanouškům i fanynkám, za svojí, naprosto nemístnou, trapnou a sprostou připomínku. Jsem připraven nést veškerou, právní a morální zodpovědnost. Přeji hezký den.
P.S.: Ohodnotil jsem fotku. Pro mě má hodnotu jednoho bodu... und aus !
U příspěvku:vazycka
Cynyk (Občasný) - 17.1.2005 > Brzy, jazyk, vázyčka...ach, ty názvi...
U příspěvku:myslim ze to je pivonka
Cynyk (Občasný) - 17.1.2005 > samice vod pivoně? Rozhodně ne...
U příspěvku:tanečnice
Cynyk (Občasný) - 17.1.2005 > ty první dvě měli špinavý nohy, žes jim je ufik?
U příspěvku:Šišoun
Cynyk (Občasný) - 17.1.2005 > zombux> no jo ty voe, je to vrba...vrba vobyčejná...žádnej šišoun...
U příspěvku:Šišoun
Cynyk (Občasný) - 16.1.2005 > co to je šišoun? Tohle vypadá jak Betula Pendula...
U příspěvku:Plynostanice
Cynyk (Občasný) - 16.1.2005 >

fouknul bych jí mezi ty dva stromy...jo a taky zapálil - aby to mělo šťávu...

U příspěvku:prdelka
Cynyk (Občasný) - 16.1.2005 > fotečka tuctová...nicméně má-li jít o pdrel, pak je to trochu nudné...
U příspěvku:čmoud
Cynyk (Občasný) - 14.1.2005 >

 

 Varování ministra dopravy:

"Vlak může způsobit smrt !"

U příspěvku:Pod normalizačním světlem
Cynyk (Občasný) - 13.1.2005 > mperdik> prostě mi to připomíná líheň... akorát, že pod žárovkama nejsou vejce ale talenti...
U příspěvku:Svobodu prosím...
Cynyk (Občasný) - 12.1.2005 > co to je svoboda? Ňáký žrádlo?
U příspěvku:moja prvá koláž
Cynyk (Občasný) - 12.1.2005 > hlbšiu kritiku? Na Totemu?
U příspěvku:Užovka
Cynyk (Občasný) - 12.1.2005 > ten jazyk na vestě je dobrej... mohla tam bejt celá, ne? a nebo detajl palice...
U příspěvku:Pod normalizačním světlem
Cynyk (Občasný) - 12.1.2005 > líheň talentů...
U příspěvku:mašlička
Cynyk (Občasný) - 11.1.2005 > ten šperk je bižuterie... potřebovala by trochu zahřát, nebo rozmazat...zkoušej to dál, mašličky sou vděčný téma...
U příspěvku:utok na Zimmerberg
Cynyk (Občasný) - 10.1.2005 > toono> to je outok na loď, na city outočej zase holubové... hele, kromě toho že maj ty rackové ufláklý nohy to je fakt dobrej snímek, škoda jen že není vidět nějaká ta rozstříklá bomba na skle, bylo by to za pět...
U příspěvku:utok na Zimmerberg
Cynyk (Občasný) - 9.1.2005 > dost dobrý...
U příspěvku:jentak
Cynyk (Občasný) - 9.1.2005 > katerina seda> 

byl by vůl, kdyby ne...

U příspěvku:Cables Vomitation
Cynyk (Občasný) - 9.1.2005 > tomu řikám: "blejt střeva" ...
U příspěvku:kuk :)
Cynyk (Občasný) - 9.1.2005 > fuj, to je hnusný...čím se to živí? 
U příspěvku:vyhlidka pro racka
Cynyk (Občasný) - 8.1.2005 > něco mi tam chybí... aha, jedna noha...mimochodem se jedná o racka tenkozobého, kerej narozdíl vod toho chechtavýho nemá černou makovici... ale proč to sem vůbec píšu...tady je vodborník přes ptáky kde kdo, že...
U příspěvku:světlíky
Cynyk (Občasný) - 7.1.2005 > hmm...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter